BMW serii 5 | Ceny w Polsce | Najdroższe w klasie

Nowe BMW serii 5 trafi do polskich salonów w połowie lutego, ale już dziś można składać na nie zamówienia. Tanio nie jest

Cennik nowej serii 5 otwiera kwota 209 300 zł. Właśnie tyle trzeba zapłacić za wersję 520d (190 KM) z 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in. światła LED, nawigację w wariancie Business, czujniki parkowania z przody i tyłu, 17-calowe koła oraz dostęp do usług BMW ConnectedDrive. Wersje z napędem xDrive - podobnie jak pozostałe odmiany silnikowe - sprzężono z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów.

Podstawowa wersja benzynowa, czyli 252-konne 530i, to wydatek minimum 227 800 zł. 287 800 zł kosztuje mocniejsze 540i (340 KM). Wszystkie ceny zawierają pakiet serwisowy Service Inclusive 5 lat /100 000 km, który pokrywa koszty serwisowania oraz przeglądów, wliczając w to oryginalne części BMW, olej oraz koszty pracy.

BMW serii 5 - cennikBMW serii 5 - cennik BMW

Konkurenci

Choć kwoty otwierające cenniki bezpośrednich rywali są wyraźnie niższe, to BMW dostępne jest w znacząco mocniejszych odmianach. Za porównywalne warianty konkurentów trzeba zapłacić:
- Mercedes E220d (194 KM) - 195 500 zł; Mercedes E300 (245 KM) - 221 300 zł,
- Audi A6 z 190-konnym dieslem - 199 700 zł; Audi A6 z 252-konną benzyną - 208 800 zł,
- Volvo S90 D4 - 187 200 zł; Volvo S90 T5 z 254-konną benzyną - 218 900 zł.

Czy twoim zdaniem tak wycenione BMW serii 5 odniesie w Polsce sukces?
Więcej o:
Komentarze (36)
Niemcy wycenili nową limuzynę. Jest najdroższa w klasie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Kris

    Oceniono 4 razy 4

    ciekawe z jaką akcyzą liczono modele powyżej 2 litrów..

  • antoniferdynand

    Oceniono 5 razy 3

    A może to taki wybieg marketingowy - wycenimy auto powyżej konkurencji - kreując wizerunek wyższej jakości, poziomu, technologii, osiągów, etc., a w rzeczywistości każdemu klientowi przyznamy ekskluzywny upust aby czół się dowartościowany. Per saldo możemy tym zwiększyć sprzedaż.

  • Gość: zenej

    Oceniono 3 razy 3

    To nie fair. Podajecie cały full cennik volvo a tylko ceny bazowych dwulitrówek audi.

  • Gość: ...

    Oceniono 13 razy 3

    Wydaje mi się, że konkurentem jest jeszcze Lexus GS, ale co tam, liczą się tylko niemieckie marki...

  • tohk

    Oceniono 6 razy 2

    I słusznie, że droższe jeśli lepsze. Nie słychać o szarpaniach skrzyni automatycznych i konieczności wymiany "mechatroniki" po 100tys.km, o wadliwych napinaczach łańcucha rozrządu, o marnych pierścieniach tłoków puszczających olej do spalania, o wyciekach oleju, o awariach pomp, o konieczności zdrapywania sadzy z zaworów. Jeśli podliczyć brak wydatków na te naprawy to BMW powinno kosztować jeszcze ze 20 tys. więcej.
    Trochę dziwi brak automatu w RWD ale to pewnie kwestia paru miesięcy,

  • Gość: roki

    Oceniono 1 raz 1

    wole moje Infiniti Q70 bije to smierdzace gumą badziewie we wszystkim

  • Gość: el kopyto

    Oceniono 1 raz 1

    200 tys za gumową smierdzącą deske rozdzielczą
    odpad dla plebsu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX