Salon Paryż 2016 | Mitsubishi ASX | Nowa twarz

Już za kilka tygodni w europejskich salonach zadebiutuje odświeżona wersja modelu ASX. Zanim tak się stanie, producent przywiózł nowy model do Paryża, gdzie samochód nie rzucał się zbyt mocno w oczy

Mitsubishi ASX cieszy się sporą popularnością na rynku europejskich. Poza Starym Kontynentem jest znany pod nazwą Outlander Sport oraz RVR. Odświeżona wersja przeznaczona na rynek amerykański zadebiutowała już w zeszłym roku podczas LA Auto Show. Jednak dopiero teraz samochód został przygotowany do debiutu w Europie.

Jedną z największych zmian w wyglądzie japońskiego crossover jest nowa osłona chłodnicy nazwana przez producenta „Dynamic Shield”. Po raz pierwszy taki wzór mogliśmy zobaczyć w modelu Outlander PHEV Concept-S. Kolejnymi zmianami jest nowa antena w kształcie płetwy rekina, lepiej wyprofilowane tylne fotele oraz nowe wzory tapicerki. Poza tym jest to w zasadzie ten sam model, co dotychczas.

Od momentu debiutu w 2010 roku japoński producent sprzedał już przeszło 1,1 mln egzemplarzy na całym świecie, z czego 237 tys. sprzedano na Starym Kontynencie. Dzięki temu model ASX jest drugim najlepiej sprzedającym się modelem tej marki, tuż za Outlanderem.

Więcej o:
Komentarze (18)
Lubiany w Polsce SUV doczekał się liftingu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • w11w11w

    Oceniono 18 razy 18

    To musi być świetne auto, skoro po tylu latach produkcji zmieniają tylko antenę i tapicerkę ;)

  • 1997linda

    Oceniono 7 razy 7

    Nic rewelacyjnego.... ale samochody Mitsubishi sie nie psuja. Mozna przejechac 400 000 tys. km bez problemow.

  • komentarz_miesiaca

    Oceniono 7 razy 1

    Słabo... Przewiduję spadek sprzedaży tego modelu o co najmniej 30%. Dlaczego?
    1. Zepsuli to co najlepsze w tym samochodzie, czyli agresywny przód.
    2. W środku zmienili tylko 2 elementy - tapicerkę - rzeczywiście poprzednia była brzydka i kąt oparcia tylnych foteli - tu akurat duży plus, bo do tej pory była to jazda na baczność.
    3. Brakuje wyeliminowania kilku istotnych wad (nie wiem po co wypuszczać nowy model, skoro nie wzięło się pod uwagę głosu klientów, którzy tym modelem jeździli): wyciszenie (a w zasadzie jego brak), brak 6. biegu, praktycznie brak wyboru silników (1.6 117KM w benzynie i 1.6 114KM w dieslu to straszna słabizna jak na samochód o wadze ok. 1300 kg). Coś jest nie tak z Mitsubishi. Wycofali Lancera i Lancera Evo, nie dając nic w zamian, zepsuli Outlandera i ASX-a, sprzedali 1/3 firmy Nissanowi. Gdzie te czasy, kiedy Misiek był prestiżową marką z prawdziwą japońską jakością. Może i się nie psują, ale design jakoś nie idzie do przodu.

  • Gość: Boryz

    Oceniono 9 razy 1

    Mitsu, Toyota i Nissan zostały masakrycznie w tyle w kwestii designu i wykończenia wnętrza. Materiały wewnątrz są dramatycznie słabe, dużo gorsze niż w koreańczykach. Jeśli chodzi o to ASX, to imo zabrali się za najbardziej znośną część samochodu, a pominęli słaby tył (brzydkie klosze) i beznadziejnie bezpłciowe wnętrze. Tu trzeba było poprawić panowie! Przy nowych hyundaiach i kijankach to wygląda meeega słabo!

  • Gość: Jareo

    Oceniono 9 razy 1

    Uff, tyle zmian, że rewolucja,!. Jak oni nie mają wstydu po tylu latach na targach pokazywać nowość w postaci bardziej wygietych blach i siedzeń. A super koncerty stoją na boku. Żenująca firma.

  • Gość: gość

    0

    Może i mniej ładny od innych samochodów, ale jak do niego się wbijesz to naprawdę nie chce się wysiadać!

  • 1997linda

    Oceniono 2 razy 0

    O Mitsubishi z diselami to ja nic nie wim naprawde...... To tylko w Europie.......
    Japonczycy nie maja tradycji z dieslami, ich disele sa po prostu do dupy....
    Osobiscie posiadam od nowego Mitsubishi 3000 GT VR-4 rocznik 1998, do tej pory bez problemow.....

  • Gość: szej

    Oceniono 8 razy 0

    Ja poproszę wersję 1.6 benzyna 16v.
    Bo lubię życie na krawędzi - wspinaczkę na Rysy w klapkach, skoki na główkę do wody po pijaku czy wyprzedzanie kolumny tirów 100 mając pod butem moment 140 Nm....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX