Citroen C-Elysee | Ceny w Polsce | Mała podwyżka

17.03.2017 13:17
Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee (fot. Citroen)

Nowy Citroen C-Elysee przyjechał do Polski, a my poznaliśmy jego ceny. W porównaniu z poprzednikiem kompakt ma więcej do zaoferowania, co poskutkowało małą podwyżką cen

Do tej pory cennik Citroena C-Elysee otwierało 39 990 zł. Po faceliftingu cena podskoczyła do 41 090 zł. W tej cenie dostaniemy C-Elysee z bazowym silnikiem 1.2 PureTech 82, manualną skrzynią, w bazowej wersji wyposażenia Live. W podstawie C-Elysee wyposażony jest w: zamek centralny sterowany pilotem, szyby przednie sterowane elektrycznie, regulator prędkości z ogranicznikiem.

Klimatyzację manualną i radio CD MP3 ze integrowanym wyświetlaczem, z dwoma głośnikami dostaniemy w kolejnej wersji wyposażenia Feel. Jej ceny startują od 44 990 zł. Oprócz klimatyzacji i radia oferuje także: kanapę w II rzędzie dzieloną 2/3:1/3, poduszki powietrzne: pasażera i boczne, podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka oraz reflektory przeciwmgielne.

O samym liftingu pisaliśmy więcej tutaj: Citroen C-Elysee | Garść nowości na nowy rok

Citroen C-ElyseeCitroen C-Elysee fot. Citroen

Citroen C-Elysee | Pełny cennik

Silniki benzynowe:

1.2 PureTech 82 Live - od 41 090 zł

1.2 PureTech 82 Feel - od 44 990 zł

1.6 VTi 115 Feel - od 45 990 zł

1.6 VTi 115 MoreLife - od 48 290 zł

1.6 VTi 115 EAT6 MoreLife - od 54 290 zł (automatyczna skrzynia)

1.6 VTi 115 Shine - od 54 790 zł

1.6 VTi 115 EAT6 Shine - od 60 790 zł

Silniki wysokoprężne

1.6 BlueHDi 100 Feel - od 51 990 zł

1.6 BlueHDi 100 MoreLife - od 54 290 zł

1.6 BlueHDi 100 Shine - od 60 790 zł

Citroen C-ElyseeCitroen C-Elysee fot. Citroen

Co na to konkurencja?

Citroen C-Elysee kosztuje w Polsce 41 090 zł. Główny rywal budżetowego kompaktu z Francji, Fiat Tipo, jest droższy - kosztuje wyjściowo 45 700 zł (z benzynowym silnikiem 1.4 o mocy 95 KM). Trzeba jednak pamiętać, że Tipo już w podstawie jest bogato wyposażony i oferuje kierowcy np. klimatyzację i radio. Brat bliźniak Citroena, Peugeot 301, również przeszedł lifting, ale na razie nie podano cen nowych egzemplarzy. Aktualnie kosztuje 41 900 zł.

Każdy kto szuka taniego i praktycznego sedana powinien się zainteresować również Dacią Logan. Rumuńskie auto jest mniejsze od Citroena - długość: 4 427 do 4 358 mm, a rozstaw osi 2 652 do 2 634 mm na korzyść C-Elysee. Dacia jednak wyprzedaje aktualnego Logana, a cennik otwiera 29 990 zł. Do salonów niedługo trafi odświeżony Logan, stąd tak okazyjna cena.

Czy Twoim zdaniem nowy Citroen C-Elysee odniesie sukces na polskim rynku?
Zobacz także
  • Citroen C-Aircross Citroen | C-Aircross w drodze
  • Citroen C1 Citroen C1 wraca do Polski
  • Citroen C3 1.2 PureTech 110 Citroen C3 | Pierwsza jazda | Strzał w dziesiątkę
Komentarze (15)
Citroen C-Elysee | Ceny w Polsce | Mała podwyżka
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • antoniferdynand

    Oceniono 19 razy 15

    Lepsze to niż 10 letni Golf czy nawet młodszy po dzwonie w Niemczech

  • Gość: bart

    Oceniono 14 razy 14

    Plusy:
    1. wygląda na to że z tyłu nareszcie będą pełnoprawne zagłówki.
    Minusy (które pozostały):
    1. Sterowanie szyb na konsoli centralnej - ostatnio nawet Dacia poczyniła tu postępy
    2. Ja rozumiem że to auto budżetowe, ale jak można oferować system audio z 2 głośnikami na podszybiu??? Brzmienie tego jest okrutne. Najzabawniejsze, że za dopłatą oferuje się dodatkowe 2 głośniki... na tylnej półce. Straszne!

  • Gość: mcguirre

    Oceniono 4 razy 4

    Jak na auto budżetowe jest bardzo poprawny. Dla kogoś kto samochodu nie traktuje jako fetysz ale jako narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B jest jak najbardziej wystczający. Mam tylko nadzieję, że poprawiono zawieszenie i prowadzenie auta bo poprzenia wersja była raczej słaba, nawet jak na auto dla "Kowalskiego".

  • Gość: Armant

    Oceniono 1 raz 1

    Wow 1000zł różnicy pomiędzy 3-cyl. 1.2 a 1.6 w wersji FEEL. Gdzie sens gdzie logika???

  • bazyli_szek-mikke

    0

    1.6 VTi to MPI bez turbo? Dobrze że chociaż te "budżetowe" auta maja jeszcze normalne silniki którymi można pojeździć kilka lat bez regeneracji turbo i wtryskiwaczy.

  • Pawel

    Oceniono 4 razy -4

    przecież to auto było przeznaczone na rynek chiński

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Samochody z gwarancją VIP