Salon Genewa 2017 | Lexus LC 500h | Flagowa hybryda

Zupełnie nowego Lexusa LS zaprezentowano w Detroit. Do Europy Japończycy przywieźli 354-konną hybrydę

Na pokładzie Lexusa LS 500h pracuje najnowszy układ hybrydowy Multi Stage Hybrid System. Mocna, benzynowa 3,5-litrowa V-szóstka Dual VVT-i współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc układu to 354 KM. Producent obiecuje, że limuzyna będzie bardzo chętnie reagować na gaz. Pierwsza setka na liczniku pojawi się po 5,4 sekundy.

Lexus LS 500h będzie wyposażony w system Lexus Dynamic Handling, który poprawia osiągi samochodu. Zarządza i koordynuje pracą silnika, skrzyni, hamulców oraz układu kierowniczego. Toyota od dłuższego czasu stawia na bezpieczeństwo i w LS 500h dostępny będzie pakiet Lexus Safety System+, w skład którego wchodzą wszystkie nowoczesne systemy bezpieczeństwa i asystenci kierowcy oferowane przez markę.

W trybie czysto elektrycznym Lexus LS 500h będzie mógł przejechać "kilkadziesiąt" kilometrów. Bez włączania spalinowego silnika rozpędzi się aż do 140 km/h.

Lexus LC 500hLexus LC 500h fot. Lexus

Nowy Lexus LS | Czekaliśmy 10 lat

Ponad dziesięć lat musieliśmy czekać na zupełnie nowego flagowca. W nowym LS-ie zmieniło się wszystko.

Oryginalny, bardzo agresywny wygląd mniejszych sedanów japońskiej marki w przypadku LS-a został nieco zmodyfikowany. Patrząc na auto nie ma się wątpliwości, z autem jakiej marki mamy do czynienia, ale design został nieco ugrzeczniony - w tym segmencie ceni się przede wszystkim klasyczne linie. Długa maska połączona z relatywnie krótką klapą bagażnika i wyraźnie opadającą linią dachu mają przywodzić na myśl nadwozie typu coupe. Tylne światła z charakterystycznymi łezkami to wyraźne nawiązanie do pięknego Lexusa LC.

Lexus LS piątej generacji został zbudowany na nowej platformie podłogowej Lexusa. Dzięki jej zastosowaniu i użyciu lżejszych materiałów inżynierom udało się odchudzić flagową limuzynę o 90 kg względem poprzednika

Więcej o:
Komentarze (23)
Salon Genewa 2017 | Lexus LC 500h | Flagowa hybryda
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • foreks

    Oceniono 4 razy 2

    Nie mam pojecia jak kupic oklepana 7er albo A8 mozna, ktore psuja sie i po 5 latach mozna je miec za 1/3 ceny. Lexy sa przeladowane elektronika, no ale japonska elektronika to wiecie - do dzis chodzi mi magnetowid Sharp z 1988 r. Wystarczy spojrzec na ceny uzywanych LSow. 20 letnie po 30k zlotych, 15 letnie po 50k. Tymczasem E60 15 letnie kosztuje moze 25k...

  • panihalinka

    Oceniono 2 razy 2

    P O M Y Ł K A. To jest LS500 a nie LC500. LC500 to coupe.

  • antirussia81

    Oceniono 3 razy 1

    Nie jestem fanem stylistyki Lexusa, ale tym razem udało im się zrobić naprawdę ładny wóz. Zwłaszcza wnętrze. Gdyby było mnie stać, to kto wie..?

  • Gość: Stiopan

    Oceniono 3 razy 1

    Znowu ta siatka ogrodzeniowa zamiast grilla, a w środku taki ładny, oj szkoda,szkoda

  • Gość: Jarek

    0

    LS to prawdziwa klasa, bardzo cenię sobie tego typu design – bardzo oryginalny, ale nieagresywny. Ten model ma to „coś”, czego nie mają inne. Bardzo chciałbym się kiedyś takim przejechać

  • Gość: es

    0

    ten w szaliku wyglada i zachowuje sie jak typowy POwyborca

  • Gość: as

    Oceniono 4 razy 0

    wnetrze bardzo ladne, z zewnatrz malo zdecydowane

  • Gość: Luk

    Oceniono 1 raz -1

    A ja bym tylko chcial odremontowac moje autko bo na to to napewno nie bedzie stac.
    pomagam pl/jvor3xfc

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX