Rewolucji w Oplu ciąg dalszy. Czas na nowe logo

Błyskawica wpisaną w okrąg - to od wielu lat znak firmowy marki Opel. Niemiecka firma została niedawno przejęta przez francuski koncern PSA, a w najbliższym czasie zmodyfikuje swój logotyp.

Niemiecka marka przechodzi mocne zmiany. Po ogłoszeniu przejęcia przez koncern PSA z funkcji zrezygnował dotychczasowy prezes Karl-Thomas Neumann, którego zastąpił Michael Lohscheller. Przy okazji zadecydowano o zmianie znaku handlowego. Na szczęście charakterystyczne logo przejdzie tylko kosmetyczną przemianę. Nowa wersja to białe logo na czarnym tle.

Nowe logo Opla wraz z mottemNowe logo Opla wraz z mottem fot. Opel

Opel tłumaczy zmianę koniecznością uproszczenia nowego logo, które ma być teraz bardziej przejrzyste, zastrzegając że zostaną utrzymane najważniejsze komponenty, czyli okrąg (odniesienie do koła) oraz błyskawica (symbol czystej energii). Producent podsumowuje zmiany słowami: "proste, prostolinijne, bezpośrednie — łatwo rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka".

 
Czy podoba Ci się nowe logo Opla?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.