Audi Q5 | Ceny w Polsce | Najtańszy z wielkiej trójki

Najgorętsza premiera tegorocznych targów w Paryżu trafia do polskich salonów. Audi wyceniło zupełnie nowe Q5

Ceny nowego Audi Q5 rozpoczynają się od 159 000 złotych za wersję z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM i z manualną skrzynią biegów. W cenniku pojawią się też wersje 2.0 TDI (190 KM) z napędem na cztery koła quattro i z automatyczną skrzynią biegów S tronic oraz 2.0 TFSI o mocy 252 KM, również z napędem na cztery koła quattro i z automatyczną skrzynią biegów. Nowością w ofercie jest możliwość zamówienia wersji „sport” dla każdej z wymienionych wersji.

W standardzie otrzymujemy m.in.: system Audi pre sense city wspomagający bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, który na bazie obrazów kamery rozpoznaje możliwość kolizji i ostrzega kierowcę poprzez ingerencję w działanie układu hamulcowego, reflektory ksenonowe z dynamiczną regulacją zasięgu i diodowe światła do jazdy dziennej, wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości jazdy, automatyczną klimatyzację i system Audi drive select. W opcji znajdą się m.in.: zawieszenie sportowe, układ regulacji tłumienia amortyzatorów, Audi virtual cockpit, rozbudowane pakiety stylistyczne, nawigacja MMI navigation plus z MMI Touch czy szereg systemów wspomagania kierowcy.

Audi Q5Audi Q5 fot. Audi

W oficjalnym komunikacie Audi podało jedynie bazową cenę Q5 dla wersji 2.0 TDI 150 KM. Tej odmiany nie odnajdziemy w konfiguratorze na stronie niemieckiej marki. Zdradza on jednak to, czego nie zawarto w informacji prasowej, czyli ile przyjdzie nam zapłacić za pozostałe wersje:
- 2.0 TDI, 190 KM, S tronic, quattro - 192 000 zł (wersja sport - 201 400 zł),
- 2.0 TFSI, 252 KM, S tronic, quattro - 199 000 zł (wersja sport - 208 400 zł).

Audi Q5 - konkurenci

Nowe Audi Q5 na polskim rynku ma trzech głównych rywali: BMW X3, Mercedesa GLC i Volvo XC60. Warto jednak pamiętać, że ich obecne generacje są na rynku już od kilku lat. Ich ceny (w porównywalnych do Q5 wersjach) startują od:
- BMW X3, 2.0 diesel, 150 KM, M6 - 163 300 zł,
- Mercedes GLC, 2.1 diesel, 173 KM, A9 - 175 500 zł,
- Volvo XC60, 2.0 diesel, 150 KM, M6 - 141 200 zł

Więcej o:
Komentarze (38)
Audi Q5 | Ceny w Polsce | Najtańszy z wielkiej trójki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gośc

    Oceniono 45 razy 45

    Myślałem że najtańsza z wielkiej trójki jest Dacia Duster

  • Gość: MWK

    Oceniono 13 razy 9

    Może i najtańszy, ale też najgorszy. Do tego artukł jakby sponsorowany. Podane informacje niesety mijają się z prawdą np. Mercedes GLC to nowy model jest na rynku od nieco ponad roku a nie od lat. "Warto jednak pamiętać, że ich obecne generacje są na rynku już od kilku lat." Porównania w nim zawarte też maja nieco wątpliwy walor, bo nie wiadomo czy nie porównujemy jabłek i katrofli.

  • Gość: gosc

    Oceniono 8 razy 8

    Tylko mercedes w standardzie za 175 tys ma automat i naped 4Matic, czyli jest w konfiguracji audi q5 za 192 tys... brak przygotowania albo celowe dzialanie autora artykułu.

  • gliw

    Oceniono 8 razy 6

    W wersji za 190 tys zl nie ma nawigacji, jest przygotowanie na nawigacje! Oto niemieckie marki dla panstwa.

  • Gość: RS3

    Oceniono 4 razy 4

    W tym segmencie bezkonkurencyjny jest GLC, świetny samochód za rozsądnie skalkulowana cenę. Z tego co wiem, klienci go docenili, bo jeszcze niedawno oczekiwanie na samochód trwało nawet 10 miesięcy. Gdyby niezbyt udany infotainment, to GLC byłby idealny wręcz.

  • Gość: Arek

    Oceniono 7 razy 3

    Nigdy więcej audi. To tragiczna jakość za koszmarne pieniądze. Moje nowe audi a4 prowadzi się koszmarnie. Cały czas pływa po drodze a w serwisie mówią że to tak ma być. Tragedia

  • Gość: hawn

    Oceniono 3 razy 3

    znakomity film reżyser zrobił wszystko żeby tylko nie można było dobrze przyjżeć się nowemu audi

  • Gość: wm

    Oceniono 8 razy 2

    ja z tej trójki wybieram INFINITI QX50
    zdecydowanie najwyższa półka ,jesli chodzi o jakosć wykonania prowadzenie i silniki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX