Toyota ProAce Van | Ceny w Polsce | Bogate wyposażenie

Toyota ProAce wchodzi do sprzedaży w Polsce. Kierowcy będą mogli wybrać spośród pośród trzech długości nadwozia, dwóch rozstawów osi, dwóch wersji wyposażenia oraz pięciu silników współpracujących ze skrzynią manualną i automatyczną

Japońsko-francuska współpraca zaowocowała kolejnymi trojaczkami. To Toyota ProAce, Peugeot Traveller oraz Citroen Spacetourer. Cała trójka wejdzie do sprzedaży na początku przyszłego roku. Właśnie poznaliśmy cennik Toyoty ProAce.

Ceny w Polsce

Na 73 000 zł netto (89 790 zł brutto) został wyceniony najmniejszy ProAce Van Compact. Auto mierzy 4,6 m długości. W przestrzeni bagażowej o pojemności 4,6 m3, długości 2,1 m i szerokości 1,6 m można załadować towary o masie do 1000 lub 1250 kg przy zwiększonej ładowności pojazdu. Pod maską mogą pracować dwa silniki - 1.6 D-4D o mocy 95 albo 115 KM.

Większy ProAce Medium Van o długości 4,9 m i rozstawie osi 3,2 m kosztuje 78 400 zł netto (96 400 zł brutto). Przestrzeń bagażowa mierzy 2,5 m długości i 5,3 m3 objętości. W zależności oD wersji na pokładzie Medium Van przewieziemy od 1000 do 1400 kg. Jednostki napędowe? 2 różne pojemności (1.6 albo 2.0) i 5 wariantów mocy (od 95 do 180 KM). Topowa jednostka 2.0 180 KM współpracuje z automatyczną skrzynią biegów.

ProAce Long mierzy 5,3 m długości. Największy w rodzinie Van został wyceniony na 86 200 zł netto (106 020 zł brutto). Do wyboru cztery silniki: 95 KM, 120 KM i 150 KM ze skrzynią manualną oraz 180 KM z automatem. Na pace (2,8 m długości, 1,6 m szerokości oraz 6,1 m3 objętości) zmieścimy od 1200 do 1400 kg towaru.

Toyota ProAceToyota ProAce fot. Toyota

Wersje wyposażenia

Podstawowa wersja Life zawiera centralny zamek, elektryczne szyby przednie, gniazdko 12 V na desce rozdzielczej, fotel kierowcy z podłokietnikiem, tapicerkę materiałową i pełną przegrodę przestrzeni bagażowej. Bezpieczeństwo zapewniają poduszki powietrzne chroniące kierowcę i 2 pasażerów, układ stabilizacji toru jazdy ESC, system wspomagający pokonywanie podjazdów HAC oraz system odcięcia paliwa w przypadku uderzenia i czujnik niezapiętych pasów bezpieczeństwa. Wskaźnik zmiany biegów wspomaga kierowcę w ekonomicznej jeździe, podobnie jak system Start&Stop dostępny z niemal wszystkimi rodzajami silników.

Wersja Active została wzbogacona o klimatyzację oraz system audio ze zintegrowanym wyświetlaczem, Bluetooth i wejściem USB. Fotel kierowcy ma regulację wysokości i odcinka lędźwiowego. Samochód jest wygodniejszy w użytkowaniu także dzięki dodatkowym gniazdkom 12V w schowku i z tyłu pojazdu oraz kluczykowi z pilotem. Przegroda przestrzeni ładunkowej jest w tej wersji przeszklona, a materiałowa tapicerka ma elementy winylowe, co zwiększa jej trwałość i ułatwia czyszczenie.

Co na to konkurencja?

Peugeot i Citroen na razie zwlekają z ujawnieniem cen swoich trojaczków. Ceny Volkswagena Transportera (2.0 Diesel 102 KM) startują do 101 352 zł brutto. Transit Custom z bardzo podobnym silnikiem (2.0 Diesel 105 KM) to wydatek 100 430 zł brutto. Z kolei Fiat Ducato (1.6 Diesel 95 KM) kosztuje 100 860 zł brutto. To propozycje droższe od ProAce. W segmencie znajduje się również tańsze od Toyoty Renault Trafic - za diesla 1.6 90 KM trzeba zapłacić 85 977 zł brutto.

Więcej o:
Copyright © Agora SA