Nowy Ford Fiesta | Znamy wygląd!

Podczas trwającej w Kolonii imprezy Ford zaprezentował zupełnie nową Fiestę. Mieszczuch stał się nowocześniejszy nie tylko z zewnątrz, wiele zmian ukryto także we wnętrzu

Oto jest. Zupełnie nowy Ford Fiesta. Kiedy pojawi się na naszych drogach? Ford nie podał jeszcze konkretnej daty. Mówiono tylko o "pierwszej połowie 2017 r.".

Dokładne dane techniczne na razie pozostają tajemnicą. Wiemy, że Fiesta urośnie, ale, niestety, nie możemy Wam jeszcze powiedzieć o ile dokładnie. Za to w naszej galerii znajdziecie wszystkie zdjęcia malucha, jakie ujawniono do tej pory. Zmiany w wyglądzie nie są rewolucyjne, ale Fiesta stała się wyraźnie nowocześniejsza. W oczy rzuca się przede wszystkim nowy przód z przeprojektowanymi grillem oraz reflektorami.

Pierwsze zdjęcia potwierdzają, że mały Ford będzie dostępny w usportowionej wersji ST-Line (stylistyczne dodatki, a nie zastrzyk mocy), a także stylowej Titanium oraz Vignale, którą Ford określa mianem premium. W ofercie pojawi się też Fiesta Active. To stylistyczny pakiet, który przemienia mieszczucha w "terenowe auto". Oczywiście również tylko wizualnie. Coś jak konkurencyjne Cross Polo od Volkswagena.

Ford Fiesta 2017Ford Fiesta 2017 fot. Ford

Nowe jest także wnętrze. Znacznie je odświeżono i uporządkowano. Ford - tracydyjnie - zapowiada także materiały wyższej jakości i ich lepsze spasowanie. Jedną z większych nowości jest 8-calowy ekran pośrodku konsoli centralnej. Z jego poziomu będziemy obsługiwać najnowszą wersję systemu multimedialnego Ford Sync 3. Producent zapowiada znacznie większe możliwości personalizacji wnętrza. Jako przykład podano zupełnie nowy zestaw audio, pod którym podpisał się Bang and Olufsen.

"Najbardziej zaawansowany mały samochód na świecie" - tak Ford określa swój nowy model. O co chodzi? Oczywiście o armię systemów bezpieczeństwa i tzw. asystentów kierowcy. Chwalono się m.in. adaptacyjnym tempomatem, asystentem martwego pola, asystentem utrzymania pasa ruchu, asystentem parkowania czy systemem zapobiegającym kolizjom z funkcją rozpoznawania pieszych. To podobno tylko najważniejsze z nich, a nowa Fiesta w pełni zasłuży na tytuł "najbardziej zaawansowanego" auta w klasie. Czas pokaże.

Ford Fiesta 2017Ford Fiesta 2017 fot. Ford

Ford na razie skupił się tylko na stylistyce nadwozia i zmianach we wnętrzu. Nie poznaliśmy jeszcze szczegółów jednostek napędowych. Nie wiemy, czy przygotowano dla malucha jakieś nowości. Jednak nie powinniśmy się spodziewać rewolucji pod maską. Polska oferta nowej Fiesty powinna być bardzo podobna do aktualnej.

Przypomnijmy, cennik Forda Fiesty otwiera teraz 45 350 złotych. W tej cenie dostaniemy miejskie auto z 1,25-litrowym silnikiem Duratec o mocy 60 KM, z ręczną skrzynią biegów. Wersja wyposażenia to oczywiście bazowe Ambiente.

Czekamy na kolejne informacje. I jak tylko się pojawią, to na pewno znajdziecie je na moto.pl. Trzymamy rękę na pulsie.

Czy podoba Ci nowa Fiesta?
Więcej o:
Komentarze (34)
Zupełnie nowy Ford. Duże zmiany
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: emc

    Oceniono 16 razy 8

    Co myślicie o kupowaniu nowych aut w Polsce? Bo zalety i wady nowych i używanych samochodów są oczywiste, ale ponad 40 tys. zł za te mały samochody, z podstawowym wyposażeniem to stanowczo wg mnie za drogo.
    Nazbierać tyle kasy to niezły wyczyn, a dostajemy za to i tak tylko podstawową wersję. Do tego jakieś sensowne doposażenie i robi się 50 tysięcy.
    Dlatego moje osobiste zdanie jest takie, że za 40 tys lepiej kupić większe i lepiej wyposażone używane auto.
    A Wy co o tym myślicie?
    Pozdrawiam.

  • Gość: lubie.szybkie.fury

    Oceniono 6 razy 4

    Ładne zegary. Estetyczny środek. Dokładnie pośrodku między szałem ekspresji a skodą octavią.
    Z zewnątrz typowe autko tej klasy. Na pewno ładniejsze od nowej micry.
    Rozumiem, że wersja najtańsza, ale jednak auto z 1,25-litrowym silnikiem o mocy 60 KM to przesada. Siostrzenica niedawno zdała prawko i dostała felicję za 2 tysiące jako pierwsze autko ;) ;) ;) Nawet ta felicja ma 68 KM przy pojemności 1300...

  • Dzizes Maria

    Oceniono 4 razy 4

    ten ford ma jakąś taką skwaszoną minkę, jakby był smutny :(

  • dublet

    Oceniono 8 razy 4

    Jakieś starocie nam wciskajo! Żond i Partja wyprodukujo nam milion ałt elektrycznych i zagranica niech sie zchowa!

  • Gość: mck

    Oceniono 3 razy 3

    Największymi zaletami poprzednika były design, który w dniu premiery był bardzo zaskakujący i świeży i znakomite prowadzenie. To właśnie mnie w Fieście urzekło podczas jazdy próbnej w 2009 roku i sprawiło że zakupiłem taką i jeździłem nią prawie 7 lat. Prowadziła się tak dobrze, że trudno mi było wybrać następcą, który przy większych gabarytach będzie dawał tyle samo przyjemnosci z jazdy. Największa wada - jakość wykonania. No niestety Ford ani nie pochodzi z Japonii ani nie jest produktem grupy VW i ma tutaj nieco niższe standardy. Jeżeli w nowej generacji Ford obiecuje poprawić jakość spasowania, to trzymam za nich kciuki i życzę powodzenia na rynku. Nowy model nie jest zaskakujący, ale jest bardzo ładną ewolucją poprzednika. Największy progres widać we wnętrzu - tu jest ogromny postęp względem poprzednika. Ten model ma duże szanse na sukces, jeśli Ford utrzyma ceny poprzednika i nie ulegnie modzie na stawanie się "premium"

  • Gość: ...

    Oceniono 7 razy 3

    Super fajnie ale pozwolę się zapytać : co tu robią zwykłe żarówki ?!

  • Gość: gosc

    Oceniono 6 razy 2

    W porównaniu do nowej Micry, która będzie pewnie jednym z poważniejszych konkurentów, wnętrze wygląda dużo lepiej. Jest podłokietnik i duży, wysoko zamontowany ekran systemu multimedialnego. Ale z zewnątrz bardziej podoba mi się Micra.

  • Gość: Bruno

    0

    Na zdjęciach wygląda nieciekawie, jednak jak się obejrzy prezentację tych wszystkich odmian na youtubie można zmienić zdanie. Chodzi o filmik z premiery w hali w Niemczech.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX