Skoda Citigo | Kosmetyczne zmiany

Skoda odświeżyła najmniejszy model dostępny w jej gamie. Co zmienił facelifting w Citigo?

Skoda odświeżyła najmniejszy model obecny w gamie - Citigo. Jej nową "twarz" budują przeprojektowana maska, grill oraz zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgłowymi, opcjonalnie wyposażonymi w funkcję doświetlania zakrętów. Citigo po faceliftingu zyskało 34 mm długości, rosnąc do 3597 mm. Szerokość i wysokość pięciodrzwiowej wersji pozostają na niezmiennym poziomie (odpowiednio 1645 i 1478 mm).

Skoda Citigo - co przyniósł facelifting

Po raz pierwszy do standardu dla wersji Ambition trafią przyciemniane klosze tylnych świateł. Dla wersji wyposażenia Style i Ambition dostępne są pakiety kolorystyczne, dzięki którym lusterka boczne i dach wykończone są kontrastującą z resztą nadwozia bielą lub czernią. Przednie reflektory wyposażone są w światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, podczas gdy zamontowane poniżej lampy przeciwmgłowe opcjonalnie wyposażane są w funkcję doświetlania zakrętów, która wykorzystuje pojedyncze światła do oświetlenia kierunku, w którym kierowca skręca z prędkością do 40 km/h.

Przy okazji faceliftingu Skoda dopisała do listy opcji w Citigo nowy lakier Zieleń Kiwi oraz nowe piętnastocalowe obręcze kół ze stopów metali lekkich, wykończone w kolorze srebrnym i antracytowym, przeznaczone dla wersji wyposażenia Style. We wnętrzu znajdziemy przeprojektowany zestaw zegarów. Pod maską nie zaszły żadne zmiany.

Odświeżona Skoda Citigo oficjalnie zadebiutuje na marcowych targach w Genewie.

Więcej o:
Komentarze (35)
Skoda Citigo | Kosmetyczne zmiany
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: handlarz pierzem i psim łajnem

    Oceniono 14 razy -8

    Ile tego jeździ po naszych drogach? Bo mam wrażenie, że jeszcze nie spotkałem. Tylko te zasrane oktawie i fabie, no i to największe czasem też.

  • pandzik

    Oceniono 14 razy -4

    Najlepszy samochód w klasie. Sporo miejsca, doskonałe prowadzenie. Dobre materiały.

  • kontra.punkt

    Oceniono 4 razy -2

    Tak się składa, że we we Włoszech citigo się nie uświadczy i to nie dlatego, że Włosi nie lubią małych aut. VW up! oraz smart-ów jeżdzi tam całkiem sporo.

  • kontra.punkt

    Oceniono 3 razy -1

    Czytając wpisy kierowców na www.autocentrum.pl zauważyłem, że kierowcy skody chętnie podkreślają, że ten samochód jest volkswagenem. Jakoś nie zauważyłem podobnych ocen u kierowcó VW....

  • kontra.punkt

    Oceniono 5 razy -1

    Gorzej wyciszony niż niemiecki pierwowzór up! i znacznie bardziej niewygodny. Czasem używam skody jako autko miejskie i po przejechaniu 100 km mam ochotę wyjść i przesiąść się na pociąg. Prywatnie jeżdżę up!-em i bez problemu mogę nim dojechać w jeden dzień z Warszawy do Mochium.

  • Gość: as

    Oceniono 6 razy 0

    Wystarczy sprawdzić w necie że strefa zgniotu (jak ktoś uderzy w tył) kończy się na chłodnicy. Dla mnie to samochód (i bliźniacze VW UP i Seat) dla samobójców. Ktoś kto ma trochę oleju głowie wybierze innego producenta.

  • Gość: Kia

    Oceniono 2 razy 2

    niczym kia 'piczanto'....

  • Gość: 666

    Oceniono 6 razy 2

    .....jeszcze nie wiadomo,czy tym niby przyłapanym i doprowadzonym w świetle kamer nie trzeba będzie wypłacać odszkodowań, bo te popaprańce idą na poklask i premie,a potem okazuje sie ,że sprawy były szyte grubymi nićmi.

  • Gość: Bolo

    Oceniono 7 razy 3

    Skodami jeżdżą twardziele w kapeluszach. Tacy szybcy i wściekli!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX