Komentarze (84)
Tesla Model X przejechała prawie 600 tys. km i trzyma się świetnie. To światowy rekord
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: 56h

    Oceniono 14 razy 0

    he, wystarczyło obniżyć jego moc o 50% i nie dopuścić do rozładowania baterii poniżej 20%. Dodatkowo musiał jeździć wyłącznie w stanach w których nie ma zimy.
    W takich warunkach to nawet Alfa Romeo by przejechała 500kkm.

  • taus

    Oceniono 5 razy -1

    Autor chyba wierzy w przebiegi podawane przez sprzedawców aut używanych. xD
    Podejrzewam, że większość aut w Polsce ma przebieg ok 500 tys.

  • Gość: ffddf

    Oceniono 5 razy -1

    Trudno powiedzieć jak bateria będzie zachowywać się w aucie 15 letnim z takim nalotem, baterie tez się starzeją wbrew pozorom pzdr

  • dura_lex

    Oceniono 2 razy -2

    Po 2,5 roku koszta napraw wyniosły ledwie tyle co nowe auto klasy średniej. Cudowny wynalazek! :D

  • sl1234

    Oceniono 4 razy -2

    Drodzy Teodroecy: Oto fakty - kupilem swoja Tesla X trzy lata temu za jedyne $ 106 tys ( z podatkami ) czyli okolo 400 tys PLN I kocham kazdengo centa lub grosa wydanego. Przez trzy lata "przejechalem" okolo 20 000 mil czyli " zaledwie" 36 000 km. Koszt to ladowanie wynosi $ 0.0 gdyz mam baterie sloneczna na dachu domu. Tak po wstepnej inwestycji rzedu $ 50 tys za baterie 12 kW oszczedzam okolo $ 4 000 miesiecznie na rachunkach za elektrycznosc (wlaczajac ladownie Tesli oraz podgrzewanie basenu ).Oprocz tego, Kredyt podakowy $ 15 000 to byl mily !!! Go Tesla
    Teraz uzytkownie Tesla:
    1. Ladowanie w domu na zasilaczu 240V to 27 mil na godzine czyli okolo 50 km na godzine

    2. Ladowanie w Supercharger na autostradzie (bezplatne dla Model X) to 250 mil na godzine czyli "pelny bak" w godzine - wystarczy aby pojsc na kawe…

    Serwis: Nie trzeba

    Gwarancja pojazdu - cztery lata - bumper to bumper - czyli wszystko

    Gwarancja baterii - osiem lat

    Go Tesla !!!!!

    SL

  • single_malt

    Oceniono 6 razy -2

    Z cyklami ladowania cos tu nie gra (jak ze spalinami w dieslu VW) . Akumulator litowo-jonowy np laptopa moze wytrzymac 15 lat ale musi byc 90% czasu podlaczony do ladowarki. Ma wtedy po 15 latach 80% pojemniosci nowego akumulatora Ciekawy byl by wynik dla akumultora Tesli nie po 2,5 roku tylko po 10-ciu.latach

  • bartekgryko

    Oceniono 4 razy -2

    przez 2,5 roku koszty wymiany klocków itp wyniosły 18tys dolarów czyli ok 66.000 złotych, nieźle.... a gdzie cena prądu

  • farcry3

    Oceniono 8 razy -2

    A prąd, który ładował kierowca tego auta to był z wungla czy z OZE ?

  • marini2

    Oceniono 4 razy -2

    Sorry ale wydawanie ok 26 tysięcy PLN (przelicznik z dolara,podzielony na 2,5 roku) na utrzymanie auta to jak na warunki polskie dosyć spora kwota. Do tego należałoby jeszcze doliczyć prąd do auta i ubezpieczenie.

  • Gość: Koto

    Oceniono 3 razy -3

    Ojoj, wspaniale. To dlatego Tesle zajmują jedne z ostatnich miejsc w rankingach niezawodności, mniej więcej na poziomie produktów GM? Raporty napraw samochodów używanych w realnych warunkach pokazują "troszkę" inne, np. kilkukrotne wymiany superprostych, bezawaryjnych silników. Błahostki (niedziałające bajeranckie klamki, nieszczelności, niespasowanie elementów, którego następstwem jest wytarcie lakieru do gołej blachy) pomijam. Do tego autopilot w stylu "move fast, break things", w tym przypadku, czasami, "kill people". Hejt straszny, ale tak to wygląda. SUV za pół miliona złotych.

  • Gość: aertgery

    Oceniono 7 razy -3

    Nigdy nie miała żadnej awarii?? Na necie są filmiki, jak prawie nowe Tesle z przebiegami kilkunastu km mają już awarię, co prawda drobne pierdółki które czasami można zdalnie naprawić, ale awaria to awaria.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX