BMW serii 8 Concept, czyli definicja klasy premium

BMW wskrzesza kultową serię 8. Ma to być najbardziej luksusowe i najdroższe auto producenta. Piękne BMW ma "zdefiniować klasę premium na nowo". Co już wiemy?

Na produkcyjne BMW serii 8 musimy jeszcze trochę poczekać, ale BMW zaprezentowało właśnie koncept, który jest już ostatnim krokiem przed powrotem kultowego modelu.

Wiele o nowej serii 8 mówi nam fakt, że koncept został zaprezentowany podczas słynnego Concorso d’Eleganza Villa d’Este. To miejsce, gdzie pokazuje się tylko najpiękniejsze i najbardziej stylowe samochody i nowe BMW właśnie takie jest. Bawarczycy zdecydowali się na odważny projekt, który sugeruje, w którym kierunku podążą projektanci marki.W naszej galerii znajdziecie także zdjęcia z lekka futurystycznego, minimalistycznego wnętrza. Najciekawsze w nim są z pewnością elektroniczne zegary i zupełnie nowy pomysł na system multimedialny iDrive.

BMW serii 8 ConceptBMW serii 8 Concept fot. BMW

Wszystkie szczegóły techniczne na razie pozostają tajemnicą. Niestety, BMW nie zająknęło się ani słowem o jednostkach napędowych. Jednak to nie powinno być zagadką trudną do rozwiązania. Jako topowy model w gamie BMW serii 8 na pewno dostanie tylko najmocniejsze silniki producenta. Pewniakiem wydaje się podwójnie doładowana, 4,4-litrowa V-ósemka. Nie zdziwimy się też jeżeli pod maską najdroższych wersji serii 8 będzie pracowała chwalona zewsząd V-dwunastka, którą niedawno wykorzystano w M760i xDrive.

Wersję produkcyjną powinniśmy zobaczyć już niedługo. Mówi się, że może już na jesieni we Frankfurcie, ale bardziej prawdopodobny scenariusz to któreś z targów, które rozpoczną się na początku 2018 r..

Audi R8 V10 Plus | Jak brzmi "Wydech Roku" Moto.pl?

Na razie BMW skupiło się na stylistyce serii 8. Na szczegóły techniczne musimy poczekać. Jak Ci się podoba wygląd nowego flagowca?
Więcej o:
Komentarze (46)
BMW serii 8 Concept, czyli definicja klasy premium
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • 40pac

    Oceniono 8 razy -4

    A kiedy niewolnicy z nad Wisly wskrzesza PZInz ,Syrene lub Poloneza .ha ha ha
    A nie tylko na pustyni postkomunistycznej zlom ze szwabii ha ha ha

  • 40pac

    Oceniono 8 razy -4

    A kiedy niewolnicy z nad Wisly wskrzesza PZInz , Syrene lub Poloneza.
    ha ha ha Zadnego honoru tylko postbolszewicka pustynia z niemieckim zlomem !!!

  • Gość: 2fast

    Oceniono 11 razy -3

    6-9 miesięcy - dokładnie tyle średnio trwa radość z każdego auta z segmentu premium w moim przypadku. Mniej więcej po takim czasie każde auto zaczynało mi się w jakimś sensie nudzić, bez względu na to czy to audi a6, lexus rx450h, mercedes e, jaguar f-pace, bmw x6. Samochód to tylko samochód - każdy ma jakieś zalety i wady. Nie ma się czym podniecać.

  • Gość: sos

    0

    bedzie dostepny w lizingu :-)

  • Gość: gh,

    0

    niemcy maja concrpt a Lexus ma LC-F a
    Infiniti ma Q60
    I TO OD PARU LAT JEZDZA JUZ a nie jakies concepty

  • Gość: cezar85

    0

    spoko, spoko

    dopiero za 30 lat, nasze dresy będą się takimi rozbijać

  • szymi_mispanda

    0

    co do samochodu nie mam pytan - ladny tym bardziej ze bryla taka jak w oryginale

    co do silnikow ogolnie dobrze ale jedno pytanie mam - jest jedno V8 i jedno V12

    tak powinno byc jak za dawnych dobrych lat - w prawdziwych samochodach daje sie 2-3 silniki z czego najmniejszy jest V8

    ale dlaczego BMW nie robi teraz zadnego V8 wiekszego niz 4 L ?

    ja rozumiem ze dla zwyklych ludzi to kosmos ale w tej klasie 4 L to nie jest jakas duza pojemnosc

    to jest de facto takie rozsadne minimum zeby robic V8. ponizej to juz terytorium nie ekskluzywne i raczej V6.

    moc czy moment owszem maja znaczenie - ale inaczej niz w skodzie z TDI - tutaj liczy sie jak to sie czuje a inaczej sie czuje 500 KM z 5.5 litrowego wolnossacego silnika a inaczej z 4 litrowego z jakimis turbinami czy kompresorami

  • newpatric

    Oceniono 4 razy 0

    Patrzę z przodu i widze, że BMW nadało nowe znaczenie słowu "brzydki"

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX