Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny

06.04.2017 10:47
Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon (fot. Volkswagen)

Volkswagen Arteon oficjalnie zadebiutował w Polsce podczas właśnie trwającego Poznań Motor Show 2017. Przy okazji premiery opublikowano pełny polski cennik

Volkswagen Arteon to nowy flagowy model producenta z Wolfsburga. Auto zostało zbudowane na platformie MQB, mierzy 4 862 mm długości i 2 841 mm rozstawu osi. Szerokość to 1 871 mm, a wysokość 1 427 mm. Bagażnik pomieści bagażnik od 563 l do aż 1557 litrów. Jak na topowy model przystało, Arteona może być wyposażony we wszystkie nowinki techniczne, jakie oferuje Volkswagen. Więcej o nowym modelu przeczytacie tutaj: Salon Genewa 2017 | Volkswagen Arteon | Cesarz Wolfsburga. Teraz przejdźmy do polskich cen.

Piękne Gran Turismo zadebiutowało właśnie w Polsce podczas Poznań Motor Show 2017. W stolicy Wielkopolski Volkswagen zaprezentował polski cennik Arteona:

Arteon Essence
• 1.5 TSI ACT Evo 150 KM; 6 biegów - 127.690 zł
• 2.0 TSI 190 KM; DSG - 145.890 zł
• 2.0 TDI 150 KM; DSG – 154.590 zł
• 2.0 TDI 190 KM; DSG – 164.190 zł

Arteon Elegance
• 2.0 TSI 190 KM; DSG - 156.690 zł
• 2.0 TSI 280 KM; DSG, 4Motion – 202.590 zł
• 2.0 TDI 150 KM; DSG – 165.360 zł
• 2.0 TDI 190 KM; DSG – 174.990 zł
• 2.0 TDI 240 KM; DSG, 4Motion – 197.790 zł

Arteon R-line
• 2.0 TSI 190 KM; DSG - 159.390 zł
• 2.0 TSI 280 KM; DSG, 4Motion – 205.290 zł
• 2.0 TDI 190 KM; DSG – 177.690 zł
• 2.0 TDI 240 KM; DSG, 4Motion – 200.490 zł

Volkswagen ArteonVolkswagen Arteon fot. Volkswagen

Jak Arteon wypada na tle konkurencji?

Volkswagenowi Arteonowi bardzo trudno znaleźć bezpośredniego konkurenta, bowiem żaden inny producent w tej klasie nie oferuje podobnego auta. Najbliżej jest chyba Opel z nową Insignią, która wraz z nową generacją wyraźnie urosła (4897 mm długości i 2829 mm rozstawu osi). Cennik Insignii - w standardzie silnik benzynowy 1.5 T o mocy 140 KM - otwiera niecałe 100 tysięcy złotych.

Volkswagen jednak jako konkurenta Insignii pozycjonuje Passata. Arteon ma raczej podgryzać marki premium i przekonać do siebie klientów wyraźnie niższą ceną. Przypomnijmy, Arteon wyjściowo kosztuje 127 690 zł. Dla porównania, najtańsze Audi A5 Sportback kosztuje 159 900 zł (1.4 Benzyna 150 KM, automat), a BMW serii 4 Gran Coupe - 164 800 zł (2.0 Benzyna 184 KM).

"Dwa zdania" | Facelifting Skody Octavii

Czy Twoim zdaniem Volkswagen Arteon odniesie sukces na rynku?
Zobacz także
  • VW Golf Variant 4Motion Volkswagen 4Motion | Wygrać start
  • Nowy Volkswagen Touareg bez kamuflażu Nowy Volkswagen Touareg przyłapany!
  • Opel Insignia Grand Sport Opel Insignia | Ceny w Polsce | Najdrożej w segmencie
Komentarze (77)
Volkswagen Arteon | Ceny w Polsce | Bezkonkurencyjny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • vinogradoff

    Oceniono 39 razy 29

    Tak duzy bagaznik to cenna rzecz gdyz Rolnik moze spokojnie ,, upakowac,, ze 4 cielaki albo ze 6 swin i dojechac z zagrody do Skupu w warunkach komfortowych.

  • Gość: Bagaz-nick

    Oceniono 33 razy 29

    Jest nieźle.
    Mało które auto w bagażniku pomieści bagażnik

  • lekarzzewsi

    Oceniono 45 razy 25

    A nawigacja, nadal, z wyświetlaczem na poziomie kolan. Żenada....

  • Gość: ...

    Oceniono 40 razy 22

    "Volkswagen jednak jako konkurenta Insignii pozycjonuje Passata. Arteon ma raczej podgryzać marki premium i przekonać do siebie klientów wyraźnie niższą ceną. Przypomnijmy, Arteon wyjściowo kosztuje 127 690 zł. " VW nigdy nie będzie marką premium, ale teraz jest moda na sztuczne wpychanie się do premium jednak to nie wypali. Ktoś kto chce kupić Lexusa, Audi czy też Jaguara nie będzie brał pod uwagę VW jako konkurencję...

  • Gość: anonim

    Oceniono 19 razy 15

    "Bagażnik pomieści bagażnik od 563 l do aż 1557 litrów." - kto te teksty redaguje???

  • zraluk7

    Oceniono 29 razy 11

    Premium Octawia za potrójną cenę. Łał szok i niedowierzanie.

  • andrzejg52

    Oceniono 20 razy 10

    Za te pienądze kupie C-Klasse , to jest premium, a nie "ludowe auto".

  • Gość: Bartek

    Oceniono 32 razy 10

    Volkswagen może chcieć zabrać klientów Audi i BMW, ale nie tędy droga- marka ma w nazwie: "Auto dla ludu", więc musi się pogodzić że nigdy nie będzie premium. VW wypuszcza 20 tysięcy droższego konkurenta dla Insigni i Mondeo,to chyba jakiś żart...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane