Salon Genewa 2017 | Renault Captur | Szlifowanie bestsellera

Renault Captur to najlepiej sprzedający się w Europie crossover segmentu B. Dzięki liftingowi ma jeszcze bardziej zdystansować konkurentów. Czy zmiany jakie zobaczymy w Genewie wystarczą?

Lifting nie przynosi rewolucyjnych zmian. Captur zapatrzył się trochą na Kadjara - ma bardzo podobny grill z chromowaną listwą ozdobną i nowe osłony podwozia na przednim i tylnym zderzaku. Mały crossover może być wyposażony w przednie światła Full LED „Pure Vision”. Światła z tyłu mają teraz charakterystyczny dla marki kształt litery "C".

Od trzeciego poziomu wyposażenia możliwy jest wybór opcji stałego, panoramicznego szklanego dachu. Dostępny jest wyłącznie w konfiguracji z dwukolorowym nadwoziem.

Szerokie możliwości personalizacji

Do oferty dołączą dwa nowe kolory nadwozia Orange Atacama i Niebieski Ocean, a także nowy kolor dachu – Szary Platynowy. Crossover będzie dzięki temu dostępny w ponad 30 różnych, kolorystycznych kombinacjach.

We wnętrzu również Francuzi przygotowali 6 pakietów personalizacji wnętrza o zróżnicowanej kolorystyce – ozdobne elementy wnętrza w kolorach: kości słoniowej, niebieskim, karmelowym, czerwonym, chromu satynowanego czy brązu satynowanego.

Renault Captur 2017Renault Captur 2017 fot. Renault

Pod maską znajdziemy te same silniki, co w aktualnym Capturze.

Do Captura jeszcze wrócimy w obszerniejszym materiale. Jedną z ważniejszych nowości zapowiadanych przez producenta ma być "nowe wnętrze". Niestety, nie ujawniono jeszcze żadnego zdjęcia kabiny. Genewska prezentacja crossovera zaplanowana jest na 7 marca.

To nie jedyna duża premiera francuskiego koncernu. Oprócz Captura będzie można obejrzeć także SUV-a Koleos w europejskiej specyfikacji, Alpine A110, produkcyjną wersję pickupa Alaskan oraz tanie, uterenowione kombi Logan MCV Stepway.

Aktualizacja 07.03.2017 r.

Uzupełniliśmy galerię o zdjęcia nowego Captura. I nadwozia, i odświeżonego wnętrza.

ZOBACZ TAKŻE:

Dacia Logan MCV | Tanie, terenowe kombi

Dacia Logan MCVDacia Logan MCV fot. Dacia

Więcej o:
Copyright © Agora SA