Sprzedaż w Polsce | Kolejny dobry miesiąc Volkswagena

Volkswagen ucierpiał wizerunkowo i finansowo na aferze Dieselgate. Odbija to sobie jednak coraz lepszą sprzedażą. W Polsce VW zakończył kolejny miesiąc na sporym plusie

Od początku roku Volkswagen sprzedał w Polsce już 30 421 samochodów osobowych, co oznacza wzrost o blisko 25% w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r.. Daje to Volkswagenowi drugie miejsce, ale z pierwszej piątki najczęściej wybieranych przez Polaków marek, to właśnie Niemcy odnotowują najdynamiczniejszy wzrost. Każdy miesiąc tego roku był wyraźnie lepszy od tych z roku poprzedniego. Przykładowo, wrzesień 2016 w porównaniu z wrześniem 2015 to wzrost o 31,53%. Volkswagenowi najlepiej poszło w marcu i lipcu - był wtedy najchętniej kupowaną marką w Polsce.

Dwa najważniejsze modele dla Volkswagena to tradycyjnie Golf oraz Passat. Od stycznia sprzedano w Polsce 8 851 egzemplarzy Golfa i 6 296 Passatów. 

Tak świetną sprzedaż w Polsce wyjaśnia Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen:

Świetne wyniki rejestracji nowych Volkswagenów to zasługa szerokiej gamy samochodów dopasowanych do współczesnych oczekiwań naszych Klientów oraz faktu, jak łatwo stać się ich posiadaczem. Olbrzymie znaczenie mają także niskie koszty eksploatacji naszych aut, których klienci są coraz bardziej świadomi. Dziś do wielun modeli Volkswagena, kupujący otrzymują w cenie auta dodatkową, fabryczną opiekę pogwarancyjną oraz pakiet przeglądów, dzięki czemu zyskują spokój na lata i mogą cieszyć się beztroską eksploatacją samochodu. Ponadto dzięki atrakcyjnemu finansowaniu Volkswageny stały się przystępne jak nigdy dotąd. W ramach kredytu Easy Drive, nowym Volkswagenem up! można jeździć za 364 zł miesięcznie.
Więcej o:
Copyright © Agora SA