Skoda | Czas na kolejne premiery

Ten rok był dla Skody wyjątkowy. W gamie czeskiego producenta pojawił się pierwszy SUV, a produkcja i sprzedaż nieustannie rosną. Nie oznacza to jednak, że Skoda spocznie na laurach. W przyszłym roku szykują się poważne premiery

Na chwile przed końcem 2016 roku Skoda zaprezentowała odświeżoną wersję modelu Octavia. Auto wjedzie na europejskie drogi dopiero w przyszłym roku. Jakiś czas temu pojawiły się plotki o nowej generacji Roomstera na bazie Volkswagena Caddy, ale projekt porzucono w cieniu zamieszania z silnikami Diesla.

Mimo tego przyszłoroczny rozkład jazdy u Skody jest bardzo napięty. Najpierw pojawi się Kodiaq w agresywnie wyglądającym wydaniu Sportline, z większymi felgami i sportowym zawieszeniem. Pod maską raczej nic się nie zmieni, chodzi bardziej o stylistykę.

Skoda VisionSSkoda VisionS fot. Skoda

Źródła z Mlada Boleslav donoszą, że w przyszłym roku pojawi się odświeżony Rapid, który jest już w połowie cyklu produktowego. Aktualna wersja trafiła do sprzedaży w 2012 roku i do tej pory nie przeszła żadnych modyfikacji. Zmiany będą dotyczyć również wersji Rapid Spaceback.

Jednak najważniejszą przyszłoroczną premierą będzie druga generacja Yeti. Auto zadebiutuje na targach we Frankfurcie i niedługo potem trafi do sprzedaży. Nowy model powstanie na płycie podłogowej MQB, wykorzystywanej do budowy wszystkich crossoverów i SUV-ów w grupie Volkswagen.  Wygląd nowego modelu nie jest jeszcze znany, ale możemy się spodziewać, że auto upodobni się do Kodiaqa. Nowe Yeti będzie lżejsze, większe i wyposażone w najnowsze technologie.

W galerii zamieszczamy kilka bardzo ciekawych renderów kompaktowego SUV-a Czechów - na pierwsze oficjalne zdjęcia musimy jeszcze poczekać.

Render Skody Yeti 2017Render Skody Yeti 2017 fot. Andrey Kirichenko (źródło: Indianautoblog)

W przyszłym roku może się pojawić mocniejsza wersja Octavii RS. Aktualny model po face liftingu jest wyposażony w silnik o mocy 230 KM. Czeski producent wprowadzi do gamy wersję 245-konną z elektroniczną blokadą przedniego dyferencjału.

Skoda jakis czas temu zerwała z wizerunkiem producenta, który tworzy do bólu nudne i poprawne auta. Nowe Skody są coraz odważniejsze, wyróżniają się ostrymi liniami, a Czesi nie boją się kontrowersyjnych decyzji (patrz: światła w nowej Octavii). Czy podoba Ci się nowa stylistyka Skody?
Więcej o:
Komentarze (45)
Skoda zapowiada kolejne premiery. Nowy SUV
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • benia_b

    Oceniono 20 razy -4

    Znam skody, zarówno w benzynie, jak i dieslu. To przeciętne, buraczane auta i za drogie.

  • andrzejg52

    Oceniono 2 razy -2

    Kto wymyśla takie wzory felg ?
    totalne bezguście, pasuje chyba tylko do auta z kurą na masce.

  • konrad8125

    Oceniono 5 razy -1

    Ładne autko,,dzisiejsze nowe auta są zbliżone do swoich "braci czy sióstr" wszystko podobne, tylko gabaryty większe lub mniejsze,czasami ciężko rozpoznać markę jak auto szybko przemknie po ulicy, ale nigdy powtarzam "NIGDY" przeciętnego Kowalskiego nie będzie stać na nowe auto za np. 50tys zł.. skoro zarabia 2 tys. zł, natomiast przeciętny Niemiec bez problemu kupi sobie auto za 50tys zł. skoro zarabia około 2.5tys euro ( czyli 5 wypłat i niemiec ma nowe auto).. co za szmatławy kraj... wstydze sie że jestem polakiem-biedakiem...

  • smolak77

    0

    A tak a propos Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

  • zacisze16

    Oceniono 3 razy 1

    niech się nazywa SYRENKA, POLONEZ czy inna WARSZAWA ale ma być.... a tutaj megalomańskie pomysły i fantazje polityków... i dalej wielka dupa...

  • mo60

    Oceniono 5 razy 1

    To nowe auto wygląda strasznie, ale nie da się ukryć, że Skoda jako marka, z której tak chętnie drwi zakompleksione polactwo, robi furorę. Tylko pozazdroscić.

  • maciacho30

    Oceniono 4 razy 2

    Jacy Czesi? Skoda została sprzedana VW w 100% poczytajcie na wikipedii. Jedynym plusem jest utrzymanie znaczka na masce, produkcji tanszej i projektów troszke innych anizeli oryginal vw. Czesci sa te same co vw a czasami roznia sie tylko naklejka. Niemcy skonsolidowali sobie rynek europejski i tyle! Ale trwalosc vw to kolejny mit niemiecki!

  • Gość: Kalor

    Oceniono 23 razy 3

    1.4 TsI ile pojeździ nie wie nikt , 1.8tsi ile oleju wypije też nikt nie wie , zdarza się że litr na 1000 km albo "tylko " pół litra , 2.0 TDI też olej lubi wypić i nie wiadomo nigdy w jakich ilościach . Ogólnie kaszana straszna i ryzyko kupienia nowego auta z wadliwym silnikiem odstrasza bardzo skutecznie przeciętnego Kowalskiego , firmy które biorą po kilkanaście aut nie boją się takich rzeczy ponieważ ich na to stać . Ja osobiście bym się nie odważył na zakup tej marki , tym bardziej że na dodatek do awaryjnosci należy doliczyć manipulacje składem spalin , reasumując jak już kupujesz to prawie zawsze coś będzie zepsute lub sfałszowane. Tak czy owak w plecy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX