Volkswagen e-Golf z nową ceną w Polsce. Jest teraz tańszy o 14 proc.

Niecałe 142 tysiące złotych kosztuje teraz w Polsce Volkswagen e-Golf. To oznacza całkiem poważną obniżkę ceny. VW e-Golf powoli się z nami żegna.

Volkswagen e-Golf otrzymał nowy cennik. Teraz elektrycznego Golfa możemy kupić w Polsce za 141 800 złotych, a to oznacza obniżkę ceny o prawie 14 proc. Co ważne, nic nie zmienia się w kwestii wyposażenia. Co e-Golf ma w standardzie? M.in.:

  • LED-owe reflektory z przodu i z tyłu,
  • Kierownicę 3-ramienną, multifunkcyjną, obszytą skórą oraz dźwignię zmiany biegów obszytą skórą,
  • Asystenta podjazdu i zjazdu,
  • System rozpoznający zmęczenie kierowcy,
  • Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash",
  • Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic",
  • Komputer pokładowy "Premium" z kolorowym wyświetlaczem TFT,
  • Lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko po stronie kierowcy asferyczne,
  • Aktywny tempomat ACC do 210 km/h z automatyczną regulacją odległości i Front Assist,
  • Wybór profilu jazdy,
  • Car-Net: Security & Service,
  • System nawigacji satelitarnej Discover Media z 8-calowym ekranem, 8 głośnikami, obsługą Apple CarPlay, Bluetooth, czytnikiem kart SD, mapą Europy oraz Car-Net: Guide & Inform Plus (bezpłatnie przez 3 lata): komunikaty drogowe online, wyszukiwanie celów specjalnych online, import import celów online,stacje benzynowe, wiadomości, parkingi, moje cele specjalne (POI), pogoda, raport o stanie samochodu, wyszukiwanie celów specjalnych online (głosowe).

Volkswagen e-Golf 2017Volkswagen e-Golf 2017 fot. Volkswagen

Volkswagen e-Golf po faceliftingu ma 136-konny silnik elektryczny (290 Nm maksymalnego momentu obrotowego), który pozwala rozpędzić kompakt od 0 do 100 km/h w 9,6 sekundy. Aktualizacja modelu to także większe akumulatory o pojemności 35,8 kWh. Zgodnie z normą NEDC e-Golf na jednym ładowaniu przejedzie 300 km. To jednak mocno nieżyciowe pomiary, więc trzeba wziąć pod uwagę, że taki wynik w realnym życiu będzie ekstremalnie trudny do osiągnięcia.

Znacznie realniejsze pomiary WLTP w przypadku Volkswagena e-Golfa podają 231 km na jednym ładowaniu.

Jeszcze w tym roku zobaczymy ósmą generację Volkswagena Golfa, ale producent nie przewiduje wprowadzenia w niej wprowadzenia odmiany "e". Rolę kompaktowego elektryka będzie teraz pełnił VW ID.3, który ma być prawdziwą rewolucją na europejskich drogach.

Więcej o:
Komentarze (5)
Volkswagen e-Golf z nową ceną w Polsce. Jest teraz tańszy o 14 proc.
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mater

    Oceniono 8 razy 2

    Hybryda nadal według mnie jest tańszym rozwiązaniem niż elektryk. Prędko auris nie zmienię, spalanie 5l na 100km w cyklu mieszanym w zupełności mnie zadowala, i nie trzeba ładować

  • Gość: trolobus brejzy

    Oceniono 4 razy 2

    za 142 tys to mamy Nissana Leafa
    prawdziwy samochód elektryczny a jest juz Leaf E * 228 KM 560 kilometróów zasięgu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX