Nowy Volkswagen Polo | Czas odsłonić karty

Kilka tygodni temu pojawiły się pierwsze wizualizacje kolejnej odsłony Volkswagena Polo, a tymczasem na drogach pojawił się niemal identyczny egzemplarz pozbawiony kamuflażu

Tego można było się spodziewać. Projektanci Volkswagena nie planowali rewolucji w wyglądzie nowego Polo. Zamiast tego przeprowadzono umiarkowany lifting. Przedni pas upodobnił się do odświeżonego Golfa. Lampy są teraz owalne, a na osłonie chłodnicy pojawiły się chromowane listwy. Z tyłu zmieniono zderzak oraz poprawiono kształt lamp.

Najmniej wiadomo na temat wnętrza, ale plotki sugerują spore zmiany. Nowe Polo otrzyma dużo lepsze materiały, a klasyczna deska rozdzielcza zostanie zastąpiona cyfrową. Na liście wyposażenia pojawią się nowe urządzenia multimedialne dostępne w innych modelach tego producenta.

Nowe Polo powstało na płycie podłogowej MQB, którą wykorzystano do budowy nowego Seata Ibiza. Pasażerowie odczują więcej komfortu we wnętrzu za sprawą powiększonej przestrzeni na nogi, a zmniejszona masa całej konstrukcji wpłynie pozytywnie na właściwości jezdne. Niemiecki producent zamierza ograniczyć paletę silników z 14 do 12. Trzon oferty stanowią silniki trzy- i czterocylindrowe, ale w ofercie pojawi się również napęd hybrydowy oraz wersja GTI z 2-litrowym silnikiem o mocy około 200 KM.

Wizualizacja crossovera na bazie VW PoloWizualizacja crossovera na bazie VW Polo fot. RM Car Design

Premierę nowego Volkswagena Polo zaplanowano na targi we Frankfurcie. W niedalekiej przyszłości oprócz standardowego Polo w ofercie pojawi się jeszcze crossover zbudowany na tej samej platformie. Producent nie zdradza na jego temat więcej szczegółów.

Czy Twoim zdaniem te zmiany wystarczą do walki z coraz groźniejszymi konkurentami?
Więcej o:
Komentarze (20)
Nowy Volkswagen Polo | Czas odsłonić karty
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: d

    Oceniono 1 raz 1

    na lokalny niemiecki rynek w sam raz
    ale w innych krajach wola ładne Samochody
    a folcwagen to nie samochod tylko przyrząd niskiej klasy

  • Gość: metroczek

    Oceniono 2 razy 2

    zaprojektowany przy uzyciu siekiery fiskars
    ostatnio ociesałem tak klocka

  • Gość: iamx

    Oceniono 2 razy 0

    Co tu odsłaniać, no chyba że redaktorzy się pomylili i zamieścili zdjęcia poprzednika. Chociaż z drugiej strony Niemcy uważają, że ich Vieśwageny są tak doskonałe, że nie trzeba ich w ogóle zmieniać. Żenada i nuda idą w parze.

  • Gość: dj

    Oceniono 1 raz 1

    Szanowna Redakcjo. Dajcie znać, do kogo chcecie trafić waszymi tytułami na głównej. Bo o ile same teksty są pisane jako tako, o tyle ludzie, którzy próbują wymyślać ciekawe? zajawki to są raczej półgłówki. Te wszystkie "wiemy jak!", "to auto ma takie..." duże litery w co drugim tytule - jaka jest wasza grupa docelowa? bo tracicie dotychczasowych czytelników, a nie jestem pewien (sądząc po wątpliwym szacunku, jaki coraz częściej budzi GW), czy zyskujecie jakichkolwiek nowych. Dobranoc.

  • Wojciech Masiak

    Oceniono 6 razy 6

    ojej! ależ on różni się od pozostałych modeli tego producenta! NIE DO WIARY! SZOOOOOK!!!!1111jedenjedenjeden.

  • Gość: Love and Rockets

    Oceniono 4 razy 2

    Ale wizualne dno.

  • Gość: trolololo

    Oceniono 7 razy 3

    Fałwej jest niereformowalny więc nowe Polo dalej wygląda jak kupa. Ale w końcu to auto robione przez Niemców dla Niemców więc czego innego można się było spodziewać? ;-)

  • Gość: kik

    Oceniono 6 razy 4

    O Skoda... a nie, jednak nie...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX