Jeep Compass | Ceny w Polsce | Amerykańska pewność siebie

Jeep opublikował pełny polski cennik nowego Compassa. Amerykanie biorą na celownik czołówkę segmentu i - pewni siebie - nie zamierzają grać niską ceną

Jeep Compass powstał na płycie podłogowej modelu Renegade i będzie kolejnym, globalnym modelem amerykańskiego producenta. Kompaktowy crossover ma 4410 mm długości, 1820 mm szerokości i 1640 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2630 mm. Wyjściowo SUV został wyceniony na 99 800 złotych. W tej cenie dostaniemy benzynowy silnik 1.4 o mocy 140 KM, parowany z ręczną skrzynią. Moc przekazywana jest na koła przedniej osi.

W wyższych wersjach silnikowych dostępny będzie oczywiście napęd 4x4 oraz automatyczna skrzynia biegów. W ofercie nie zabraknie słynnej wersji Trailhawk. Compass z charakterystycznymi czerwonymi skrzydłami to propozycja dla miłośników offroadowej jazdy. Jeep mniejszym Renegade'em udowodnił już, że modny crossover może poradzić sobie na bezdrożach, a większy Compass może być jeszcze lepszy pod tym względem. Żadna inna marka w segmencie nie ma w ofercie tak dzielnego terenowo auta jak Trailhawk.

Jeep CompassJeep Compass fot. Jeep

Jak kosztujący 99 800 zł Jeep Compass wypada na tle konkurencji?

Segment kompaktowych SUV-ów jest wyjątkowo pojemny, ale Jeep Compass tak naprawdę będzie miał tylko dwóch bezpośrednich konkurentów. To Volkswagen Tiguan i Hyundai Tucson. Do niedawna ceny obydwu również podchodziły pod 100 tysięcy zł, ale teraz jest znacznie taniej. I tak Volkswagen Tiguan (1.4 TSI 125 KM) kosztuje wyjściowo 89 900 zł, a Tucson (1.6 GDI 132 KM) 85 900 zł lub 78 990 zł, jeżeli załapiecie się na aktualną promocję.

W cenie Jeepa można mieć też trochę większego SUV-a. Honda CR-V (2.0 155 KM) kosztuje 99 900 zł (89 400 zł w promocji), Toyota RAV4 - 101 900 zł (2.0 152 AWD), a Skoda Kodiaq (1.4 TSI 125 KM) - 92 400 zł..

Pełny cennik Jeepa Compassa

Powyżej zajęliśmy się przede wszystkim bazową wersją nowego Jeepa. Tak prezentuje się pełny polski cennik.

SPORT (1.4 Tmair; 140 KM; M6; 4X2) - od 99 800 zł
LONGITUDE (1.4 TMair; 140 KM; M6; 4X2) - od 107 800 zł
LONGITUDE (1.6 MJD; 120KM; M6; 4X2) - od 113 900 zł
LONGITUDE (2.0 MJD; 140 KM; M6; 4X4) - od 127 900 zł
LIMITED (1.4 TMair; 140 KM; M6; 4X2) - od 120 900 zł
LIMITED (1.4 TMair; 170 KM; AT9; 4X4) - od 143 900 zł
LIMITED (1.6 MJD; 120 KM; M6; 4X2) - od 127 000 zł
LIMITED (2.0 MJD; 140 KM; M6; 4X4) - od 141 000 zł
LIMITED (2.0 MJD; 140KM; AT9; 4X4) - od 149 100 zł
LIMITED (2.0 MJD; 170KM; AT9; 4X4) - od 157 900 zł
OPENING EDITION (1.4 TMair; 170 KM; AT9; 4X4) - od 156 000 zł
OPENING EDITION (2.0 MJD; 140KM; AT9; 4X4) - od 161 200 zł
TRAILHAWK (2.0 MJD; 170KM; AT9; 4X4) - od 161 900 zł

Jeep Renegade | Geny zobowiązują

Czy Twoim zdaniem Jeep Compass odniesie sukces na polskim rynku?
Więcej o:
Komentarze (27)
Jeep Compass | Ceny w Polsce | Amerykańska pewność siebie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • e_gregor2

    Oceniono 24 razy 14

    Jeep 1.4 z napędem na przód to trochę tak jak odkurzacz z napędęm ręcznym... czyli zmiotka ;)

  • Gość: Wujek Waldek

    Oceniono 4 razy 4

    Ładny. Trzeba będzie sprowadzić oryginał z silnikiem 2.4...

  • Gość: h2o

    Oceniono 6 razy 4

    to nie nowy rok, ale... szczęścia życzy kominiarz ;-))

  • takaprawda2015

    Oceniono 9 razy 3

    JEEP GRAND CHEROKEE też jest zdecydowanie droższy od VW TOUAREGa, więc w czym problem. Po drogach jeździ w Polsce zdecydowanie więcej tych drugich. Cena nie zawsze jest wyznacznikiem zakupu przynajmniej wśród osób co mają pieniądze.

  • 4slash

    Oceniono 3 razy 3

    Rozmawiałem na temat nowego Compassa w salonie Jeepa we Wrocławiu. Spodziewali się ceny wersji bazowej na poziomie ok. 90 000 zł

  • Gość: Lupo

    Oceniono 3 razy 1

    droższy od VW? prawidłowo, Jeep to marka, a VW kantuje na emisji spalin

  • Gość: przegość

    Oceniono 3 razy 1

    Byłby HIT-em, ale nie jest VAG-iem... znów przyszedł przelew z Wolfsburg-a...

  • Gość: loss

    Oceniono 10 razy -2

    Silniki do takich samochodów, to coraz częściej śmich na sali. Zastanawiałem się nad Seatem Ateca, ale w najmocniejszej benzynowej wersji 1,4 i 150KM? Ludzie, przecież to jakiś kabaret! Taki silnik trzeba cały czas kręcić na obrotach, by uzyskać sensowne przyśpieszenie. Gdzie benzyniaki przynajmniej 1,8 jak nie 2.0 przynajmniej 180 KM? Jedyna opcja 190 KM diesel, a nie chcę śmierdziela i klekota w jednym. Dwumasy, filtry cząstek stałych i inne, często nawalające cuda na kiju. Po co mi problemy za które muszę dodatkowo dopłacić, bo ceny diesli, to zawsze plus kilka tysięcy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX