Salon Detroit 2017 | Honda Odyssey | W USA wciąż kochają vany

W Europie minivany i vany powoli odchodzą do lamusa. Z kolei w USA cieszą się niesłabnącą popularnością. Honda Odyssey to odpowiedź Japończyków na ciepło przyjętego przez rynek Chryslera Pacifica

To już piąta generacja kochanego w USA vana.

Pod maską pracuje 3,5-litrowa V-szóstka o mocy 280 KM. Silnik będzie parowany z automatem o 9 albo 10 przełożeniach (dołączy do oferty później). Japończycy zapowiadają, że będzie to najoszczędniejsze auto w klasie. Niestety, nie podano jeszcze oficjalnych wyników spalania. Mimo że najgroźniejszy rywal, Chrysler Pacifica, oferowany jest w wersji hybrydowej, to Honda nie zamierza wprowadzić takiego modelu do sprzedaży. Przynajmniej oficjalnie temu zaprzecza - w amerykańskich mediach już nie raz pojawiały się informacje o pracach nad hybrydą.

Honda zapowiadała "przełomowy" samochód w klasie. Rodzinny Odyssey ma zaoferować niespotykaną dotąd przestronność i górować nad rywalami walorami praktycznymi. Co kryje się pod tymi słowami? Zobaczcie sami na wideo z najważniejszymi cechami nowego wnętrza:

Nowa Honda Odyssey trafi do sprzedaży już na wiosnę tego roku.

Więcej o:
Komentarze (19)
Salon Detroit 2017 | Honda Odyssey | W USA wciąż kochają vany
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mc

    Oceniono 14 razy 12

    Wspaniałe, wspaniałe auto, ale żeby się zdecydować na nie w Europie, trzeba mieć dużo odwagi - części nie ma, mechanicy nie znajo, rady na problemy znikąd. Już Toyota Sienna jest bardziej popularna. Dziwne, bo w Niemczech sprzedaje się całkiem sporo VW Multivanów i Mercedesów V. Niemcy są przywiązani do krajowego, ale gdyby dało się dostać któregoś z tych japońskich vanów z normalnym serwisem, to nawet bym na niemiecką alternatywę nie spojrzał.

  • Gość: aft

    Oceniono 15 razy 7

    Niby fajny, ale tył ma coś niepokojąco podobnego do Ssang Yonga Rodiusa, brrr

  • popijajac_piwo

    Oceniono 2 razy 2

    Te wszystkie minivany mają jedną wadę: zero strefy zgniotu z tyłu. Zapakowałem się kiedyś takiemu w dudę i prawie mu ostani rząd siedzeń poskładałem a sam miałem trochę plastiku z przodu do wymiany...

  • robal_pl

    Oceniono 2 razy 2

    Fajnie, tylko czemu takich aut nie sprzedają w Polsce ?!?

  • Gość: ja

    Oceniono 18 razy 2

    czy w UE będzie dostępna z silnikiem 1.2 twin-bi-turbo engine of the year ???

  • kocurxtr

    0

    fajne i praktyczne autka
    niestety zbyt drogie na przeciętną polską kieszeń (nowe)

  • Gość: zdfdaf

    Oceniono 2 razy 0

    lol, przeciez takie samochody Jak odyssey, previa czy quest sa na rynku od ponad 20 lat. To polskich ćwoków trafia najwyżej zciachany sharan ze szrotu pod berlinem. Japończycy sowich minivanów nawet nie probują sprzedawać w Polsce bo ktory janusz wyda 200k na samochód rodzinny.

  • Gość: Misio

    Oceniono 2 razy 0

    Ach, minivan. Jaka szkoda, że Mazda wycofała się z 5. Super samochód. Mam nadzieję, że totalna moda na crosscośtam szybko minie i wrócą minivany - najbardziej praktyczne i wygodne samochody. Ale koniecznie z odsuwanymi tylnymi drzwiami!

  • Gość: Veganka

    Oceniono 7 razy -7

    Coś redaktoru nie zatrybiło . Pacifica to samochód produkowany w latach 2003-2008 . Nie wiem jak ubzdurał sobie ze Odyssey to odpowiedz na ten samochód kiedy Odyssey produkowany jest od 1994 r. może mniej miesa jeść ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX