Rewolucji w Oplu ciąg dalszy. Czas na nowe logo

18.06.2017 14:40
Opel Insignia Grand Sport

Opel Insignia Grand Sport (Fot. Opel)

Błyskawica wpisaną w okrąg - to od wielu lat znak firmowy marki Opel. Niemiecka firma została niedawno przejęta przez francuski koncern PSA, a w najbliższym czasie zmodyfikuje swój logotyp.

Niemiecka marka przechodzi mocne zmiany. Po ogłoszeniu przejęcia przez koncern PSA z funkcji zrezygnował dotychczasowy prezes Karl-Thomas Neumann, którego zastąpił Michael Lohscheller. Przy okazji zadecydowano o zmianie znaku handlowego. Na szczęście charakterystyczne logo przejdzie tylko kosmetyczną przemianę. Nowa wersja to białe logo na czarnym tle.

Nowe logo Opla wraz z mottemNowe logo Opla wraz z mottem fot. Opel

Opel tłumaczy zmianę koniecznością uproszczenia nowego logo, które ma być teraz bardziej przejrzyste, zastrzegając że zostaną utrzymane najważniejsze komponenty, czyli okrąg (odniesienie do koła) oraz błyskawica (symbol czystej energii). Producent podsumowuje zmiany słowami: "proste, prostolinijne, bezpośrednie — łatwo rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka".

 
Czy podoba Ci się nowe logo Opla?
Zobacz także
Komentarze (56)
Rewolucji w Oplu ciąg dalszy. Czas na nowe logo
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: frakon

    Oceniono 51 razy 43

    ale to przeciez logo trabanta

  • remo29

    Oceniono 43 razy 35

    Ja pierdzielę, dwa razy obejrzałem ten filmik, żeby zobaczyć gdzie ta zmiana, bo myślałem, że przegapiłem... Zmiana z kategorii "wytęż wzrok i znajdź jakąkolwiek różnicę". Chłopaki z PSA musieli chyba trochę kosztów wygenerować.

  • herbicyd212

    Oceniono 26 razy 26

    Dobrze, że nie dodali drugiej błyskawicy.

  • Gość: saves

    Oceniono 19 razy 9

    I ktoś przytuli parę baniek. Prawdziwe pieniądze robi się na słomianych interesach.

  • Gość: As

    Oceniono 19 razy 9

    Czyli to się różni od starej wersji? Zamiast srebrnego dadzą biały kolor? Przecież to na kierownicy i karoserii brxise wygladalo idiotycznie.

  • my_kroolik

    Oceniono 18 razy 8

    Dramatyczna zmiana! Jestem w szoku. Ciekawe ile stron miał bull shit tłumaczący jak niezbędna jest ta zmiana i o ile zwiększy sprzedaż aut. Równie ciekawe, ile wyniosła faktura od agentury, której udało się dorwać do tego kontraktu.

  • Gość: Przemo

    Oceniono 6 razy 6

    Przecież to chodzi o delikatną zmianę logo do stron internetowych..a nie zmianę loga na samochodach, które dalej będą tak samo wyglądać...

  • Gość: ryter

    Oceniono 11 razy 5

    zabawa z cyklu znajdź różnicę?

  • Gość: pracownik opla

    Oceniono 4 razy 4

    nooo, to faktycznie rewolucja jak skur...syn! :D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane