Mazda CX-5 | Ceny w Polsce | Rozsądnie wyceniona

Mazda podała ceny swojego bestsellerowego modelu. Ile trzeba zapłacić za najnowsze CX-5?

Tydzień po europejskim debiucie na Salonie Samochodowym w Genewie nowa Mazda CX-5 została wyceniona. Za najtańszą odmianę przyjdzie zapłacić 95 900 zł. W podstawowej odmianie pod maską pracuje 2-litrowy silnik o mocy 165 KM. Jest to jednak klasyczny wabik cenowy - wersja wyposażenia SkyGO dostępna jest wyłącznie z najsłabszym silnikiem. Ten sam motor w połączeniu z poziomem wyposażenia SkyMOTION to wydatek 104 900 zł, a na najtańszego diesla trzeba zarezerwować 119 900 zł.

Pełny cennik prezentuje się następująco:

Nowa Mazda CX-5 - cenyNowa Mazda CX-5 - ceny Mazda

Wersja z silnikiem benzynowym SKYACTIV-G o pojemności 2.5 l pojawi się w późniejszym terminie. Więcej o nowej Maździe CX-5 pisaliśmy tutaj: Nowa Mazda CX-5

Mazda CX-5 kontra rywale

Niektórzy producenci - jak Mazda - posiadają w ofercie wersje, które mają jedno zadanie - przyciągnąć uwagę klientów. To wspomniane wabiki cenowe. Warto o tym pamiętać, decydując się na wycieczkę do salonu. Najniższe ceny głównych konkurentów Mazdy CX-5 z silnikami o zbliżonej mocy do bazowej Mazdy prezentują się następująco:

- Ford Kuga 1.5 (150 KM) - 103 550 zł,
- Honda CR-V 2.0 (155 KM) - 99 900 zł (wersja Comfort z tym silnikiem - 106 800 zł),
- Hyundai Tucson 1.6 (177 KM) - 113 990 zł,
- Kia Sportage 1.6 (177 KM) - 102 990 zł,
- Volkswagen Tiguan 1.4 (150 KM) - 113 280 zł.

Mazda z wyposażeniem porównywalnym do wymienionych modeli (wersja SkyMOTION) kosztuje 104 900 zł.

Który z wymienionych samochodów jest twoim faworytem?
Więcej o:
Komentarze (92)
Mazda CX-5 | Ceny w Polsce | Rozsądnie wyceniona
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • tekkkla

    Oceniono 33 razy 25

    Dlaczego prawie każdy artykuł tej rubryki zawiera frazy "hit", "sensacyjny", "rewelacyjny" itp.? Jest to tak nudne i przewidywalne. Czy ktoś to jeszcze czyta?

  • Gość: brzetysław

    Oceniono 9 razy 9

    Tak z ciekawości - ile kosztuje w Polsce najtańszy nowy samochód z napędem 4WD? Co to by była za marka? Jakieś pomysły?

  • Gość: wrrw

    Oceniono 8 razy 8

    99 tys to kosztuje CRV bez klimatyzacji. nie kupi się CRV poniżej 105 tys za golasa.

  • Gość: as

    Oceniono 22 razy 8

    Chcialem zapytac Mazde, w ktorym roku wejda regulowane zaglowki, zeby klienci nie musieli szorowac broda o klatke piersiowa i wyginac pretow w imadle? 2020? 2030, czy 2050? :)

  • Gość: Tonieautadlakierowców

    Oceniono 27 razy 5

    Nie za bardzo rozumiem fenomenu klasy SUV???
    Większe opory powietrza , większa masa, większe spalanie, wyżej środek ciężkości (gorsze prowadzenie), większą bezwładność?????
    Na prawdę nie rozumiem, za te pieniądze w kompaktach można przebierać jak w ulęgałkach, no ale co kto lubi.....

  • Gość: as

    Oceniono 29 razy 5

    Wyglada rozsadnie, ale… diesel Mazdy odpada, bo to wadliwe truchlo, ktore padlo wielu uzytkownikom juz po 30 tys mil i to nie byl pojedynczy przypadek. Silnik benzynowy 160KM w polaczeniu z 4x4 nadaje sie do Mazdy 3 a nie do SUVa o zwiekszonych oporach powietrza, wiec na dobra sprawe na dzis nie ma silnika do tego auta a powinno byc 190KM. Brak mozliwosci zakup tapicerki skorzanej lub szyberdachu do nizszych wersji wyposazenia - Mazdzie sie to logistycznie nie oplaca, ze klient zostawilby w salonie kilka tysiecy ale pewnie chca wymusic zakupic SkyPassion, gdzie polowa z tych systemow z pakietu Safety nie dziala jak powinna. Pozniej swiatla drogowe sie nie przelaczaja, bo szyba zaparowala - para to takie nienaturalne zjawisko w aucie hahah :) Brak tapicerki skorzanej z alcantary - Mazda wie lepiej na czym lubie siedziec. Podsumowujac: jedyna sensowna opcja to wersja z silnikiem 2.5l, ale jak dojdzie akcyza to jestesmy w segmencie prawdziwego premium i tu zaczyna sie problem moim zdaniem, bo Mazdzie do premium to daleko jak z Warszawy do Hiroszimy.

  • 3tibet

    Oceniono 8 razy 4

    hahaha gazetka szkolna ze skanem z katalogu.
    mistrz

  • bolo2002

    Oceniono 4 razy 2

    Miałem 2 Mazdy-nówki-każdą przejechałem bez naprawy odpowiednio 15 i 5 lat. 20 lat bez naprawy- i razem 508 tys kilometrów ! Oba diesle! Mazdę polecam każdemu- tyle tylko, że tanio nie jest ale warto.

  • Gość: japanista

    Oceniono 4 razy 2

    ci których nie stać z oczywistych względów twierdzą, że po co co to komu i na co, ci co mają wiedzą swoje

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX