Komentarze (48)
Salon Genewa 2017 | Volkswagen Arteon | Cesarz Wolfsburga
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: aa

    Oceniono 18 razy -10

    za kogo trzeba się uważać aby jeździć autem o nazwie "dla ludu". Zakup tego to obraza dla człowieka myślącego.

  • Gość: Teo

    Oceniono 7 razy -3

    Piękny, ma tylko jedną wadę VW na masce - ZERO prestiżu i masówka :/.

  • Gość: ezoteriusz

    Oceniono 2 razy -2

    ja zamówiłem wvgena patefona
    (z salonu)

  • s0nar

    Oceniono 14 razy -2

    BMW może spać spokojnie. Kolejny raz okazuje się, że VW to zwyczajna średnia marka dla plebsu. Niby celują w premium, a tu jakiś motorek 1.5. Sorry, z czym do ludzi? Takie 1.5 może sobie kupić jakiś burak spod Radomia i to pewnie po 15 latach od premiery. Za nic nie zamieniłbym mojej serii 6 na inną markę, która nie oferuje silników powyżej 300KM.

  • kimdongun

    Oceniono 1 raz -1

    Arteon osiągnie sukces na miarę Phaetona.

  • kocurxtr

    Oceniono 3 razy -1

    WieśVagen ma tyle wspólnego z limuzyną
    co gó.wno z perfumami - i to i to wonieje
    który zapach wolicie ?

  • fanbeat

    Oceniono 3 razy -1

    Świetna fura, a jeszcze lepsza ta kanciata konsola w środku, która wygląda jak z amerykańskich aut ze Skody albo innego kiepsko zaprojektowanego starego Jeepa.
    A silniki wprost marzenie.

  • kocurxtr

    Oceniono 2 razy 0

    w komplecie - słomianka - do wycierania gumiaków z gnoju przy wsiadaniu

  • Gość: dizel srizel

    Oceniono 2 razy 0

    naprawde ladne auto .. chociaz niemieckich nie lubie... natomiast niemiecka polityka produkowania silnikow to tragedia.. 80% diesle a jak juz benzyna to mala i wyprezona tak ze pojezdzi 50tys max i bedzie cos powaznego do wymiany.....

    prawdziwy samochod ma DUZY WOLNOSSACY SILNIK CONAMNIEJ 6 CYLINDROW ... a jak ma byc ekologicznie to moze byc hybryda... wtedy mamy tez zamiennik bardzo awaryjnego i kosztownego ukladu turbo...... jakby go zrobili np w wersji 3.2 V6 + elektryzcny i spalanie mialby na poziomie lexusa GS to naprawde ciekawe auto... BY BYLO...

  • Gość: Piotr

    Oceniono 3 razy 1

    Jeżdżę nowym VW B8 Passat 2.0 TSI R-Line Wariant - rewelacyjne auto. Komentarze negatywne o nowych VW Passat, Tiguan czy Golf FL są od tych, którzy z zazdrości nic innego nie potrafią, tylko skrytykować... - typowo Polska małostkowosć i prymitywizm. Jeżdziłem Mazdą 6 przez 8 lat w dieslu 2.0 od nowości - tragedia!!, nie byłem w stanie jej sprzedać za jakaś rozsądną cenę - badziewie. VW robi auta, które zawsze będą się dobrze sprzedawać, bo są świetne. Trzeba je tylko regularnie serwisować. Pozdrawiam krytykantów VW :-).

  • Gość: elland

    Oceniono 1 raz 1

    Ten 1.5 to jeden na cale auto czy na kazde kolo?

  • panie.co.pan

    Oceniono 5 razy 1

    FWD? Silnik poprzecznie? Premium pełnom gembom

  • Gość: pd

    Oceniono 11 razy 1

    Nie myślałem że to kiedykolwiek powiem ale podoba mi się stylistyka nowego passata i arteona. Jeśli cena zbliżona będzie do poprzednika czyli cc albo nowej insignii (coś ok. 120k pln za wersję z benzyną ok. 160KM, w miarę dobrze wyposażoną) to może się skuszę, chociaż bardziej prawdopodobna jest cena w okolicy A5 czyli 200k pln, a wtedy to już nie jest okazja.

  • Gość: aa

    Oceniono 17 razy 1

    "Arteon już na pierwszy rzut oka przykuwa uwagę swoim ekspresyjnym wyglądem" ja pier#$#@
    to wygląda jak auto sprzed 20lat, zero zmian, innowacyjności, ale w ciemnogrodzie i tak pójdzie, oczywiście tylko w tdi. Opcja za dopłatą dodatkową - wzmocniony klekot, aby nie było różnicy w komforcie od ursus c360

  • Gość: Kuba

    Oceniono 4 razy 2

    Miałem Passata b5 2003 1.9 tdi a żona a4 2006 2.0 tdi - kicz do potęgi teraz mam superb 2.0 tdi 2012 i żona cc 2.0 tdi dsg 2013. Powiem Wam że superb to jest bajka , ponad 300tys przejechane zero awarii, jedynie sprzeglo z dwumasem przy 270tys i to z własnej winy!!! Jedyna wada to że głośny powyżej 160 ale przestronnosci i wygody to w bmw 7 nie ma takiej, cc ma 215tys też zero awarii. Natomiast b5 i a4 tragedia , tylko że te kupowałem z drugiej ręki, bezwypadkowe z niskim przebiegiem i poprzedni właściciel płakał jak sprzedawał. Prawda jest taka że do czasu do kiedy będziemy ciągnąć szrot z zachodu to będziemy narzekać że bubel itd. Nikt nie jest głupi i nie sprzedaje auta którego nic nie boli .

  • d7d

    Oceniono 2 razy 2

    Poczekamy na Arteona w salonach, na testy (pewnie podobne wyniki jak Passat B8) i na ceny.
    To ostanie będzie decydowało.

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 31 razy 3

    Samochody klasy premium zaczynają się do silników 3L i 300KM. Taki bzykacz 1.5 TSI 150KM to do motocykla się nadaje.

  • Gość: gibon.przed.snem

    Oceniono 6 razy 4

    Nie wejdzie to w buty Phaetona, bo to zupełnie inna klasa pojazdu. Phaeton był limuzyną w pełnym tego słowa znaczeniu. Arteon będzie "ulepszoną" wersją Passata.
    I zapewne dlatego właśnie Arteon odniesie sukces. Po prostu bardziej przystaje do grupy docelowej VW.

  • Gość: Bawaria

    Oceniono 12 razy 4

    Nie wiem dlaczego, ale bardzo kojarzy mi się ze stylistyką Talismana.

  • antoniferdynand

    Oceniono 16 razy 6

    Nie napisali że na.też jedną podstawową wadę - nazywa się VW. Może podzielić los Phenona czy jak not tam, los Citroena C6 czy ekskluzywnego Opla którego nazwy nie pamiętam

  • Gość: posiadacz CC

    Oceniono 17 razy 7

    przód cuś podobny do nowych renówek.
    a po za tym tak jak było z CC czyli środek z passata obleczony w nieco bardziej agresywną budę.
    podejrzewam, że najmocniejsze wersje to będzie wydatek sporo powyżej 200 k.

  • e_gregor2

    Oceniono 27 razy 9

    Powiększony Pastuch B5 z dołożonymi LEDami i tabletem zamiast radia. Wszystkie VAGi wyglądają tak samo.

  • Gość: miroslaw

    Oceniono 21 razy 11

    Volkswagen to marka ktora niczym nie imponuje w porownaniu do konkurentow.
    Silniki sa awaryjne, jakosc montazu na srednim poziomie i do tego w Polsce fatalny serwis. Od nowosci jezdze Passatem B6 i nigdy nie powiem, ze VW to dobra marka.
    Stylistyka obecnych modeli moze sie podobac bo jest ciekawa. Ale nic poza tym.
    BMW moze spac spokojnie bo nie ma sie czego bac ze strony VW.

  • Gość: taki

    Oceniono 32 razy 16

    jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają ci co zarabiają max 3k netto ;-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX