Volkswagen up! | Ceny w Polsce | Taniej niż główni konkurenci

Nowy Volkswagen up! jest już gotowy na podbój polskiego rynku. Maluch przyjedzie nad Wisłę z paroma ważnymi zmianami, nowym silnikiem i ciekawie ułożonym cennikiem

Niemcy postawili na delikatne odświeżenie. Up! otrzymał lekko przeprojektowane zderzaki (przód i tył), LED-owe reflektory, nowy kształt lusterek bocznych i kilka drobnych kosmetycznych ozdóbek. Pojawią się też bardzo szerokie możliwości personalizacji. We wnętrzu: parę poprawek, ciekawy patent na wykorzystanie telefonu jako ekranu systemu multimedialnego, zestaw audio Beats i - po raz pierwszy w tym modelu - automatyczna klimatyzacja Pure Air Climatronic.

Najważniejszą nowością jest jednak turbodoładowana, trzycylindrowa benzynowa jednostka napędowa o mocy 89 KM i 160 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Oficjalny polski cennik

Nowy Volkswagen up! będzie w Polsce kosztował co najmniej 36 390 złotych. Niestety, najciekawsza wersja silnikowa (1.0 TSI 90 KM) wejdzie do sprzedaży nieco później i na razie nie znamy jej cen. Mieliśmy okazję jeździć nowym Volkswagenem z 90-konnym, trzycylindrowym silnikiem turbo i zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Autko chętnie przyspieszało i zapewniało masę frajdy z jazdy. Wszystkim, którzy chcą mieć dynamicznego malucha (9,9 do setki) polecamy chwilę poczekać.

Cennik wersji trzydrzwiowej:

Cennik Volkswagen up! 3dCennik Volkswagen up! 3d fot. VW | Cennik Volkswagena up! 3d

Cennik wersji pięciodrzwiowej:

Cennik Volkswagen up! 5dCennik Volkswagen up! 5d fot. VW | Cennik Volkswagena up! 5d

Z perspektywy polskiego rynku ciekawostką jest elektryczny Volkswagen e-up! (moc 82 KM). Kosztuje 115 900 złotych.

Volkswagen up!Volkswagen up! fot. VW | Odświeżone wnętrze Volkswagena up!

Co na to konkurencja?

Na rynku znajduje się kilka lubianych małych aut segmentu A, które mogą zagrozić dobrej sprzedaży Volkswagena up!. Główni konkurenci to oczywiście stylowy Fiat 500 oraz nowocześnie wyglądający Opel Adam. Nie można jednak zapomnieć o Japończykach i Koreańczykach. Celowo pomijamy Skodę Citigo i Seata Mii - obydwa auta wciąż czekają na nową generację, na razie bazują na poprzednim małym Volkswagenie. W podanych cenach nie uwzględniamy żadnych promocji ani rabatów.

Fiat 500 - od 47 000 zł (1.2 Benzyna 69 KM)

Opel Adam - od 43 500 zł (1.2 Benzyna 70 KM)

Opel Karl - od 35 990 zł (1.0 Benzyna 75 KM)

Renault Twingo - od 35 900 zł (1.0 Benzyna 70 KM)

Toyota Aygo - od 35 400 zł (1.0 Benzyna 69 KM)

Kia Picanto - od 33 200 zł (1.0 Benzyna 66 KM)

Hyundai i10 - od 38 800 zł (1.0 Benzyna 66 KM)

Dla przypomnienia, ceny nowego Volkswagen startują od 36 390 złotych (1.0, 60 KM).

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen up! 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Pięćsetce wyrósł groźny rywal

Volkswagen up! 1.0 TSIVolkswagen up! 1.0 TSI fot. Filip Trusz | Nasz test małego Volkswagena

 

Więcej o:
Copyright © Agora SA