Komentarze (81)
Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość Darek

    Oceniono 3 razy 1

    Jak to nie ma konkurencji Skoda Superb 220 koni w najbogatszej wersji L i K tutaj niby też najbogatsza ale 190 kucy czyli 30 mniej. Płyta podłogowa i części oraz silniki to praktycznie to samo!!!

  • Gość: jrry

    0

    KiA Stinger to lepszy wybór

  • Robert Block

    0

    wciąż przestarzała technika-brak filtra bdf w benzynach czyli wciąż ta sama polityka vw: sprzedajemy klientom starą technikę jak długo się da.A potem to już tylko kłamstwa ,kretactwa itd

  • mmeydey

    0

    mordowali małpy żeby go wytworzyć?

  • Gość: mati__

    Oceniono 3 razy -1

    Jakie to premium jak to auto dla ludu

  • Gość: B7

    Oceniono 9 razy -1

    Fajny. Wg mnie naprawde fajny.Z zewnatrz. Nie sadzilem ze VW stac na az taka 'ekstrawagancje' w kontekscie linii nadwozia :) Ale oceniajac tylko wizualnie srodek, to jest Passat :( Pomijajac ze na zdjeciach jest R-Line to wykonczenie nie wiele rozni sie od wnetrza w moim B7 czy A7. Tak w premium nie powojuja. Mi sie akurat to podoba ze czy wsiadam do Passata czy do Golfa to jest w zasadzie to samo/tak samo ale obawiam sie ze w Arteonie to moze byc za malo w kontekscie aspiracji w jaki segment rynku ma ten model celowac.

  • Gość: BigBass

    Oceniono 1 raz -1

    Jak bedzie po 1%netto z ceny z brutto miesiecznie z 5 % depozytem na 36mcy to auto znajdzie chętnych.
    Zdecydowanie stylistyka to zupełnie inny poziom niż nudny Passat.
    Teraz przyszli poziodacze nowych pasków bedą mieć wybór na wstępie a sprzedawcy VW ogromne narzędzie sprzedażowe z prostym pytaniem ....to woli Pan/Pani ten model Passata czy tamten ciut droższy ładniejszy i bardziej suit dla Pana/Pani ☺

  • andrzejg52

    Oceniono 7 razy -1

    Inne firmy, chcąc weiść do klasy premium, stworzyly nowe marki jak : Infiniti czy Lexus.
    VW nie wiem jak by sie staral, nigdy nie bedzie premium. został juz na starcie zakwalifikowany do klasy najniższej.

  • s0nar

    Oceniono 15 razy -1

    W życiu nie kupiłbym wieśwagena, bo to żaden premium. Samochód dla mało wymagających Januszy. Pod maską najczęściej klekot albo jakaś inna 4-cylindrowa popiardółka. Premium zaczyna się od 6 cylindrów i wbijcie sobie to do głowy. Żadne tam tandetne hybrydy czy silniki od kosiarek. No i ta nazwa - auto dla ludu. Sorry, nigdy nie wejdziecie z taką nazwą w segment klienta premium o czym przekonaliście się m.in. na przykładzie Fiutona.

    Piszę jako klient BMW.

  • Gość: dpf

    Oceniono 19 razy -1

    Volcwagen patefon to jest fura !
    ja własnie zamówiłem w salonie NOWE
    czekam

  • Gość: ...

    Oceniono 2 razy -2

    Full opcja 281 tys...
    I tak warto bo super samochód...

  • Gość: gośc

    Oceniono 4 razy -2

    Generalnie fajne autko. Jedyne co brakuje to możliwości doboru silnika większego niż 2,0. Z drugiej strony dla hejterów - premium BMW montuje do serii 3 3 cylindrowe 1,5 , a Mercedes zaczyna ofertę od 1,6 (z ceną od 120-150 tysi pozycjonowanym konkurentem dla Arteona będzie seria 3 i MB klasa C , ponieważ wyższe modele cenowo zaczynają się od znacznie wyższego pułapu więc jaka to konkurencja)

  • Gość: jan

    Oceniono 4 razy -2

    Polecam super artykuł: Ale Auto!
    odszukaj w artykułach na: ZycieToWiecej. com

  • Eric Cartman

    Oceniono 12 razy -4

    Wezcie sie do roboty biedaki... W sensie dzieci robcie! Zryjcie 500+ PiSowi z reki, niczym psy... I szczekajcie z radosci! Mozna bylo ? Mozna! A za PO nic sie nie dalo!

  • longmanus1

    Oceniono 5 razy -5

    Phaetonem chcieli "podgryzać" wyższe premium (start był od 66500 €), tutaj pięterko niżej - mniej snobowania (grupa docelowa) a więcej kalkulacji, samochód ciekawy, a ceny "spożywcze", imo może się udać bardziej niż poprzednio.

  • alt-stettin

    Oceniono 14 razy -6

    Gadajcie sobie co chcecie, mnie ten Arteon, albo nowa A5, podoba się sto razy bardziej niż dowolny meleks od Muska.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX