Fiat Tipo | Ceny w Polsce | Hatchback i kombi w gamie

Wymiary kompaktu, a cena o segment niższa - Fiat wycenił Tipo w odmianach kombi i hatchback

Tipo kombi i hatchback można zamawiać w jednym z trzech poziomów wyposażenia: Pop, Easy i Lounge. 

Standardowe wyposażenie wersji POP

6 poduszek powietrznych
System ESC z asystentem ruszania na wzniesieniu Hill Hold Control
Klimatyzacja manualna
Radio UConnect z portami USB oraz AUX, 4 głośniki
Wspomaganie kierownicy (elektryczne) Dualdrive
Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane
Dzielona tylna kanapa 60/40
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
Centralny zamek
Elektrycznie sterowane szyby przednie
Dodatkowo w SW: Relingi dachowe
Dodatkowo w SW: Podłoga Cargo Magic Space
Dodatkowo w SW: Elektrycznie sterowane szyby tylne

Standardowe wyposażenie wersji EASY (dodatkowo do POP)

Radio UConnect z 5" z dotykowym ekranem i Bluetooth, 6 głośników
Kierownica i gałka zmiany biegów pokryte skórą
Kierownica ze sterowaniem radio-odtwarzaczem
Światła do jazdy dziennej LED
Elektryczne sterowane szyby tylne
Lusterka zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia
Klamki zewnętrzne chromowane
Trzeci tylny zagłówek

Standardowe wyposażenie wersji LOUNGE (dodatkowo do EASY)

Radio UConnect z 7" dotykowym ekranem i Bluetooth, 6 głośników
Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
Felgi aluminiowe 16"
Podłokietnik przedni
Tempomat

Otwierająca cennik wersja Pop wyposażona jest w silnik benzynowy 1,4 o mocy 95 KM połączony z 6-biegową, manualną skrzynia biegów. W standardzie są m.in. klimatyzacja, radio z portem USB, centralny zamek sterowany z pilota, elektrycznie sterowane szyby przednie oraz lusterka zewnętrzne, elektrycznie wspomagany układ kierowniczy z dwoma trybami pracy wraz z dwupłaszczyznowo regulowaną kolumną kierownicy. Tak wyposażony Fiat Tipo hatchback kosztuje 49 900 zł brutto (cena promocyjna). Dopłata do kombi wynosi 3,5 tys. zł. W stosunku do hatchbacka dodatkowo w wyposażeniu standardowym oferuje ono relingi dachowe, elektrycznie regulowane szyby tylne oraz konfigurowaną podłogę bagażnika „Cargo Magic Space".

W gamie modelowej Tipo 5d (hatchback) i Station Wagon (kombi) debiutuje jednostka napędowa 1.4 T-Jet o mocy 120 KM wyposażona w fabryczną instalację LPG. Dopłata do wersji zasilanej gazem LPG wynosi 3,5 tys. zł. Warto podkreślić, że instalacja LPG montowana jest w fabryce, zatem samochody tak wyposażone objęte są pełną gwarancją producenta.

Zamówienia na nowego Fiata Tipo można już składać w sieci sprzedaży Fiata w Polsce, a pierwsi klienci wyjadą nowymi wersjami Tipo z salonów już w pierwszym kwartale 2017 roku.

Szczegółowe ceny hatchbacka

Fiat Tipo - cenyFiat Tipo - ceny Fiat

Szczegółowe ceny kombi

Fiat Tipo - cenyFiat Tipo - ceny Fiat Tipo - ceny

Konkurenci

Fiat Tipo lawiruje pomiędzy segmentami B i C, choć wymiarowo bliżej mu do kompaktów. Bezpośrednim konkurentem wersji 5d może być hatchback Skody. Rapid - bo o nim mowa - z 1.2-litrowym silnikiem benzynowym TSI (90 KM) to wydatek minimum 55 550 zł. Różnica jest zatem bardzo wyraźna, ale warto pamiętać, że opisywane ceny są ofertą wstępną. Porównując Tipo z klasycznymi kompaktami dostępnymi w Polsce, różnice w cenie przekraczają 10 tys. zł. Taniej jest tylko w Dacii, ale w gamie Logana czy Sandero (segment B) trudno znaleźć wersje, mogące bezpośrednio konkurować z ofertą Fiata.

 

Więcej o:
Komentarze (188)
Fiat wycenił nowy model. Znów jest tanio
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: justi

    Oceniono 117 razy 75

    To nic że jest tani, duży i dobry. Ludzie chcą trującego i psującego się Wolcwagena ...

  • bob2436

    Oceniono 75 razy 59

    Tipo Kombi to dokładnie ten sam segment, co Skoda Octavia. Wymiarami różnią się bardzo nieznacznie. Czy Skoda jest lepsza? Minimalnie może być lepsza. Ale zobaczcie jakie ceny!!!
    Za Tipo kombi z 1.4 120km płacimy najmniej 62500 (w promocji taniej). Skoda? Silnik 1.0 a cena wynosi 73500 - ponad 10 tysi więcej. Sorry, ale za tyle to można kupić Tipo w topowej wersji wyposażenia, albo w nieco gorszej (easy), ale za to z LPG.

    Jeśli chodzi o oszczędzanie, to Fiat z LPG najtaniej jest za 66 tys. Skoda tylko z CNG i za...85 tys.!!!

    Reasumując Tipo to murowany hit sprzedaży przy takich cenach.

  • u-520

    Oceniono 78 razy 40

    "Tipo lawiruje pomiędzy segmentami B i C".

    Lawiruje to umysł redachtora - pomiędzy głupotą a szaleństwem.

  • Gość: helmut

    Oceniono 38 razy 34

    Takiego wąskiego rozciągniętego śledzia jak Rapid do segmentu C mogą wpychać tylko germanie. A nóż się prześliźnie. :)
    To nic, że na tylnej kanapie mogą obok siebie zasiąść osoby szerokie w barach na 40cm.

  • Gość: Hopsiup

    Oceniono 34 razy 28

    Kupiłem fiata bravo 2007 1.9 multijet i powiem szczerze że bardzo mi się podoba mimo że lada dzień skończy 10 lat to wygląda świetnie poza tym naprawdę fajnie jeździ zawieszenie ciche i komfortowe mimo felg 17", we wnętrzu cisza i spokój nic nie trzeszczy, ogólnie bardzo dobre lecz niedoceniane autko. Kolega ma aurisa też 2007 i prawdę mówiąc w życiu bym się nie zamienił bo zawieszenie glosniejsze i gorzej się prowadzi A o wnętrzu nie wspomnę plastiki masakra wszystko trzeszczy i fatalnej jakości porysowne i zmęczone mimo przebiegu 150000. Wygląd również na korzyść fiata. Reasumując fiat to naprawdę dobre auto, zdecydowanie nie gorsze od innych marek i nie odważyłbym się powiedzieć że fiat gowno wart, ogromnym plusem sa dobre silniki jedne z najlepszych w klasie 1.4 tjet czy multijety 1.6, 1.9, 2.0. Serdecznie polecam fiata ( były właściciel toyoty avensis, mazdy 626, opla astry 2 )

  • Gość: rapod C

    Oceniono 42 razy 28

    Jak Tipo należy do segmentu B, to bądźmy szczerzy i nie kryjmy, że należy do niego również np. Golf. Natomiast Passat to już klasa C całą gębą.

  • marek.usc

    Oceniono 17 razy 15

    Najpiękniejszy fiat od jakichś 50 lat, naprawdę się podoba a do tego jest fajnie skrojony cenowo. Skoda przy nim to jakaś taka mega brzydka niemiecka dziewczyna:)

  • olsztyniak79

    Oceniono 18 razy 14

    Ten samochód ma wymiary jak Golf VII kombi (rozstaw osi, szerokość, długość). Więc to chyba coś więcej niż segment B i na pewno więcej niż Skoda Rapid.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX