Chińczycy chcą zrewolucjonizować rynek. Internet i gwarancja dożywotnio?

Lynk & Co to jedna z najprężniej rozwijających się marek na rynku. Jeżeli Chińczycy spełnią swoje obietnice, to w branży szykuje się mała rewolucja

Chiński koncern Geely szykuje się do poważnej ekspansji poza macierzysty rynek. Niedawno Geely stworzyło zupełnie nową markę, która ma zwiększyć udział Chińczyków w rynku. Auta spod znaku Lynk & Co będą czerpały pełnymi garściami z zasobów Volvo. Zaczęło się od modelu Lynk 01, czyli kompaktowego crossovera, brata bliźniaka nowego Volvo XC40 (wciąż czekamy na prezentację). A teraz - podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju - Lynk zaprezentował model 03, czyli nic innego jak Volvo S40. Obydwa auta znajdują się jeszcze w fazie konceptów, ale crossover wejdzie do sprzedaży jeszcze w tym roku.

Przy okazji promocji Lynka 03 przedstawiciele marki podzielili się swoimi planami na przyszłość. Marka planuje w standardzie oferować swoim klientom łączność z internetem, a co za tym idzie także bezpłatny dostęp do wielu aplikacji. Przykładowo, nawigacji z monitorowaniem ruchu czy informacji o wypadkach. Co ważne, Lynk zapowiada, że usługi internetowe pozostaną bezpłatne przez cały okres użytkowania samochodu. Inna odważna deklaracja Chińczyków dotyczy gwarancji na samochód. W Szanghaju dowiedzieliśmy się, że marka "rozważa" i "planuje" wprowadzenie dożywotniej gwarancji na swoje samochody.

Lynk & Co 03 SedanLynk & Co 03 Sedan fot. Geely

Więcej szczegółów powinniśmy poznać już niedługo, przy okazji zbliżających się premier Lynka. Jeżeli Geely spełni obietnice, to na rynku może nas czekać prawdziwa rewolucja. Producent na razie unika jasnych deklaracji. Pozostaje nam więc mieć nadzieję, że w tych odważnych słowach nie kryje się żaden haczyk. A kiedy samochody nowej marki trafią do sprzedaży? W Chinach jeszcze przed końcem roku. Ekspansję na Europę i Stany Zjednoczone koncern Geely zapowiada już na przyszły rok, ale realnym terminem wydaje się 2019 r..

Czy Twoim zdaniem marka Lynk rzeczywiście zaoferuje swoim klientom dożywotnią gwarancję i usługi online?
Więcej o:
Copyright © Agora SA