Volkswagen Crafter | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony

Ruszyła przedsprzedaż Volkswagena Craftera. Dostawczak produkowany w Polsce może namieszać na rynku. Właśnie poznaliśmy polskie ceny zdobywcy tytułu "International Van of The Year 2017"

Polskie ceny Volkswagena Craftera startują od 87 010 zł (z VAT 107 023 zł). To bazowa wersja dostawczaka z silnikiem 2.0 TDI o mocy 102 KM.

W porównaniu z poprzednim modelem, Crafter ma teraz bogatsze wyposażenie standardowe, w którego skład wchodzą takie elementy bezpieczeństwa jak system stabilizujący pojazd podczas podmuchów bocznego wiatru, system ułatwiający ruszanie pod górę, i system automatycznego hamowania po kolizji. W standardzie znajdują się także start-stop, diodowe oświetlenie w kabinie kierowcy oraz regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy. W Polsce standardowe wyposażenie obejmuje także wielofunkcyjną kierownicę, wielofunkcyjny wyświetlacz „PLUS”, dwuosobowe siedzenie pasażera, elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka boczne oraz radio Composition Audio ze zintegrowanym zestawem głośnomówiącym z Bluetooth.

Mimo bogatszego wyposażenia, wyjściowa cena pozostała na tym samym poziomie.

Volkswagen Crafter | Ceny w Polsce | Pełny cennik

Volkswagen Crafter | Pełny cennikVolkswagen Crafter | Pełny cennik Volkswagen Crafter | Pełny cennik

Volkswagen Crafter | Pełny cennikVolkswagen Crafter | Pełny cennik Volkswagen Crafter | Pełny cennik

Volkswagen Crafter | Ceny w Polsce | Co na to konkurencja?

Wyjściowo Volkswagen Crafter kosztuje 107 023 zł. Sprawdźmy jak wypada na tle konkurentów z segmentu. Podajemy wyjściowe ceny danego modelu z bazowym silnikiem. Nie uwzględniamy żadnych promocji ani rabatów.

Renault Master - od 115 128 zł (2.3 silnik Diesla 130 KM)

Peugeot Boxer - od 107 379 zł (2.0 silnik Diesla 110 KM)

Mercedes Sprinter - od 103 443 zł (2.2 silnik Diesla 114 KM)

Fiat Ducato - od 97 662 zł (2.3 silnik Diesla 150 KM)

Ford Transit - od 105 669 zł (2.0 silnik Diesla 105 KM)

Volkswagen CrafterVolkswagen Crafter Fot. Volkswagen

Volkswagen Crafter | Najważniejsze zmiany

Nowy Volkswagen Crafter został opracowany całkowicie od podstaw. Auto zbudowano zgodnie z życzeniem użytkowników i wyposażono w liczne innowacyjne rozwiązania oraz bogaty zestaw systemów asystujących. Jest w zupełnie nowej fabryce koncernu. Na miejsce produkcji wybrano Wielkopolskę, gdzie od zera wzniesiono jedną z najnowocześniejszych fabryk tego typu na świecie. Położone we Wrześni (50 km na wschód od Poznania) zakłady zajmują aż 220 ha

4 modele bazowe, 3 długości i 3 wysokości nadwozia, dostępność napędów na przednią lub tylną oś, a także na cztery koła 4MOTION, mechaniczna lub automatyczna skrzynia biegów - nowy Crafter chce spełniać potrzeby wszystkich klientów. W wersji Van oraz Kombi nowy Crafter dostępny będzie z nadwoziem o długości 5986 mm, 6836 mm lub 7391 mm i wysokości 2355 mm, 2590 mm lub 2798 mm. Volkswagen przygotował też wersje z nadwoziem z pojedynczą lub podwójną kabiną, a także przystosował Craftera do zabudowy specjalnej.

Kierowcy docenią praktyczność Craftera - boczne drzwi przesuwne w zakresie 1311 mm, próg załadunku, znajdujący się na wysokości 570 mm oraz drzwi tylne z możliwością otwarcia do kąta 270 stopni. Maksymalna przestrzeń załadunkowa to 18,4 m3, a dopuszczalna masa całkowita to nawet 4 tony.

ZOBACZ TAKŻE:

Już widzieliśmy nową fabrykę Volkswagena we Wrześni

Fabryka Volkswagena we WrześniFabryka Volkswagena we Wrześni fot. Filip Trusz

Czy Twoim zdaniem Volkswagen Crafter odniesie sukces na rynku?
Więcej o:
Komentarze (17)
Volkswagen Crafter | Ceny w Polsce | Dobrze wyceniony
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: prawda boli mnie

    Oceniono 28 razy 16

    nie ma to jak podać ceny netto i napisać, że dobrze wyceniony
    Ducato 10 tyś tańszy i silnik 50KM mocniejszy.
    Też mi coś

  • Gość: gibon.przed.snem

    Oceniono 10 razy 8

    Kiedyś to się jeździło nysami, żukami, w końcu lublinem. Teraz jak się patrzy na wnętrze, to aż człowiekowi trudno uwierzyć, że to wciąż dostawczak. Aż żal go używać, żeby się nie zabrudził ;).

  • fast180

    Oceniono 6 razy 4

    Wszystko ok. ale brakuje silnika V6 3L tdi

  • Gość: gosc

    Oceniono 25 razy 3

    Do francuskich dostawczakow to totalne ZERO!!!!ERA KAMIENIA!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość: Doman

    Oceniono 5 razy 1

    W tym segmencie Crafter to wyraźnie gorsze auto od Ducata czy dostawczaków PSA, Mastera.

  • Gość: cil

    Oceniono 5 razy 1

    Dla oceniających silniki.
    Crafter 2012 164 M 2.0 TDDI (2 turbiny, zastapil 2.5 o tej samej mocy)
    przebieg 180kkm jak na razie bez problemu, wszystko pracuje poprawnie

  • blablick

    Oceniono 7 razy 1

    Nowe silniki ale stary EGR. Szlag trafia przy 100kkm. BiTurbo m/w tyle samo. Gniazda półosi bez smaru. Zestawu naprawczego nie ma. Do wymiany cala skrzynia. Co ciekawe: w nowej skrzyni zabieraki są nasmarowane :) Przy trochę(naprawdę trochę) cięższej nodze zużycie spoooro wyższe od konkurencji. Na plus dodatki i dodatkowa gwarancja która jednak kosztuje krocie. Sorry ale 100 lat za Fiatem jeżeli chodzi o wytrzymałość.

  • andrzejg52

    Oceniono 3 razy 1

    177 KM z silnika 2.0
    Auto 3,5 tony DMC
    Po ilu km to padnie ?
    Jeżdżę Sprinterem 2,15 82 KM z przyczepą , mialem okazje jechać lawetą T5 1,9 TDI ta samą trasą.
    Górke widzial znacznie wcześniej niż mój Sprinter.

  • Gość: Ziomek

    Oceniono 4 razy 0

    Kupuje obecnie auto segmentu D. Żona od razu powiedziała, że nie chce Passata i Skody. Dziś wsadziłem ją do Seata Leona Cupra St ( kombi, niezły bagażnik,nie segment D ale świetnie jedzie) i mówi przecież to jak te niemieckie :D. Nie chce :d. Kocham ją :D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX