Komentarze (78)
Mazda 3 2.0 165 KM | Test | Własna droga
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • remo29

    0

    Silnik wolnossący wykazuje swój potencjał już przy niskich obrotach, (...) Mankamenty (...) wynikają z charakterystyki silników wolnossących, które w niższych zakresach obrotów nie dysponują takim zapasem maksymalnego momentu (...).

    Brzmi legitymacyjnie. Jechaliście tym w ogóle?

  • Gość: CX

    Oceniono 10 razy 0

    Mam mazde. 3,7 benz+lpg. przebieg 260000. Dziala jak na poczatku. Wymienione jakies lozysko, jakis drazek i co 50-60tys olej. Chce juz inny samochod ale ten paskud nie chce sie popsuc. Szkoda ze mazda w nowej CX-9 montuje 2,5 turbo:(

  • Gość: jan

    Oceniono 1 raz -1

    Polecam bardzo interesujący artykuł: Ale Auto!
    odszukaj w artykułach na: ZycieToWiecej.com

  • Gość: Olo

    Oceniono 17 razy -3

    Kompletnie nie rozumiem zachwytów nad tą Mazdą. Moim zdaniem to dobry, przeciętny kompakt. Prowadzenie- podobnie jak Golf , Focus czy Astra. Za to już jakość wnętrza zdecydowanie lepsza jest w europejskich kompaktach.
    Jako fan silników z doładowaniem bardzo sceptycznie podszedłem do wolnossącego wynalazku mazdy. Po ostatniej przejażdżce wolnossącym 155 konnym accordem spodziewałem się dramatu. Okazało się,że moje obawy były przesadzone. Owszem, 210nm szału nie robi, ale silnik jakoś ciągnie od samego dołu a różnica wersji 120 i 165 konnej objawia się dopiero na wysokich obrotach. Do 3500-4000 obr/min różnic brak. Na plus zużycie paliwa. W mieście 3 z silnikiem 120KM spala do 8l/100km.

  • Gość: gosc

    Oceniono 5 razy -3

    dyskutujecie a przeciez to artykul sponsorowany...

  • Gość: Kuranamasce

    Oceniono 21 razy -5

    Mazda 3 przestronna?
    Oj, obawiam sie ze Pan Redaktor nawet w niej nie siedział:)

  • Gość: gosc

    Oceniono 7 razy -5

    jakos nie doczytałem ile schowkow ile uchwytow na napoje was przecież to rajcuje i aż piszczycie z zachwytu nad takimi pierdołami piasrczyki.

  • Gość: m29

    Oceniono 12 razy -6

    Mam trójkę 2.0 165 KM już 2,5 roku. Nigdy więcej. Największa życiowa wtopa jaką zrobiłem.
    Jeszcze pół roku i stanę się szczęśliwym nieposiadaczem mazdy.

  • Gość: jan

    Oceniono 8 razy -6

    Bardzo mądry artykuł: Pokaż Swoją Hondę!
    znajdz w artykułach na: ZycieToWiecej.com

  • Gość: TylkoFiatBravo

    Oceniono 13 razy -7

    Największy i jedyny hamulec Mazdy to RDZA oraz kiepska jakość powłoki lakierniczej. Podobno lakiernie Mazdy są najbardziej ekologiczne na świecie i ... niestety ale widać ucierpiała na tym trwałość powłoki. Inna sprawa to marne wyciszenie wnętrza od silnika, od szumu opon i powietrza. Podobno poprawione w wersja liftowych.

  • Gość: ala22

    Oceniono 26 razy -8

    Kosztuje od zarąbania, ubezpieczenie drogie bo to Mazda i jeszcze trzeba pilnować czy stoi zaparkowana, czy już sama odjechała. Dziękuję, ale nie skorzystam.

  • Gość: as

    Oceniono 22 razy -12

    Uklad kierowniczy Mazdy jest przereklamowany tak samo jak slynne prowadzenie. Opel Astra z Gliwic prowadzi sie zauwazalnie lepiej dajac znacznie wieksza frajde z jazdy. Takze skonczmy z tym mitologizowaniem, bo prawda jest taka, ze 99% leci na powyginana karoserie. Z calej gamy Mazdy jedynie MX-5 ma to cos a reszta to zwykle dupowozy do roboty i po buly do Lidla. Sportu w nich tyle co kot naplakal a jak czytam, ze brzmienie silnika jest rasowe to sie nie wiadomo czy smiac sie, czy plakac, bo to brzmi jak kosiarka do trawy tyle ma tonow wysokich. Stare silniki z Hond Civic albo Nissanow Primera brzmia jak Ferrari przy tym. Jeszcze gdyby to bylo japonskie auto a to meksyk udajacy japonca.

  • Gość: facet

    Oceniono 19 razy -19

    jaka nową mazdę, przecież to stare i brzydkie ble!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX