Tuning | Novitec 488 Spider | Mniej niż 3 sekundy

Novitec to jeden z najbardziej uznanych tunerów w branży. Niemcy wzięli na warsztat Ferrari 488 Spider i wycisnęli z niego 772 KM

Największą nowością przygotowaną przez Noviteca jest agresywny bodykit. Oczywiście wszystkie nowe części (splitter, większy dyfuzor, nowe progi czy wloty powietrza) wykonano z włókna węglowego. Całość została przetestowana w tunelu aerodynamicznym. Do wyboru są dwa tylne skrzydła - jedno rozsądnych rozmiarów, a drugie - jak opisuje je sam Novitec - "ogromne". Ferrari 488 Spider otrzymało także od tunera nowe felgi. Również w dwóch wariantach. Albo wszystkie koła mają 21 cali, albo przednie 21, a tylne 22 cale.

Wcześniej podobny pakiet poprawek zaserwowano także 488 GTB.

Novitec oczywiście wziął na warsztat także 3,9-litrową V-ósemkę Twin Turbo. Zmiany nie są duże - nowa elektronika i układ wydechowy, ale pozwoliło to na zastrzyk mocy w wysokości 102 KM. Podrasowane V8 oferuje kierowcy teraz aż 772 KM mocy i 892 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Osiągi Ferrari 488 Spider po wizycie w zakładach Noviteca:

Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 sekundy

Prędkość maksymalna: 342 km/h

Choć Ferrari pozuje do zdjęć tylko w charakterystycznym żółtym lakierze, to Novitec jest gotowy spełnić każdą kolorystyczną zachciankę klienta. Tak na zewnątrz jak i wewnątrz. Kierowcę ogranicza tylko i wyłącznie wyobraźnia. Pieniądze raczej nie grają w tym przypadku roli, bo za tuning Ferrari biorą się naprawdę bogaci ludzie. Niestety, Novitec nie pochwalił się jeszcze na ile wycenił pakiet poprawek dla 488 Spider, ale na pewno nie jest tanio. Już zakup samego auta może przyprawić o zawrót głowy...

Oficjalny polski importer Ferrari życzy sobie za nowe 488 Spider 357 340 euro, czyli ponad półtora miliona złotych.

Więcej o:
Copyright © Agora SA