Innogy go!, czyli 500 elektrycznych BMW dla Warszawy. Rusza największy elektryczny car sharing w Polsce

Piotr Kozłowski
Innogy go! już 3 kwietnia startuje w Warszawie. Carsharing elektrycznych BMW i3 docelowo obejmie aż 500 samochodów. Równolegle z usługą carsharingu rozwijana jest infrastruktura ładowania w Warszawie.

3 kwietnia Innogy Polska udostępni usługę innogy go!, dzięki której możliwy będzie wynajem aut elektrycznych na minuty. Do dyspozycji warszawiaków przekazanych zostanie docelowo aż 500 samochodów BMW i3 napędzanych wyłącznie energią elektryczną.

Innogy go!, czyli samochody elektryczne na minuty w WarszawieInnogy go!, czyli samochody elektryczne na minuty w Warszawie Fot. Innogy

Innogy go! - ceny za carsharing w Warszawie

Koszt jazdy BMW i3 w usłudze innogy go! wynosi 1,19 zł za minutę. Jest też możliwość wykorzystania pakietów dobowych, za które trzeba zapłacić 239 zł. By wypromować nową usługę Innogy przygotowało ofertę promocyjną na pierwszy przejazd. Za pierwsze 15 minut z elektrycznym BMW trzeba będzie zapłacić tylko grosz.

Aby wypożyczyć auto wystarczy zainstalować na urządzeniu dedykowaną aplikację mobilną innogy go! dostępną dla systemów Android i iOS. Po zarejestrowaniu się i podaniu wymaganych danych, utworzone zostanie konto użytkownika, dzięki któremu w prosty i szybki sposób będzie można skorzystać z usługi.  

500 stacji ładowania

Innogy go!, czyli samochody elektryczne na minuty w WarszawieInnogy go!, czyli samochody elektryczne na minuty w Warszawie Fot. Innogy

Klienci carsharingu od Innogy będą także mieli zapewniony serwis związany z ładowaniem aut elektrycznych. Innogy wykorzysta do tego celu dedykowaną sieć 30 punktów ładowania, tzw. superchargerów o mocy 50kW każdy. Stacje są w stanie w pełni naładować BMW i3 w 50 minut.

Opcjonalnie możliwe będzie podłączenie auta przez użytkownika do jednej z ogólnodostępnych stacji ładowania Innogy na terenie Warszawy i okolic. Dostarczana do obydwu typów stacji energia pochodzi w całości z odnawialnych źródeł energii pozyskanej z wiatru. Innogy Polska zakupiła Gwarancję Pochodzenia na wolumen w wysokości 2 GWh, do wykorzystania do końca 2019 roku. W kolejnych latach trwania usługi, planowane jest utrzymanie tej strategii wsparcia OZE.

Docelowo w Warszawie ma powstać sieć 500 ogólnodostępnych punktów ładowania. Sieć będzie zaprojektowana tak, aby punkty ładowania znajdowały się w najdogodniejszych częściach miasta - zarówno w jego ścisłym centrum, jak i w okolicach osiedli mieszkaniowych oraz centrów biznesowych.

Więcej o:
Komentarze (38)
Innogy go! - samochody elektryczne na minuty w Warszawie. Ceny i warunki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Esposi-torka

    Oceniono 12 razy 6

    Te wszystkie zabiegi z elektryfikacja aut sa krótkotrwale. Jesli w calej Europie zapanuje na nie moda to skad wezma na to prad jak go dzisiaj brakuje? Wszystko sie robi na "dzis" a "jutro" nie sie martwia nowe pokolenia.

  • Gość: Dzikk

    Oceniono 9 razy 5

    A ja jeżdżę moim fiacikiem na gaz za 60zł przez ponad 10 godzin.

  • gangut

    Oceniono 4 razy 4

    Ponad 70 zł za godzinę użytkowania. Nie prościej wziąć taksówkę, o Uberze nie wspominając?

  • Gość: maksym

    Oceniono 3 razy 1

    Mi żadnych elektryków nie potrzeba, mam yaris w wersji hybrydowej i na Warszawę to niebo i ziemia, oszczędne i nie tracę czasu na ładowanie

  • Gość: Zbynio

    0

    Musialbym upasc na głowe zeby biorac pod uwage chociazby nasze warszawskie korki wypozyczyc takie cusia za takie pieniadze. ., gdybym musial codziennie dojezdzac do pracy kilka - czy kilkanascie kilometrow to wolałbym kupic skuterek 125 cm pojemnosci i luzik .

  • duzyjarek

    0

    mam stać obok przez te 50 minut? czy mogę wrócić po 4 godzinach i nikt w kolejce do ładowarki mnie nie zabije?

  • Gość: Rav22wawa

    0

    Fajnie, że kasę przepala prywatna firma. W Panku elektryczny Smart kosztuje 70gr za minutę. Także życzę powodzenia projektowi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX