Honda Civic sedan | Ceny w Polsce | Do najtańszych nie należy, ale...

Nowa Honda Civic w wersji sedan jest już dostępna na polskim rynku. Właśnie poznaliśmy cennik. Żeby stać się posiadaczem tego modelu, trzeba wydać ponad 90 tys. zł

Oficjalna prezentacja nowej Hondy Civic sedan miała miejsce podczas kwietniowej imprezy Poznań Motor Show 2017. Nowa wersja ma nie tylko nowy design, ale jest też szersza, dłuższa i niższa niż hatchback. W oczy rzuca się agresywnie stylizowany przedni pas, wydatne błotniki oraz krótkie zwisy. Ponadto japońscy styliści powiększyli wloty powietrza. Samochód mierzy 4648 metrów długości, dzięki czemu jest jednym z najprzestronniejszych aut w segmencie - tak przynajmniej obiecuje producent. Pojemność bagażnika wynosi 519 litrów.

Na początek nowy Civic w wersji sedan będzie sprzedawany z jednym silnikiem - czterocylindrowy 1.5 VTEC Turbo o mocy 182 KM. Jednostkę połączono z sześciobiegową skrzynią ręczną lub bezstopniowym CVT. Za kilka miesięcy do gamy dołączy jednostka wysokoprężna. Honda wprowadziła trzy warianty wyposażenia dla tego modelu: Comfort, Elegance, Executive. Podstawowa wersja Comfort ze wspomnianym silnikiem benzynowym kosztuje 90 400 złotych. Najdroższa opcja w cenniku to wariant Executive ze skrzynią CVT, kosztujący 114 200 złotych.

Standardowe wyposażenie Hondy Civic sedan w wersji Comfort obejmuje takie elementy jak: klimatyzacja automatyczna, fotele przednie z funkcją podgrzewania, automatyczne światła z czujnikiem zmroku, chromowanie elementy ozdobne nadwozia i elektryczny hamulec ręczny. Do tego dochodzi jeszcze pakiet związany z bezpieczeństwem, w skład którego wchodzą: system ostrzegania przed kolizją i ograniczający jej skutki, asystent utrzymania pasa ruchu, inteligentny ogranicznik prędkości i możliwość rozpoznawania mijanych znaków drogowych.

Honda Civic sedan - ceny konkurentów

Bazowa cena wydaje się wysoka, ale przyczyna jest prosta - dobre wyposażenie w standardzie i póki co jeden, mocny silnik w gamie. Na Polskim rynku trudno znaleźć bezpośrednich rywali Civika sedan, bo konkurencja nie wkłada pod maski czterodrzwiowych kompaktów mocnych silników. Wyjątkiem jest Ford, który w ofercie ma Focusa sedan ze 182-konnym EcoBoostem 1.5. Cena? Od 93 220 zł z manualną skrzynią, ale w najdroższej wersji wyposażenia Titanium (inne wersje nie są dostępne z tym silnikiem).

Pozostali konkurenci nie mogą rywalizować z Civikiem pod względem mocy, dlatego nie ma sensu porównywać ich pod względem cen. Najmocniejsza benzynowa Jetta ma 150 KM, Corolla - 132 KM, a Megane - 130 KM.

Honda Civic Typer R Prototype

Czy twoim zdaniem Honda Civic sedan będzie się cieszyła wzięciem w Polsce?
Więcej o:
Komentarze (58)
Honda Civic sedan | Ceny w Polsce | Do najtańszych nie należy, ale...
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Patty

    Oceniono 15 razy 11

    Nie jest to typowe auto flotowe, a to firmy glownie ciagnal sprzedaz nowych aut w Polsce, wiec.... Kompakt za 90 tys to oferta niszowa... Dla fanow marki:)

  • Gość: pd

    Oceniono 21 razy 9

    Szkoda że nie ma już Accorda. W wersji Lifestyle, z wolnossąca benzyną 2.0, z ceną 90 tys. pln to była niezła oferta. Spóźniłem się o rok. To co jest teraz w ofercie to nie są samochody. Niestety.

  • Gość: Iwann

    Oceniono 14 razy 8

    Drogi, ano musi być drogi, bo dobry! Honda słynie ze swych produktów, bo są niezawodne. Ja mam ACCORDA z 2008r, diesel w którym nic nie nawaliło, tylko lać ropę i jechać, a jaki wygodny, a jaka szybkość, a jaki oszczędny, a jakie wyposażenie! Nic dodać, nic ująć. SUPER!!!

  • Gość: Adam

    Oceniono 12 razy 8

    Konkurencyjna Skoda Octavia 1.8 TSI 180 jest droższa i ma uboższe wyposażenie.

  • Gość: gzesiolek

    Oceniono 9 razy 7

    Albo się przenosiłem w czasie, albo ceny sedana na stronie Hondy widziałem już koło świąt wielkanocy... Więc jakie "właśnie poznaliśmy cennik"?

  • Gość: Paweł

    Oceniono 5 razy 5

    Coby nie mówić, to po prostu nie dla polskich gołodupców oferta !

  • remo29

    Oceniono 6 razy 4

    Nie mogli całości zrobić tak schludnej jak deska rozdzielcza? Zupełnie jakby projektowały to dwa niezależne i nieznające się między sobą zespoły...

  • evoque01

    Oceniono 3 razy 3

    Długość 4648 metrów? To nic dziwnego, że najprzestronniejszy w klasie. Przy nim Titanic to niczym Smart, pomimo tego, że na brak przestrzeni nie można było narzekać. Tylko zwrotność tego auta to wyzwanienie dla niejednego kierowcy, bo to jakby kierować Ikarusem z doczepionym pociągiem towarowym z USA. Skręt z Alei w Marszałkowską trzeba by było już na na wysokości Dworca Zachodniego ropoczynać:)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX