Klienci Bentleya oczekują więcej nie tylko po samochodach, ale również po miejscach, w których można je kupić. Nie są to zwykle salony samochodowe, jak w przypadku popularnych marek. Takie miejsce określa się mianem „showroomu”. Brytyjska marka przebiła teraz wszystkich. W Dubaju wybudowano obiekt, który ma sześć pięter wypełnionych samochodami marki Bentley.
Takie rzeczy tylko w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na powierzchni 75 tys. metrów kwadratowych zlokalizowanej w prestiżowej dzielnicy Sheikh Zayed Road powstało miejsce, które jest podświetlane przez 160 tys. diod LED, zabarwiających się w pełnym spektrum kolorów, które w razie potrzeby mogą nawet wyświetlać filmy.
We przepastnym wnętrzu znajdziemy nie tylko samochody, ale również najdroższe materiały i meble wykonane z drewna, skóry i polerowanych metali. Dział Mulliner zajmujący się dedykowanymi zamówieniami posiada osobne pomieszczenie oraz zielony taras znajdujący się na dachu. Wjazd do salonu odbywa się przez specjalną kurtynę wodną z systemem odczytującym tablice rejestracyjne, tak aby w zindywidualizowany sposób powitać regularnych gości salonu.
Bliski Wschód jest jednym z kluczowych rejonów dla marki Bentley, tuż za Ameryką Północną, Chinami i Europą. W ostatnim roku Brytyjczycy sprzedali tam 1263 samochodu z 11020 sprzedanych na całym świecie.