Magellano Edition 1 | Apartament na kółkach

Jeżeli masz dużo pieniędzy i lubisz podróżować w luksusie, to właśnie pojawił się idealny samochód. Magellano Edition 1 to prawdziwy mobilny apartamentowiec

Do budowy tego pojazdu wykorzystano Mercedesa Actrosa 1842 Gigaspace. Za projekt odpowiada Michael Ebner. Dwuosiowa maszyna ma rozstaw osi 6,10 m, ale maksymalna długość tego zestawu to 10,6 m, wysokość 3,99 m, a szerokość 2,5 m. Przestrzeń mieszkalną można powiększyć o dwa wysuwane moduły. Minimalna wysokość pomieszczeń to 1,95 m. W kabinie Magellano Edition 1 jest miejsce tylko dla czterech pasażerów. Dwa obrotowe fotele zamontowano z przodu, a tuż za nimi dołożono kolejną parę.

Pojazd napędza sześciocylindrowy silnik o pojemności 12,7 litra. Turbodiesel rozwija moc 421 KM, a maksymalny moment obrotowy to 2100 Nm. Na wyposażeniu jest jeszcze bak o pojemności 390 litrów, który pozwoli dojechać na drugi koniec Europy. Masa całego zestawu to co najmniej 16 ton, a dodatkowe 3,5 tony można ciągnąć na dołączanej przyczepie.

Magellano Edition 1Magellano Edition 1 Fot. Magellano

Kabinę mieszkalną w Magellano wykonano z 50-mm paneli z włókna szklanego. Jej wnętrze skrywa prawdziwy luksus. Znajdziemy tutaj małą kuchnię z jadalnią, którą w razie potrzeby można przekształcić w awaryjną sypialnie. Na liście wyposażenia znajdziemy lodówkę, chłodziarkę oraz kuchenkę gazową, grill i mikrofalówkę.

W kabinie umieszczono jeszcze dodatkowy pokój z łóżkiem o rozmiarach 2,50 x 1,80 m. Znajduje się tam również toaleta oraz prysznic. Za klimat w kabinie mieszkalnej odpowiadają dwa układy klimatyzacji, a Wszystkie podłogi są ogrzewane elektrycznie. Do tego są tam jeszcze elektryczne schody oraz zewnętrzny prysznic.

Za rozrywkę na pokładzie odpowiadają dwa duże telewizory z odbiornikiem satelitarnym, system dźwiękowy Bose, oświetlenie LED. Całość zasila pokładowy agregat o mocy 7 kW, zasilany olejem napędowym z baku. Na koniec warto poznać cenę. Magellan kosztuje tyle, co mieszkanie. Za taki egzemplarz trzeba zapłacić co najmniej 680 tys. euro.

Więcej o:
Copyright © Agora SA