Subaru Ascent | Zapowiedź dużego SUV-a

Nowego SUV-a Subaru zasygnalizowała już poprzednim konceptem o nazwie VIZIV-7. Teraz auto nabrała realnych kształtów i już niedługo trafi do produkcji

Subaru Ascent Concept to już ostatnia prosta przed produkcyjnym modelem. Japończycy zapowiadają, że SUV trafi do sprzedaży praktycznie w takim kształcie, jak zaprezentowany w Nowym Jorku koncept. Produkcja ma ruszyć już w 2018 roku.

Ascent będzie przedstawicielem tzw. segmentu Mid-Size SUV. W Ameryce określa się tym mianem SUV-y, które mierzą około 5 metrów długości, a większość z nich na pokładzie bez problemu pomieści 7 osób w 3 rzędach siedzeń. Siedmioosobowy Ascent Concept wpisuje się w segment idealnie - mierzy 5 049 mm długości, 1 989 mm szerokości, 1 839 mm wysokości i 2 972 mm rozstawu osi. Zbudowano go na bazie uniwersalnej platformy Subaru Global Platform. Na rynku będzie się musiał zmierzyć z takimi autami jak nowy w klasie Volkswagen Atlas i starzy wyjadacze: Toyota Highlander, Ford Explorer i Honda Pilot.

Niestety, oprócz wymiarów nie podano jeszcze żadnych innych szczegółów technicznych.

Ascent Concept rozwija nową linię stylistyczną marki Dynamic x Solid. Jak na dużego SUV-a przystało, prezentuje się masywnie i wzbudza respekt swoją sylwetką. Za to we wnętrzu znajdziemy nowy projekt kabiny, który ma praktycznie w niezmienionej formie trafić do produkcyjnych modeli japońskiego producenta, nie tylko Ascenta, ale także kolejnych aut. Możemy się spodziewać, że trochę ucywilizowana zostanie konsola centralna, a do obsługi okien i lusterek zostaną wykorzystane klasyczne przyciski, a nie płytki dotykowe.

Więcej o:
Komentarze (18)
Subaru Ascent | Zapowiedź dużego SUV-a
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • marcin.rudzinski

    Oceniono 21 razy 17

    Ciekawe na ile zostanie wyceniony przez Subaru Import Polska - monopolistę na polskim rynku, dzięki któremu auta tej marki są rażąco droższe niż na całym świecie i dlatego słabo się sprzedają. A szkoda.

  • goostuff

    Oceniono 16 razy 12

    Nawet jeśli dla kogoś wygląda świetnie (ja mam wątpliwości) to zgodnie z tradycją Subaru po ciekawym koncepcie pokazanym na jakiś targach w sprzedaży znajdzie się luźno do niego nawiązujący brzydki, a w najlepszym przypadku mdły, seryjny model.

  • Gość: fan subaru

    Oceniono 5 razy 5

    Subaru niemal nigdy nie trafiał w gusty europejskie, jeśli chodzi o design. Głównie robiono karoserie dla Japonii i USA. W tej marce największym plusem są legendarne już własności trakcyjne samochodu, niezawodność i wygoda.

  • Gość: Tafa

    Oceniono 6 razy 4

    Pewnie w wersji europejskiej włożą tam tego żenującego 2 litrowego diesla udając że ten silnik pasuje do tak dużego auta. Zestawią go jeszcze z za słabym sprzęgłem które odpuści po miesiącu

  • Gość: mck

    Oceniono 8 razy 2

    W detalach bardoz przypomina Forda Edge.

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz 1

    jeśli wejdzie w tej postaci jako wersja produkcyjna będzie znośna !

  • student_zebrak

    Oceniono 1 raz 1

    samochod, ktory zastepuje Tribeca. Takze produkowany w USA i tylko. Kierownica po lewej, wiec do Australii i Japonii nie pojedzie. Ma miec nowy silnik czterocylindrowy. Na taka mase!!!

  • Gość: tt

    Oceniono 5 razy 1

    Ładny SUV. MA byc Europie? Dziwne ze wcześniej Subaru nei miało takiego modelu

  • Gość: ja

    Oceniono 6 razy 0

    subaru nie ma wyglądać, subaru ma jeździć.
    żeby tylko wpływy toyoty nie popsuły jeżdżenia.
    niby toyota wyznaje podobną filozofię, ale jednak subaru było w swoim jeżdżeniu bardziej finezyjne.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX