Hyundai Azera | Szóste wcielenie flagowca

Koreański producent ujawnił najnowsze informacje dotyczące flagowego modelu Azera. Samochód debiutuje właśnie na rynku w szóstej odsłonie

Odkąd Hyundai zdecydował się na wydzielenie marki Genesis poza podstawową gamę modelową, model Azera przejął rolę topowego modelu tej firmy. Auto jest oferowane głównie na rodzimym rynku i w USA. Niewykluczone, że za jakiś czas pojawi się w innych częściach globu. Tym bardziej, że wygląda interesująco.

Koreańczycy opublikowali właśnie pierwsze zdjęcia pokazujące nadwozie i wnętrze. Sylwetka modelu Azera przypomina bardziej coupe niż klasyczną limuzynę, balansując przy tym pomiędzy autami sportowymi a muscle-carami.

Wnętrze również prezentuje się ciekawie. Nie brakuje tam materiałów takich jak skóra czy drewno. Dominującym punktem na kokpicie jest panel z systemem infotainment oraz analogowy zegarek.

Nowy model jest sprzedawany w Korei pod nazwą Grandeur. Ambicją Hyundaia jest zameldowanie się na stałe z tym modelem do segmentu premium. Nie znamy jeszcze losów tego samochodu w kwestii europejskiego rynku.

Czy twoim zdaniem Azera powinna trafić do polskiej oferty Hyundaia?
Więcej o:
Komentarze (9)
To ich nowa flagowa limuzyna. Wygląda świetnie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: tom

    Oceniono 13 razy 3

    Ładny z zewnątrz i w środku bardziej mi się podoba niż mercedes, ale rozumiem że nie oferują go w Polsce. W Europie nie miałby szans z niemcami i innymi markami premium z japoni czy z jaguarem. Podzieliłby pewnie los Hondy Legend, Opla Omegi czy niezbyt udanych Renault Vel Satis i Latitude. szkoda

  • Gość: gość

    Oceniono 2 razy 2

    Koreńczycy nie muszą kopiować bo już są lepsi od innych

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz 1

    Koreańczycy nie muszą kopiować bo już są lepsi od innych

  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz 1

    koreańczycy nie muszą kopiować bo już lepsi od innych

  • Gość: tom

    Oceniono 10 razy 0

    stylistyka ładna i wnętrze mi się bardziej podoba niż to w mercedesie. Szkoda że nie będzie oferowany w Polsce, ale nie dziwię się. Pierwsze skrzypce w tej klasie w Europie grają Niemcy, a po nich inni producenci premium jak Lexus, Jaguar czy Infiniti. Ze względu na brak prestiżu marki podzieliłby w Europie los takich aut jak Honda Legend, Opel Omega Citroen C6 czy niezbyt udane Peugeot 607, Renault Vel Satis i Latitude

  • Gość: hehe

    Oceniono 3 razy -1

    trochę volvo trochę infiniti, wiedzą jak parafrazować :)

  • Gość: yonasz

    Oceniono 10 razy -8

    Gdyby zmienili te logo H na bardziej drapieżne lub zwyczajnie prostsze to spoko, a jak na razie skojarzenia z Mongolią.

  • kocurxtr

    Oceniono 13 razy -9

    testowałem niedawno Hyundaia i40
    koreańska trauma do końca życia....

  • Andrzej T

    Oceniono 13 razy -11

    Proszę Was. Zegary brzydkie, a mały wyświetlacz i jego otocznie z tym okrągłym zegarkiem są mega przaśne. Już rozumiem, dlaczego Audi i BMW "przyklejają" duże ekrany do deski, a nie obudowują ich takimi konstrukcjami.
    Z Zewnątrz wyraźnie inspirowany Infinity, ale to akurat nie jest wada, najgorzej to wnętrze wygląda, oczy bolą od tego wyświetlacza i jego okolic.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX