Volvo V 90 Cross Country | Ceny w Polsce | Taniej od SUV-a, drożej od kombi

Volvo podało polskie ceny nowego modelu V 90 Cross Country. Nowy model jest o 8000 zł droższy od porównywalnej wersji silnikowej i wyposażeniowej Volvo V90. Pierwsze egzemplarze tego auta pojawią się Polsce na początku przyszłego roku

V 90 Cross Country pozycjonowane jest nieco wyżej od tradycyjnego kombi. Uterenowione model Volvo nie będzie dostępne z podstawowym Dieslem D3 o mocy 150 KM, ani w bazowych wersjach wyposażenia Kinetic. Podstawową odmianą tego auta jest wersja D4 AWD, która została wyceniona na 230 100 zł. Jej wyposażenie jest dokładnie takie jak wersji Momentum modelu V90. Automatyczna, ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów wymaga dopłaty 9500 zł. V 90 Cross Country wpasowuje się pomiędzy kombi V90 i SUV-a XC90. Jest droższe od V90 o 8 tysięcy złotych, a tańsze od XC90 o około 20 tysięcy złotych.

Volvo V90 Cross Country będzie seryjnie oferowane z tapicerką skórzaną i osiemnastocalowymi obręczami kół ze stopów lekkich. Deska rozdzielcza jest wykończona w standardzie naturalnym, barwionym na czarno drewnem. Standardem jest także 10-głośnikowy zestaw audio i radio z funkcją Bluetooth. Auto dostępne jest wyłącznie ze światłami LED. Relingi, komputer pokładowy oraz dwustrefowa klimatyzacja automatyczna – wszystkie te elementy także nie wymagają dopłaty.

Cennik Volvo V 90 Cross CountryCennik Volvo V 90 Cross Country Cennik Volvo V 90 Cross Country

 

Lista opcji dodatkowych modelu V90 Cross Country jest bardzo długa. Wśród dodatków warto wspomnieć o systemie audio Bowers&Wilkins (14 210 zł), nawigacji Sensus (5090 zł), funkcji Volvo On Call z hot spot Wi-Fi (4430 zł), czy Apple CarPlay (1600 zł). Dach panoramiczny wymaga dopłaty 6910 zł.

Jedynym prawdziwym konkurentem Volvo jest Audi A6 Allroad. Najtańszy model (diesel, 218 KM) kosztuje minimum 278 000 zł. Najdroższą wersją jest również ta z dieslem (3.0 l 320 KM), za którą trzeba zapłacić co najmniej 310 400 zł. Jedyny w ofercie silnik benzynowy (3.0 l 333KM) wyceniono na 293 900 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Volvo PV544 | Volvo P1800 | Volvo 1800 ES | Trzy historie

Volvo PV544 | Volvo P1800 | Volvo 1800 ESVolvo PV544 | Volvo P1800 | Volvo 1800 ES fot. Michał Dek

Więcej o:
Komentarze (22)
Volvo V 90 Cross Country | Ceny w Polsce | Taniej od SUV-a, drożej od kombi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Tarzan

    Oceniono 20 razy -18

    wielkie pedalstwo to jest ,nic wiecej do mesia niema startu

  • Gość: Klaus

    Oceniono 17 razy -7

    Ale będzie bujalo na zakrętach. Bez aviomarinu nie pojedzie.

  • kimdongun

    Oceniono 6 razy -6

    Volvo i Audi wymyślili Cross country w czasach kiedy nie robili SUVów, żeby jakoś ugryźć SUVomanię w USA w latach 90-tych. Teraz te badziejstwa już nie mają racji bytu.
    Chyba że dla nowobogackich Januszów.

  • hijodelsol

    Oceniono 10 razy -4

    Dwulitrowe wyżyłowane diesle i równie wyżyłowane silniki benzynowe, masakra :) Nie pojeździ to długo i bezawaryjnie :) A, sorry, przecież to naprawdę 2 silniki o różnych mocach..

  • Gość: hubert

    0

    Bardzo dobre ceny jak na jakość oferowaną przez Szwedów. Mam nowe XC90 i powiem, że jest dopracowane w każdym nawet najmniejszym detalu. Jeżeli chodzi o komfort jazdy to rózwnież na najwyższym poziomie - prowadząc suva nie ma żadnych problemów z manewrami.

  • Gość: Klaus

    Oceniono 6 razy 0

    Mercedes All Terrain nie da mu żyć. Audi wciąż poza zasięgiem konkurencji.

  • Gość: JackFlash

    Oceniono 16 razy 0

    Po co komu te cholerne diesle? Przeciez beznyna o plowe tansza od wody mineralnej (nie mowiac o kranowie Dasani)

  • dezyderymarchewka

    Oceniono 7 razy 1

    felgi 18' ok, ale ciekawe o jakim profilu, bo jeśli 40 albo 45 to takie coś może i ładnie wygląda, ale do cross country się nie nadaje, tylko na autostradę.
    W praktyce opony o profilu 45 lub niższym nie nadają się do codziennej jazdy, w kółko trzeba felgi prostować, byle dziura, krawężnik czy tory tramwajowe i felga jest pokrzywiona.
    Takie kapcie ładnie wyglądają i świetnie sprawują się podczas jazdy po autostradzie, ale na tym lista ich zalet się kończy. Nie jest przy tym łatwo kupić fajne auto z mocnym silnikiem i z ładnymi w miarę dużymi felgami bez tego niskiego profilu - moda taka zapanowała.
    Sporo jeżdżę samochodem i już się z tych 225/40/18 wyleczyłem. Minimalny użyteczny profil opony na Polskę to 50.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX