Mercedes klasy E All-Terrain | Ceny w Polsce | Między Volvo a Audi

Uterenowione kombi Mercedesa wjeżdża do polskich salonów. Ile trzeba zapłacić za najtańszą E-klasę All-Terrain?

Mercedes przekonuje, że klasa E All-Terrain naprawdę poradzi sobie w trudniejszym terenie. W porównaniu ze zwykłą klasą E prześwit może być podwyższony maksymalnie o 35 mm - dzięki pneumatycznemu zawieszeniu prześwit jest regulowany przez kierowcę i waha się od 121 do 156 mm. Standardem jest napęd 4Matic, a na 19-calowych felgach pojawiły się nowe, przystosowane do jazdy poza asfaltem opony o szerszym profilu. "Terenowa" klasa E została też wyposażona w nowy tryb jazdy o wiele mówiącej nazwie "offroad".

Klasa E All-Terrain zadebiutowała tylko w jednej wersji - E220d. Pod maską pracuje dwulitrowy diesel o mocy 194 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wysokoprężny silnik współpracuje z 9-biegowym automatem. Osiągi? 8 sekund do pierwszej setki i 232 km/h prędkości maksymalnej. Później do sprzedaży wejdzie mocniejsza wersja E350d (3.0, 258 KM).

Mercedes klasy E All-Terrain kontra Audi i Volvo

Za debiutującą klasę E220d All-Terrain trzeba zapłacić minimum 251 100 zł. Stawia to Mercedesa pośrodku stawki.

- Audi A6 Allroad 3.0 (218 KM) - 279 900 zł,
- Volvo V90 Cross Coutry D4 (190 KM) - 239 700 zł.

Audi jest najdroższe, ale też wyraźnie mocniejsze od rywali. W jego cenniku znajdują się jeszcze wersje z 272- i 320-konnymi dieslami. Cennik Volvo otwiera natomiast odmiana D4, ale z manualną skrzynią biegów (230 100 zł).

Mercedes klasy E All-Terrain

Więcej o:
Komentarze (12)
Mercedes klasy E All-Terrain | Ceny w Polsce | Między Volvo a Audi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: trh

    Oceniono 4 razy 4

    Audi ma prześwit o ładnych parę centymetrów więcej. Chyba nawet w najniższym położeniu ma więcej niż tutaj w tym najwyższym, więc albo pomyłka autora artykułu w tłumaczeniu, albo będzie problem z tym autem w tzw "terenie" miejskim (krawężniki, progi zwalniające) ;)

  • Gość: Dionizos

    Oceniono 3 razy 3

    Ne rozumiem tyłu w mercedesach C i teraz E. Bardzo przypomina te z citroena C5 i paskudne, że nie da się na to patrzeć .... wielka szkoda.

  • fakej

    Oceniono 5 razy 3

    Nie ma co porównywać niewysilonej V6 z wyżyłowanym R4

  • luki.wawa

    Oceniono 2 razy 2

    Co do prześwitu
    Audi A4 modelowo 14 ma 16 cm
    Toyote RAV4 IV 16,5 natomiast III miała aż 18 cm
    Hyundai ix30 - 17
    Po drugiej stronie listy jest VOVO XC60 - 23 cm
    Czy konkurent nowe VOLVO V90 CC - 21 cm
    Co raz często auta wyglądają na bardziej terenowe niż są (w sportowymi też tak jest) - widać też że poprzednie modele są dużo wyżej zawieszone. Ale dla większości ludzi komfort jazdy po asfalcie jest ważniejszy niż jazda po terenie

  • cbol37

    Oceniono 4 razy 0

    budziki z S-ki, ale generalnie ładne auto

  • grzegorzsrx

    Oceniono 9 razy -1

    z powyzszego tekstu rozumiem , ze poza smierdzacym dieslem zadna inna forma napedu nie istnieje , a moze all-terrain to poprostu auto na wies , przeciez do miasta za niedlugo tym nie wiedziesz.

  • Gość: Jeszcze Miastowy za chwilę Wieśniak

    Oceniono 2 razy -2

    Podoba mi się to auto. Na podmiejskie drogi w sam raz.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX