Komentarze (81)
Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • alt-stettin

    Oceniono 14 razy -6

    Gadajcie sobie co chcecie, mnie ten Arteon, albo nowa A5, podoba się sto razy bardziej niż dowolny meleks od Muska.

  • longmanus1

    Oceniono 5 razy -5

    Phaetonem chcieli "podgryzać" wyższe premium (start był od 66500 €), tutaj pięterko niżej - mniej snobowania (grupa docelowa) a więcej kalkulacji, samochód ciekawy, a ceny "spożywcze", imo może się udać bardziej niż poprzednio.

  • Eric Cartman

    Oceniono 12 razy -4

    Wezcie sie do roboty biedaki... W sensie dzieci robcie! Zryjcie 500+ PiSowi z reki, niczym psy... I szczekajcie z radosci! Mozna bylo ? Mozna! A za PO nic sie nie dalo!

  • Gość: ...

    Oceniono 2 razy -2

    Full opcja 281 tys...
    I tak warto bo super samochód...

  • Gość: gośc

    Oceniono 4 razy -2

    Generalnie fajne autko. Jedyne co brakuje to możliwości doboru silnika większego niż 2,0. Z drugiej strony dla hejterów - premium BMW montuje do serii 3 3 cylindrowe 1,5 , a Mercedes zaczyna ofertę od 1,6 (z ceną od 120-150 tysi pozycjonowanym konkurentem dla Arteona będzie seria 3 i MB klasa C , ponieważ wyższe modele cenowo zaczynają się od znacznie wyższego pułapu więc jaka to konkurencja)

  • Gość: jan

    Oceniono 4 razy -2

    Polecam super artykuł: Ale Auto!
    odszukaj w artykułach na: ZycieToWiecej. com

  • Gość: mati__

    Oceniono 3 razy -1

    Jakie to premium jak to auto dla ludu

  • Gość: B7

    Oceniono 9 razy -1

    Fajny. Wg mnie naprawde fajny.Z zewnatrz. Nie sadzilem ze VW stac na az taka 'ekstrawagancje' w kontekscie linii nadwozia :) Ale oceniajac tylko wizualnie srodek, to jest Passat :( Pomijajac ze na zdjeciach jest R-Line to wykonczenie nie wiele rozni sie od wnetrza w moim B7 czy A7. Tak w premium nie powojuja. Mi sie akurat to podoba ze czy wsiadam do Passata czy do Golfa to jest w zasadzie to samo/tak samo ale obawiam sie ze w Arteonie to moze byc za malo w kontekscie aspiracji w jaki segment rynku ma ten model celowac.

  • Gość: BigBass

    Oceniono 1 raz -1

    Jak bedzie po 1%netto z ceny z brutto miesiecznie z 5 % depozytem na 36mcy to auto znajdzie chętnych.
    Zdecydowanie stylistyka to zupełnie inny poziom niż nudny Passat.
    Teraz przyszli poziodacze nowych pasków bedą mieć wybór na wstępie a sprzedawcy VW ogromne narzędzie sprzedażowe z prostym pytaniem ....to woli Pan/Pani ten model Passata czy tamten ciut droższy ładniejszy i bardziej suit dla Pana/Pani ☺

  • andrzejg52

    Oceniono 7 razy -1

    Inne firmy, chcąc weiść do klasy premium, stworzyly nowe marki jak : Infiniti czy Lexus.
    VW nie wiem jak by sie staral, nigdy nie bedzie premium. został juz na starcie zakwalifikowany do klasy najniższej.

  • s0nar

    Oceniono 15 razy -1

    W życiu nie kupiłbym wieśwagena, bo to żaden premium. Samochód dla mało wymagających Januszy. Pod maską najczęściej klekot albo jakaś inna 4-cylindrowa popiardółka. Premium zaczyna się od 6 cylindrów i wbijcie sobie to do głowy. Żadne tam tandetne hybrydy czy silniki od kosiarek. No i ta nazwa - auto dla ludu. Sorry, nigdy nie wejdziecie z taką nazwą w segment klienta premium o czym przekonaliście się m.in. na przykładzie Fiutona.

    Piszę jako klient BMW.

  • Gość: dpf

    Oceniono 19 razy -1

    Volcwagen patefon to jest fura !
    ja własnie zamówiłem w salonie NOWE
    czekam

  • Gość: jrry

    0

    KiA Stinger to lepszy wybór

  • Robert Block

    0

    wciąż przestarzała technika-brak filtra bdf w benzynach czyli wciąż ta sama polityka vw: sprzedajemy klientom starą technikę jak długo się da.A potem to już tylko kłamstwa ,kretactwa itd

  • mmeydey

    0

    mordowali małpy żeby go wytworzyć?

  • ryskacz1

    Oceniono 1 raz 1

    A KIA Stinger

  • hiszpan25

    Oceniono 1 raz 1

    OK model jest na rynku juz jakis czas a jak narazie widzialem go w Hamburgu 2 razy - zawsze bylo to auto dealera. skoro nawet w Niemczech jakos sie go nie widuje na ulicach to i u nas raczej nie bedzie "HITem".

  • Gość: Jox

    Oceniono 9 razy 1

    Inaczej nazwali Pasata CC i już premium , hahaaaaa

  • Gość: Gość Darek

    Oceniono 3 razy 1

    Jak to nie ma konkurencji Skoda Superb 220 koni w najbogatszej wersji L i K tutaj niby też najbogatsza ale 190 kucy czyli 30 mniej. Płyta podłogowa i części oraz silniki to praktycznie to samo!!!

  • Gość: Klizio

    Oceniono 2 razy 2

    Odpowiedź na sonde: tak... Jak niemce zaczną się go pozbywać a polaki biedaki cebulaki od nich kupować

  • klamczuchosiedlowy

    Oceniono 10 razy 2

    taka Croma - fiat Croma

  • Andrzej T

    Oceniono 10 razy 2

    Ciekawe, jak wypadnie przy tej nowej Kia GT. W sumie podobne auta, aspirujące do klasy premium, z tym, że Kia ma napęd tylny w standardzie i można tam zamówić motor V6. Podejrzewam, że cenowo, po rabatach, będzie podobnie.

  • Gość: Piech

    Oceniono 5 razy 3

    Awangarda światowego przemyslu samochodowego i jedni z najbogatszych ludzi na swiecie dają upust swojej głupocie z domieszką zawiści. Jak tam wózki dziecięce? Schodzą?

  • Gość: Jacek

    Oceniono 9 razy 5

    Co za bzdury. Insignia jedynym konkurentem pod względem wymiarów/segmentu?
    Podpowiem redahtorom: Mondeo, Optima, Superb, Mazda 6..

  • outsider44

    Oceniono 7 razy 7

    Jeżeli bagażnik jest w stanie pomieścić bagażnik, to biorę!

  • mocno_kwasny

    Oceniono 12 razy 8

    Nadal sprzedają TDI zakazane w USA ?

  • zraluk7

    Oceniono 31 razy 11

    Premium Octawia za potrójną cenę. Łał szok i niedowierzanie.

  • Gość: Bartek

    Oceniono 33 razy 11

    Volkswagen może chcieć zabrać klientów Audi i BMW, ale nie tędy droga- marka ma w nazwie: "Auto dla ludu", więc musi się pogodzić że nigdy nie będzie premium. VW wypuszcza 20 tysięcy droższego konkurenta dla Insigni i Mondeo,to chyba jakiś żart...

  • Gość: anonim

    Oceniono 21 razy 15

    "Bagażnik pomieści bagażnik od 563 l do aż 1557 litrów." - kto te teksty redaguje???

  • Gość: ...

    Oceniono 42 razy 24

    "Volkswagen jednak jako konkurenta Insignii pozycjonuje Passata. Arteon ma raczej podgryzać marki premium i przekonać do siebie klientów wyraźnie niższą ceną. Przypomnijmy, Arteon wyjściowo kosztuje 127 690 zł. " VW nigdy nie będzie marką premium, ale teraz jest moda na sztuczne wpychanie się do premium jednak to nie wypali. Ktoś kto chce kupić Lexusa, Audi czy też Jaguara nie będzie brał pod uwagę VW jako konkurencję...

  • Gość: Bagaz-nick

    Oceniono 36 razy 30

    Jest nieźle.
    Mało które auto w bagażniku pomieści bagażnik

  • vinogradoff

    Oceniono 45 razy 31

    Tak duzy bagaznik to cenna rzecz gdyz Rolnik moze spokojnie ,, upakowac,, ze 4 cielaki albo ze 6 swin i dojechac z zagrody do Skupu w warunkach komfortowych.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX