Volkswagen T-Roc | Polo w szatach SUV-a

Volkswagen jeszcze w tym roku wypuści na drogi małego crossovera segmentu B. Do tej pory poruszaliśmy się w sferze plotek i domysłów, teraz sam producent uchylił rąbka tajemnicy

Machina promocyjna ruszyła - Volkswagen opublikował pierwsze zdjęcia i film z nowym crossoverem w roli głównej. Producenci zwykle zaczynają od tzw. teaserów (np. zdjęcie lampy albo kawałka grilla), ale Niemcy postanowili zaprezentować T-Roca jeszcze w charakterystycznym kamuflażu.

Do premiery T-Roca nie pozostało zbyt wiele czasu. Volkswagen oficjalnie zaprezentuje crossovera podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie na jesieni. Możliwe, że internetowa premiera będzie miała miejsce chwilę wcześniej (możliwe, że w sierpniu). Produkcja w zakładach w Palmeli (Portugalia) ma ruszyć już w drugiej połowie tego roku, a pierwsze auta trafią do klientów w Europie przed końcem 2017 r..

Jakiś czas temu T-Roc został przyłapany praktycznie bez kamuflującego makijażu:

Volkswagen T-RocVolkswagen T-Roc Fot. Auto Bild

Nowy model zostanie zbudowany na płycie podłogowej MQB. Zapowiadający produkcyjnego T-Roca koncept mierzył 4,18 m długości, 1,83 m szerokości oraz 1,5 m wysokości. Nowy Volkswagen będzie więc bezpośrednimi konkurentem takich modeli jak Nissan Juke, Renault Captur, Opel Mokka, Peugeot 2008, Jeep Renegade.

Pod maskę trafią dobrze znane silniki z Golfa i Polo. Możemy się spodziewać trzycylindrowego silnika 1.0 oraz czterocylindrowego 1.5, a oprócz tego popularne w Europie silniki wysokoprężne ze znaczkiem TDI – 1.6 i 2.0. W połączeniu z tymi jednostkami będzie dostępna 6-biegowa skrzynia ręczna oraz 7-biegowa skrzynia DSG. Napęd ma być przekazywany na przednią oś lub wszystkie koła.

Volkswagen T-Roc

Czy Twoim zdaniem Volkswagen T-Roc może zagrozić liderom segmentu, czyli Renault Captur i Peugeotowi 2008?
Więcej o:
Komentarze (28)
Volkswagen T-Roc | Polo w szatach SUV-a
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • remo29

    Oceniono 33 razy 23

    Ja pierdziu... Za chwilę będzie Smart SUV... To jest apogeum jakiegoś owczego pędu w absurdalną stronę - coraz większych i cięższych samochodów z coraz mniejszymi i słabszymi silnikami, ale za to za wyższą cenę... Tak, wiem, nie muszę kupować, mogę jeździć maluchem, tym niemniej jest to kompletnie irracjonalne i nieprawdopobne, że dzieje się w takiej skali.

  • maserakk

    Oceniono 12 razy 10

    Kolego remo29 to jest kwintesencja konsumpcjonizmu, marketing rządzi i dzieli... Większość ludzi przestaje racjonalnie a przede wszystkim SAMODZIELNIE myśleć... Spirala marketingu tworzy potrzeby za nich, wyręcza ich w myśleniu, wmawia rzeczy niepotrzebne argumentując, że to w dobrym guście, najmodniejsze itd, itp... I taki klient to dobry klient - ma tylko za zadanie wyciągnąć z kieszeni coraz większą gotówkę... Dożyliśmy czasów, w których większość ludzi chce jeździć tak samo, bezpłciowo i nudno wyglądającymi autami - SUVami :( Stado b..., owiec to bardzo dobre określenie :(

  • sonix24

    Oceniono 14 razy 6

    Widać że dział Moto.pl siedzi w kieszeni VW na czele z niejakim truszem. Specjalnie z małej litery.
    Chore i nienormalne.

  • Gość: przegość

    Oceniono 7 razy 3

    Strzał w dziesiątkę... no tak, Niemcy mają wprawę w strzelaniu...

  • Gość: białe murzyny

    Oceniono 4 razy 2

    Jak nabzdyczone dupki. Tak wyglądacie w tych swoich wielkich suvach. Jak małorolny kmiot w szacie króla.

  • Gość: A

    Oceniono 4 razy 2

    I kolejny raz tak jak mówiłem. Kopii wklej kopiuj wklej. Pomniejszony tiguan, do tego brzydszy. Conepty całkiem fajne, a produkcyjnie jak zawsze czyli kiepsko!

  • Gość: asdasdasda

    Oceniono 6 razy 2

    hura hura hura, niech żyje VałWey
    Hura hira hira niech pobije konkurencje
    Hura hura hura czy ktoś mu zagrozi?
    hura hura hura oto nowa klasa nikt mu nie podskoczi

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX