Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
BMW M4 | Specjalna edycja ku czci mistrza DTM
Chętni powinni już składać zamówienia, ponieważ BMW wyprodukuje tylko 200 egzemplarzy na cały świat. Specjalna edycja od zwykłego M4 różni się nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim osiągami. Pod maską DTM Champion Edition pracuje bowiem jednostka przeszczepiona z M4 MTS. Trzylitrowa, sześciocylindrowa konstrukcja ułożona rzędowo została wyposażona w system wodnego wtrysku.
W efekcie tych zmian specjalna wersja BMW M4 oferuje 493 KM maksymalnej mocy oraz 600 Nm momentu obrotowego. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,8 sekundy. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie i wynosi 305 km/h.
Nadwozie specjalnej wersji będzie pomalowane lakierem Alpine White i pojawią się tam trzy, charakterystyczne paski nawiązujące do modeli z serii M. Inżynierowie wprowadzili też kilka zmian w zakresie aerodynamiki tego samochodu. POjawiły się dodatkowe spojlery, splittery, nowe obudowy lusterek, nakładki na progi oraz tylny spojler i dyfuzor. Całość stoi na specjalnych felgach pomalowanych szarym matem. W standardowym wyposażeniu tej wersji pojawiły się karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. W kabinie zamontowano nowe fotele kubełkowe M Carbon obszyte Alcantarą i skórą merino. Zainstalowano też sportową kierownicę, a zamiast tylnej kanapy pojawiła się klatka.
BMW ujawniło też cenę. Za M4 DTM Champion Edition trzeba zapłacić w Niemczech 148 500 euro, czyli więcej niż za jakiekolwiek inne BMW, znajdujące się obecnie w gamie.
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Opony zimowe czy wielosezonowe (9)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (42)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (45)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)