Salon Genewa 2017 | Lexus LC 500h | Flagowa hybryda

Zupełnie nowego Lexusa LS zaprezentowano w Detroit. Do Europy Japończycy przywieźli 354-konną hybrydę

Na pokładzie Lexusa LS 500h pracuje najnowszy układ hybrydowy Multi Stage Hybrid System. Mocna, benzynowa 3,5-litrowa V-szóstka Dual VVT-i współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc układu to 354 KM. Producent obiecuje, że limuzyna będzie bardzo chętnie reagować na gaz. Pierwsza setka na liczniku pojawi się po 5,4 sekundy.

Lexus LS 500h będzie wyposażony w system Lexus Dynamic Handling, który poprawia osiągi samochodu. Zarządza i koordynuje pracą silnika, skrzyni, hamulców oraz układu kierowniczego. Toyota od dłuższego czasu stawia na bezpieczeństwo i w LS 500h dostępny będzie pakiet Lexus Safety System+, w skład którego wchodzą wszystkie nowoczesne systemy bezpieczeństwa i asystenci kierowcy oferowane przez markę.

W trybie czysto elektrycznym Lexus LS 500h będzie mógł przejechać "kilkadziesiąt" kilometrów. Bez włączania spalinowego silnika rozpędzi się aż do 140 km/h.

Lexus LC 500hLexus LC 500h fot. Lexus

Nowy Lexus LS | Czekaliśmy 10 lat

Ponad dziesięć lat musieliśmy czekać na zupełnie nowego flagowca. W nowym LS-ie zmieniło się wszystko.

Oryginalny, bardzo agresywny wygląd mniejszych sedanów japońskiej marki w przypadku LS-a został nieco zmodyfikowany. Patrząc na auto nie ma się wątpliwości, z autem jakiej marki mamy do czynienia, ale design został nieco ugrzeczniony - w tym segmencie ceni się przede wszystkim klasyczne linie. Długa maska połączona z relatywnie krótką klapą bagażnika i wyraźnie opadającą linią dachu mają przywodzić na myśl nadwozie typu coupe. Tylne światła z charakterystycznymi łezkami to wyraźne nawiązanie do pięknego Lexusa LC.

Lexus LS piątej generacji został zbudowany na nowej platformie podłogowej Lexusa. Dzięki jej zastosowaniu i użyciu lżejszych materiałów inżynierom udało się odchudzić flagową limuzynę o 90 kg względem poprzednika

Więcej o:
Komentarze (23)
Salon Genewa 2017 | Lexus LC 500h | Flagowa hybryda
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • edimerc

    Oceniono 10 razy -8

    Nie wyobrażam sobie aby ktoś z grupy docelowej segmentu F (czyli wysokiego szczebla, poważni i znani managerowie, politycy, czołówka wolnych zawodów) nie wstydził się pokazać w czymś takim. To jest stylistyka dyskotekowa, a ludzie o takich gustach najczęściej w ogóle nie mają samochodu. To auto będzie miało jeszcze mniejszą sprzedaż niż poprzedni model, który miał sprzedaż bliską zeru.

  • Andrzej T

    Oceniono 12 razy -4

    Ciekawe, czy znowu "uszczęśliwią" nabywców japońską specjalnością - CVT. Tylko proszę nie piszcie, a DSG to się sypią. Te skrzynie, na które Toyota, Subaru i Mitsubishi się upierają, psują całkowicie radość jazdy i praktycznie przekreślają te samochody, dla sporej grupy odbiorców. Dali by zwykłe automaty, a z drugiej strony, Koreańczycy już robią skrzynie dwusprzęgłowe do swoich aut.

  • Gość: abc

    Oceniono 7 razy -3

    Jeżeli ktoś to kupi to dla tego że się podobno nie psują. Tyle w temacie

  • Gość: Luk

    Oceniono 1 raz -1

    A ja bym tylko chcial odremontowac moje autko bo na to to napewno nie bedzie stac.
    pomagam pl/jvor3xfc

  • Gość: jan

    Oceniono 1 raz -1

    Polecam bardzo ciekawy artykuł, inny niż wszystkie inne: Pokaż Swoją Hondę!
    znajdz na: ZycieToWiecej.com

  • Gość: Jarek

    0

    LS to prawdziwa klasa, bardzo cenię sobie tego typu design – bardzo oryginalny, ale nieagresywny. Ten model ma to „coś”, czego nie mają inne. Bardzo chciałbym się kiedyś takim przejechać

  • Gość: es

    0

    ten w szaliku wyglada i zachowuje sie jak typowy POwyborca

  • Gość: as

    Oceniono 4 razy 0

    wnetrze bardzo ladne, z zewnatrz malo zdecydowane

  • antirussia81

    Oceniono 3 razy 1

    Nie jestem fanem stylistyki Lexusa, ale tym razem udało im się zrobić naprawdę ładny wóz. Zwłaszcza wnętrze. Gdyby było mnie stać, to kto wie..?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX