To już piąta generacja kochanego w USA vana.
Pod maską pracuje 3,5-litrowa V-szóstka o mocy 280 KM. Silnik będzie parowany z automatem o 9 albo 10 przełożeniach (dołączy do oferty później). Japończycy zapowiadają, że będzie to najoszczędniejsze auto w klasie. Niestety, nie podano jeszcze oficjalnych wyników spalania. Mimo że najgroźniejszy rywal, Chrysler Pacifica, oferowany jest w wersji hybrydowej, to Honda nie zamierza wprowadzić takiego modelu do sprzedaży. Przynajmniej oficjalnie temu zaprzecza - w amerykańskich mediach już nie raz pojawiały się informacje o pracach nad hybrydą.
Honda zapowiadała "przełomowy" samochód w klasie. Rodzinny Odyssey ma zaoferować niespotykaną dotąd przestronność i górować nad rywalami walorami praktycznymi. Co kryje się pod tymi słowami? Zobaczcie sami na wideo z najważniejszymi cechami nowego wnętrza:
Nowa Honda Odyssey trafi do sprzedaży już na wiosnę tego roku.