Mercedes-AMG GT R | Ceny w Polsce | Tańszy od głównych rywali

Flagowy sportowiec Mercedesa jest już dostępny w Polsce. Żeby złożyć na niego zamówienie, trzeba mieć naprawdę gruby portfel

Wraz z debiutem topowej odmiany GT R w salonach Mercedesa zadebiutował roadster bazowego GT. Za niemieckiego sportowca bez dachu trzeba zapłacić minimum 606 500 zł. W tej wersji sportowego Mercedesa napędza 4-litrowy silnik V8 o mocy 476 KM. Moc w topowym GT R podniesiono do 585 KM, a maksymalny moment obrotowy do okrągłych 700 Nm. Jego ceny startują od 771 tys. zł.

Za konkurencyjne Porsche 911 Turbo S (3.8 l, 580 KM) trzeba zapłacić minimum 1 003 870 zł. Nieco taniej jest w Audi, które za R8 Plus (4x4, 5.2 l, 610 KM) liczy sobie 909 200 zł. Najtaniej jest w Nissanie, którego 570-konny GT-R kosztuje 499 900 zł (600-konna wersja Nismo od 775 tys. zł).

Więcej o samochodzie przeczytacie tutaj: Mercedes-AMG GT R

 

Które z wymienionych aut jest twoim faworytem?
Więcej o:
Komentarze (21)
Mercedes-AMG GT R | Ceny w Polsce | Tańszy od głównych rywali
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Lucjan Lucyferowicz

    Oceniono 12 razy 6

    W tej cenie pójdzie w Polsce jak ciepłe bułeczki 2 a może nawet 3 szt rocznie.

  • Gość: szej

    Oceniono 19 razy 3

    Tak duży silnik rozkręca się dość długo, bo potrzeba więcej paliwa i powietrza, żeby wypełnić cylindry. Do tego słaba jest wysoka masa spowodowana całą tą elektroniką. Szerokie opony dają lepsze prowadzenie, ale zerwanie przyczepności w łuku jest bardzo gwałtowne i nie da się wyprowadzić pojazdu. Model jest tylko dwumiejscowy, to też słabe.
    Generalnie, nie umywa się do mojej Hondy Civic 1.5 VTEC MY 2004.

  • Gość: klaudiusz

    Oceniono 1 raz 1

    No mam nadzieję, że trafi do polskiej dystrybucji! Tylko gdzie najlepiej taki ogień wytrzasnąć?

  • Gość: Columbus

    Oceniono 5 razy 1

    W takim zielonkawym kolorze tego merca odnajdą sie dobrze znawcy i palaczę trawki.
    Nie ma silnika Tdii wiec palić może sporo paliwa. Ja wolałbym zresztą aby Merc wymyślił zasialnie Lpg aby było jeszcze taniej na orlemie.
    Ciasny i drogi ....kto tym będzir.jeździł po tych wysokich jak tatry krawężnikach i dziurawych polskich drogach jak na księżycu.
    A na polskiej autostradzie max 189 km bo wyżej tej V speed Insignia z polucjantami karze Ci zjechać i odbierze prawko.
    E tam... nie ma.jak to być posiadaczem 10 letniej Dacii Logan

  • Gość: Annika

    0

    Jestem wierna Mercedesowi od kilku lat (w leasingu cena jest porównywalna z innymi samochodami, a mercedes, to mercedes). Przy wydatkach tego rzędu nissana nie brałabym nawet pod uwagę. Audi po aferze z VW też pewnie bym ominęła. Mając do wyboru Porsche i Mercedesa zostanę przy merolu - w końcu dotąd mnie nie zawiódł :)

  • Gość: Robert

    Oceniono 1 raz -1

    Jeżdziłem Porsche 911 Turbo słabo wypada , moc tylko przy dużych obrotach silnika, trakcja na wprost mocno dyskusyjna. Dam szansę AMG GT. Cena akceptowalna jak na tak ciekawy projekt. Pierwszy AMG GT Rodster jeżdzi już od kilku dni w moim otoczeniu. Czekam na pierwszą jazdę testową. Pozdrawiam

  • Gość: Adam

    Oceniono 3 razy -1

    Pęknę ze śmiechu. Juz widzę sytuację, jak koleś kupuje nissana a potem szpanuje przed kolegami. Mam sportowe auro. Jakie? Nissana...hahahahahah.
    A szczerze to sam mam merca i chwale sobie. Niezawodny, na przeglądzie ceny podobne jak u innych a czasem taniej. No i względy prestiżowe. Bo mercedes to mercedes:-)

  • Gość: Miki

    Oceniono 1 raz -1

    Wybieram Mercedesa, jazda tym samochodem to musi byc przyjemność. Po Polsce, może i szkoda było by jeździć ale zawsze można pojechać do zachodnich sąsiadów i tam poszaleć na ich drogach.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX