Volkswagen Golf | Ceny w Polsce | Lekka podwyżka, lepsze wyposażenie

18.01.2017 16:53
Volkswagen Golf po faceliftingu

Volkswagen Golf po faceliftingu (Fot. Volkswagen)

Właśnie poznaliśmy ceny nowego Volkswagena Golfa. Odświeżony bestseller jest ciut droższy od poprzednika, ale chce to wynagrodzić kierowcy nowocześniejszym silnikiem i lepszym wyposażeniem

Do tej pory najtańszy Volkswagen Golf kosztował w Polsce 63 090 zł. Dostawaliśmy w tej cenie kompakt z 1,2-litrowym silnikiem TSI o mocy 85 KM i w wyposażeniu Start. Nowy Volkswagen Golf będzie kosztował więcej, bo 66 990 zł. To również wersja 85-konna, ale pod maską pracuje znacznie nowocześniejsza jednostka 1.0 TSI. Volkswagen obiecuje, że benzynowy trzycylindrowiec będzie wyraźnie wydajniejszy i oszczędniejszy niż poprzednik. Cennik otwiera teraz poziom wyposażenia Trendline, wzbogacony o tempomat, radio Composition Colour i system rozpoznawania zmęczenia u kierowcy.

Co ciekawe, nowy Golf kosztuje praktycznie tyle samo co nowa Octavia. Przyzwyczailiśmy się, że to Volkswagen jest najdroższym z kompaktów koncernu VAG. Ale teraz różnica w cenie na korzyść Skody to tylko 200 zł.

Volkswagen Golf | Ceny w Polsce

Poznaliśmy już pełny cennik nowego Golfa. Tak prezentują ceny wersji trzydrzwiowej:

- 1.0 TSI/85 KM Trendline: od 66 990 złotych
- 1.0 TSI/110 KM Trendline: od 72 190 złotych
- 1.6 TDI/90 KM Trendline: od 78 190 złotych
- 1.0 TSI/110 KM Comfortline: od 75 290 złotych
- 1.4 TSI/125 KM Comfortline: od 78 090 złotych
- 1.4 TSI/150 KM Comfortline: od 82 590 złotych
- 1.6 TDI/115 KM Comfortline: od 86 490 złotych
- 2.0 TDI/150 KM Comfortline: od 95 990 złotych
- 1.4 TSI/125 KM Highline: od 83 990 złotych
- 1.4 TSI/150 KM Highline: od 88 490 złotych
- 1.6 TDI/115 KM Highline: od 92 390 złotych
- 2.0 TDI/150 KM Highline: od 101 890 złotych
- 2.0 TDI/184 KM Golf GTD: od 120 790 złotych
- 2.0 TSI/310 KM Golf R: od 165 990 złotych

Do odmiany pięciodrzwiowej trzeba dopłacić 1740 zł. Dla Golfa 5d przygotowano także hybrydową wersję GTE (1.4 TSI 204 KM), która kosztuje 158 090 zł.

Volkswagen Golf Variant jest droższy o 5400 zł. Kombi można zamówić w uterenowionej wersji Alltrack:

- 1.8 TSI/180 KM Alltrack: od 121 390 złotych
- 2.0 TDI/150 KM Alltrack: od 121 290 złotych
- 2.0 TDI/184 KM Alltrack: od 133 090 złotych

Volkswagen Golf po faceliftinguVolkswagen Golf po faceliftingu Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf | Co na to konkurencja?

Cennik nowego Volkswagena Golfa otwiera teraz 66 990 zł. Jak wypada na tle konkurentów z segmentu? Podajemy wyjściowe ceny kilku innych kompaktów dostępnych w Polsce. Nie uwzględniamy żadnych promocji ani rabatów.

Hyundai i30 - od 65 700 zł (1.2 benzyna 85 KM)

Opel Astra - od 59 900 zł (1.4 benzyna 100 KM)

Fiat Tipo - od 43 200 zł (1.4 benzyna 95 KM)

Ford Focus - od 64 290 zł (1.6 benzyna 85 KM)

Kia Ceed - od 56 990 zł (1.4 benzyna 100 KM)

Skoda Octavia - od 66 700 zł (1.2 benzyna 85 KM)

Alfa Romeo Giulietta - od 75 800 zł (1.4 benzyna 120 KM)

Honda Civic - od 62 400 zł (1.4 benzyna 100 KM)

Toyota Corolla - od 67 400 zł (1.3 benzyna 99 KM); 

Toyota Auris - od 61 900 zł (1.3 benzyna 99 KM)

Volkswagen Golf R 2017Volkswagen Golf R 2017 fot. Volkswagen

Volkswagen Golf | Facelifting

Kompaktowe trojaczki Volkswagena - Golf, Octavia oraz Leon - otrzymały bardzo podobny pakiet zmian. Lekka modernizacja wyglądu (choć akurat w Octavii pas przedni zmienił się dość mocno), odświeżone wnętrze z zupełnie nowym, dużym 9,2-calowym ekranem dotykowym i aktualizacja systemowych pokładów bezpieczeństwa. My w redakcji dyskutowaliśmy o liftingu w tym materiale:

Volkswagen lekko podwyższył cenę kompaktu. Czy Twoim zdaniem wpłynie to negatywnie na sprzedaż Golfa w Polsce?
Zobacz także
  • Volkswagen Golf R 2017 Volkswagen Golf R | Jeszcze więcej mocy
  • Volkswagen Atlas Volkswagen Atlas | Ruszyła produkcja
  • Volkswagen Arteon Volkswagen Arteon | Nowy okręt flagowy
Komentarze (108)
Volkswagen Golf | Ceny w Polsce | Lekka podwyżka, lepsze wyposażenie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • remo29

    Oceniono 59 razy 53

    Każda następna generacja Golfa przypomina mi obrazki z serii "wytęż wzrok i znajdź różnice".

  • set456

    Oceniono 57 razy 31

    Kult niemieckich samochodów już dawno się skończył, są bardzo przeciętne i awaryjne a ceny z kosmosu.

  • Gość: przegość

    Oceniono 37 razy 29

    1,0tsi nowocześniejszy bo ma 3cyl.?. No faktycznie jest się czym chwalić i do tego droższy...

  • Gość: Adam

    Oceniono 32 razy 26

    ja poczekam na model 0,3 tsi blue motion with blue efficiency and four motion

  • Gość: Informator

    Oceniono 27 razy 25

    Witam!
    "Hyundai i30 - od 65 700 zł (1.2 benzyna 85 KM)"
    Otóż model i30 nigdy nie posiadał i nie posiada silnika 1.2
    posiada go model i10 i i20, ale nie i30
    najmniejszy silnik i30 obecnie to 1.4 100 koni bez turbo (kiedyś było nawet 109 z 1,4)
    cena katalogowa to 61900 (nie liczę także upustów i wyprzedaży rocznika 2016 - wtedy 55900)
    zatem nie wiem skąd aż 65700 i to za 1.2 litra ;)
    O ile cenniki i co za tym idzie ceny się zmieniają to słaba wiedza motoryzacyjna u kogoś kto nie wie, że od 10 lat nie było i nie ma i30 1,2
    Pozdrawiam

  • Gość: szej

    Oceniono 46 razy 24

    To moje mażenie. Na razie mam Golfa rocznik 99 1.6 bęzyna. Kupiłem w komisie Hassan Auto w Berlinie. Ładny egzemplarz po nauczycielce, mały przebieg, piękny lakier (jak nowy!). Tylka ta stara Niemra strasznie zjechała kierownice. Muszę też nabić porządnie klime, bo hel ucieka. Aha, samochód ściąga w lewo, więc opony też do zmiany. Tak mówił ten miły Turek co sprzedawał.

  • Gość: VW fan

    Oceniono 21 razy 15

    3 x 1000 tak powinno brzmieć hasło reklamowe VW
    1000 cm3 pojemności, 1000ml (1 litr) oleju zużytego na każde przejechane 1000km.

  • Dariusz Koszkul

    Oceniono 23 razy 11

    ogólnie fajne auto - mialem takie (rocznik 05.2016) z wypozyczalni jako zastepcze z OC sprawcy. 1.4 TSi 122 km, biksenon, klimatronik. przyspieszenie bardzo dobre, spalanie w miescie 8-9 litrów. na trasie przy 100km/h i tempomacie do 6 litrów.
    osobiscie albym sie zawodnosci vw i silników tsi. za pieniadze równe 80 tys ( bo tyle z takim silnikiem i wyposazeniem kosztuje) nie jest tyle warty. to dobry samochód jako firmowy z pracy, na leasing do 3 lat i 80-100 tys km. a potem uciekac z tym szrotem bo zacznie sie sypac i przezerac olej. smród przepalanego oleju rzedu 1l/1000km z silników tsi ciagnie sie za vw. za te pieniadze wolalbym auris, focusa, nawet i30 - mysle e prejda nieawodnie dalej niz vw. to juz nie ta sama jakosc i niezawodnosc co przy królu komisów - golfie trójce w tedeiku.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Samochody z gwarancją VIP