Subaru Levorg | Ważna nowość, cena bez zmian

Subaru Levorg wjeżdża w nowy rok modelowy wyposażone w bardzo ważną nowość poprawiającą bezpieczeństwo. Co ważne, nie wiąże się to z podwyżką ceny

Subaru Levorg 2017 MY będzie wyposażony w nowoczesny system wspomagający kierowcę EyeSight. To system, który na bieżąco monitoruje drogę i na podstawie trójwymiarowego obrazu (z kamery stereoskopowej) dba o bezpieczeństwo. Obraz przetwarzany jest pod kątem wykrywania obiektów (inne samochody, piesi czy rowerzyści) na drodze, uwzględniając także ich prędkość poruszania się i odległość. W razie wykrycia zagrożenia EyeSight ostrzeże kierowcę, a w sytuacji kryzysowej aktywuje awaryjne hamowanie.

Polscy kierowcy mogli poznać ten system w modelu Outback, gdzie EyeSight debiutował. Na pokładzie Levorga pracuje jego ulepszona wersja, wzbogacona o asystenta pasa ruchu. EyeSight zapewnia także funkcję adaptacyjnego tempomatu.

Polski cennik Levorga się nie zmienia, co oznacza, że za kombi w bazowej wersji wyposażenia GT trzeba zapłacić 28 000 euro, czyli około 120 tysięcy złotych przy dzisiejszym kursie.

W Levorgu dostępny jest tylko jeden silnik. To benzynowy bokser 1.6 DIT (Direct Injection Turbo) osiągający 170 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego. Napęd seryjnie przenoszony jest stale na cztery koła (Symmetrical AWD). Wyboru nie ma też co do skrzyni biegów, dostępna jest tylko przekładnia CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Średnie zużycie paliwa według producenta to 7,1 l/100 km.

Więcej o:
Komentarze (2)
Subaru Levorg | Ważna nowość, cena bez zmian
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: BB

    Oceniono 7 razy 3

    Miałem okazję przejechać się tym samochodem na jeździe próbnej.
    Mówiąc krótko: WOW i nie WOW. WOW pod względem generalnie prowadzenia oraz przyjemności z jazdy. Ten samochód po prostu ma to coś, aż chce się do niego wsiadać. Tak po prawdzie to nie pytajcie mnie o co chodzi - bo ciężko będzie mi to wytłumaczyć. Przejedźcie się i zrozumiecie - niewielki samochód z bokserem i AWD oraz stosunkowo dużym momentem obrotowym. Pamiętajcie, że to nie jest klasa D (choć tak wygląda), a tylko kompakt kombi za spore pieniądze. Spalanie pomijam - jeśli kogoś stać na auto tej wielkości za takie pieniądze, to i spalanie będzie mnie ważne niż frajda z jazdy.

    Nie WOW? Wnętrze... Choć coraz lepsze, to jednak ciągle wiele brakuje mu do obecnej na rynku konkurencji. Nawet nie mam na myśli stylistyki (ta jest niezła), ale jakość użytych materiałów. I to tyle. Generalnie, samochód wg mnie ma znacznie więcej zalet niż wad. Najistotniejsza wada - cena - jest do pominięcia właśnie po jeździe próbnej.

    Mówiąc najogólniej jak tylko mogę - przejedźcie się tym samochodem. Wtedy wszelkie wątpliwości zostaną rozwiane, a kwestią sporną pozostanie tylko czas zakupu :) Sam chętnie bym to zrobił, ale niestety, jazda próbna miała miejsce w trakcie trwania standardowego przeglądu mojego znacznie starszego subaru.

  • antoniferdynand

    Oceniono 7 razy -7

    Brzydki, że oczy pękają! Wiem, wiem...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX