Volkswagen up! | Ceny w Polsce | Taniej niż główni konkurenci

Volkswagen up!

Volkswagen up! (fot. Volkswagen)

Nowy Volkswagen up! jest już gotowy na podbój polskiego rynku. Maluch przyjedzie nad Wisłę z paroma ważnymi zmianami, nowym silnikiem i ciekawie ułożonym cennikiem

Niemcy postawili na delikatne odświeżenie. Up! otrzymał lekko przeprojektowane zderzaki (przód i tył), LED-owe reflektory, nowy kształt lusterek bocznych i kilka drobnych kosmetycznych ozdóbek. Pojawią się też bardzo szerokie możliwości personalizacji. We wnętrzu: parę poprawek, ciekawy patent na wykorzystanie telefonu jako ekranu systemu multimedialnego, zestaw audio Beats i - po raz pierwszy w tym modelu - automatyczna klimatyzacja Pure Air Climatronic.

Najważniejszą nowością jest jednak turbodoładowana, trzycylindrowa benzynowa jednostka napędowa o mocy 89 KM i 160 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Oficjalny polski cennik

Nowy Volkswagen up! będzie w Polsce kosztował co najmniej 36 390 złotych. Niestety, najciekawsza wersja silnikowa (1.0 TSI 90 KM) wejdzie do sprzedaży nieco później i na razie nie znamy jej cen. Mieliśmy okazję jeździć nowym Volkswagenem z 90-konnym, trzycylindrowym silnikiem turbo i zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Autko chętnie przyspieszało i zapewniało masę frajdy z jazdy. Wszystkim, którzy chcą mieć dynamicznego malucha (9,9 do setki) polecamy chwilę poczekać.

Cennik wersji trzydrzwiowej:

Cennik Volkswagen up! 3dCennik Volkswagen up! 3d fot. VW | Cennik Volkswagena up! 3d

Cennik wersji pięciodrzwiowej:

Cennik Volkswagen up! 5dCennik Volkswagen up! 5d fot. VW | Cennik Volkswagena up! 5d

Z perspektywy polskiego rynku ciekawostką jest elektryczny Volkswagen e-up! (moc 82 KM). Kosztuje 115 900 złotych.

Volkswagen up!Volkswagen up! fot. VW | Odświeżone wnętrze Volkswagena up!

Co na to konkurencja?

Na rynku znajduje się kilka lubianych małych aut segmentu A, które mogą zagrozić dobrej sprzedaży Volkswagena up!. Główni konkurenci to oczywiście stylowy Fiat 500 oraz nowocześnie wyglądający Opel Adam. Nie można jednak zapomnieć o Japończykach i Koreańczykach. Celowo pomijamy Skodę Citigo i Seata Mii - obydwa auta wciąż czekają na nową generację, na razie bazują na poprzednim małym Volkswagenie. W podanych cenach nie uwzględniamy żadnych promocji ani rabatów.

Fiat 500 - od 47 000 zł (1.2 Benzyna 69 KM)

Opel Adam - od 43 500 zł (1.2 Benzyna 70 KM)

Opel Karl - od 35 990 zł (1.0 Benzyna 75 KM)

Renault Twingo - od 35 900 zł (1.0 Benzyna 70 KM)

Toyota Aygo - od 35 400 zł (1.0 Benzyna 69 KM)

Kia Picanto - od 33 200 zł (1.0 Benzyna 66 KM)

Hyundai i10 - od 38 800 zł (1.0 Benzyna 66 KM)

Dla przypomnienia, ceny nowego Volkswagen startują od 36 390 złotych (1.0, 60 KM).

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen up! 1.0 TSI | Pierwsza jazda | Pięćsetce wyrósł groźny rywal

Volkswagen up! 1.0 TSIVolkswagen up! 1.0 TSI fot. Filip Trusz | Nasz test małego Volkswagena

 

Komentarze (41)
Volkswagen up! | Ceny w Polsce | Taniej niż główni konkurenci
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Kula

    Oceniono 25 razy -9

    Nie widzialem jeszcze nowego up! na zywo, ale mialem okazje sporo jezdzic aktualnym modelem. Patrzac na zdjecia wydaje mi sie, ze VW celuje w konkurowanie z dwoma segmentami - wiadomo, designersko niby nie porywa, ale aktualne wersje specjane, jak Street up na wiekszych kolach (takich jak niebieski na zdjeciu) wygladaja naprawde dobrze (moim subiektywnym zdaniem,wiadomo,ze sa rozne gusta). Mozna mowic,ze za 49 tys. mozna miec nawet kompakty (tipo), ale zalezy, jakie kto ma potrzeby...
    Moim zdaniem (z doswiadczenia) up swietnie nadaje sie na drugi samochod duzo bardziej niz kazdy samochod segmentu B, ktorych ceny dochodza do 75 tys. zl. Na autostradzie do predkosci maksymalnej (zawsze jezdze wersja 60 KM) rozpedza sie w miare zwawo (jak na ten segment) i gloscnosc jest w normie. Moim subiektywnym zdaniem doplata do Fiesty albo Corsy z porownywalnymi silnikami nie ma sensu - i tak nie nadaja sie na trasy autostradowe ponad 200 (moze 300 km). Konkurencje z segmentu A (przynajmniej Aygo, Karl, Twingo), Up! deklasuje moim zdaniem przestronnoscia kabiny i bagaznika i jakoscia wykonania orz wymiarami (te pare cm na minus robi roznice przy parkowaniu w miescie!) A ktora wersje wybrac (ja jezdze dosc podstawowa 3-drzwiowa, z elektrycznymi szybami, dodatkowa klima i nawi) - to juz zalezy od konkretnych potrzeb i zasobnosci portfela...

  • Gość: zenon

    Oceniono 5 razy -3

    ale pedalski

  • gucio1967

    Oceniono 2 razy -2

    no chyba,że głownym konkurentem jest Porsche hłe hłe

  • gucio1967

    Oceniono 3 razy -1

    Jaja sobie robicie. Znowu wieśwagen dosponsorował Kia Picanto cena z dzisiaj 33.200 w wersji jak niżej
    Wyposażenie standardowe wersji M
    6 poduszek powietrznych, ESC
    Centralny zamek ze składanym kluczykiem
    System zabezpieczenia pojazdu przed kradzi
    eżą
    obejmujący alarm obwodowy
    oraz immobilizer
    Elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich
    Elektrycznie, progresywne wspomaganie układu kierowniczego
    Komputer pokładowy
    Przygotowanie do montażu radia z 2 głośnikami
    Koła z oponami 165/60 R14” z zapasowym kołem dojazdowym

  • Gość: Filip_29

    0

    Fajne autko. Swego czasu były one u nas samochodami służbowymi dla pracowników. Bezawaryjne, lekkie w prowadzeniu, całkiem pakowne. Teraz odnowiliśmy umowę z Panek s.a. i zainwestowaliśmy w większe modele z racji naszych rosnących potrzeb, jednak warto zaznaczyć, że vw up spisywał się u nas bardzo dobrze.

  • Gość: er

    Oceniono 2 razy 0

    116 tysiecy za elektryczna kUPę
    za podobne pieniadzę mam Nissana Leafa

  • Gość: marcel44

    Oceniono 2 razy 0

    kosiarka za 36k, jaja sobie robia

  • marxter

    Oceniono 1 raz 1

    Do listy warto dopisać Ford Ka od 30 900... Ładnie to tak kłamać na głównej i w tytule?

  • Gość: klm

    Oceniono 1 raz 1

    a gdzie w porównaniu cenowym Fiat Panda??

    ot, i cały dureń Filip Trusz, vel Otto...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane