Komentarze (84)
Tesla Model X przejechała prawie 600 tys. km i trzyma się świetnie. To światowy rekord
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: 56h

    Oceniono 14 razy 0

    he, wystarczyło obniżyć jego moc o 50% i nie dopuścić do rozładowania baterii poniżej 20%. Dodatkowo musiał jeździć wyłącznie w stanach w których nie ma zimy.
    W takich warunkach to nawet Alfa Romeo by przejechała 500kkm.

  • Gość: ech

    Oceniono 1 raz 1

    Tesla to badziew jakich malo - ktos kto ma blade pojecie o it i jest choc troche myslacy nigdy nie wsiadzie do tego gowna - nawet jakby mi dali gratis i placili za jazde to bym nie wzial

  • onlyobserver

    Oceniono 7 razy 1

    To sa jakies starsze informacje. Obecnie rekord dla Tesloop wynosi 445 tys. mil (717 tys. km). Model S 90D.
    Absolutny obecny rekord dla Tesli wynosi 486 tys mil. (783 tys. km). Model S P85.

  • Gość: Areq

    Oceniono 7 razy 1

    A tak z ciekawości co ile km był "tankowany"? Bo jak 600km dziennie robił to malo czasu w ciągu doby na jeżdżenie.

  • darmen987

    Oceniono 6 razy 2

    W silniku elektrycznym nie ma co się psuć ...

  • Gość: roni

    Oceniono 14 razy 2

    Każdy nowy samochód w tak krótkim czasie prawdopodobnie też bez problemu machnąłby taki dystans. Jak tesla chce się chwalić to niech pokaże jak 5-cio letni lub starszy ich model zachowuje się w zmiennych warunkach klimatycznych temp. -15 do +30 na dystansie 100 tyś km TO WTEDY POGADAMY.

  • Gość: EV

    Oceniono 14 razy 4

    Dlatego lobby spalinowe hejtuje Tesle. W autach spalinowych zarabia sie glownie na serwisie a elektryk sie nie psuje. BMW z Samsungiem robilo testy i okazuje sie ze przy normalnym miejskim uzytkowaniu oraz standardowym ladowaniu bateria zachowa 70% pojemnosci po 30 latach co oznacza srednie zuzycie 1% na rok. Silniki rowniez przejada 1mln kilometrow wiec na czy zarobi serwis? Musk twierdzi ze najwiekszym kosztem hamujacym spadek cen jest logistyka. Gdyby wszystkie czesci oraz cale auto bylo produkowane w jednym miejscu a odbior byl z parkingu Tesli to auto bylo by przynajmnie 10-20% tansze w zaleznosci od wolumenu sprzedazy :-) Mam elektryka od dwoch lat i juz nigdy nie kupie spalinowki. Zapomnialem co to serwis, spaliny, tankowanie oraz halas. O wygodzie z jazdy bez skrzyni biegow nie wspomne bo i tak malo osob to zrozumie :-)

  • kapitan_rzbik

    Oceniono 4 razy 4

    mega wynik, wychodzi e lepiej kuipić tesle niż mecedesa e lub bmw 5

  • Gość: polmo

    Oceniono 7 razy 5

    Z tym wnętrzem to troszkę polecieli, może była prana? Jak na 7 tysięcy osób, które tam przez chwilkę nawet siedziało, to chyba tam żadnych dzieci nie wozili. Ale i tak nieźle.

  • ireneusz50a

    Oceniono 6 razy 6

    w tych samochodach nie ma co sie psuć po za zużyciem baterii, jego cena to funkcja kosztów wymiany baterii, pozostałe koszty są nie uzasadnione.

  • wicipinski

    Oceniono 15 razy 7

    Szybko policzyłem, ze ta tesla przejechała średnio 650 km dziennie. Przy średnim zasięgu na 1 ładowaniu ok 200 km, oznacza, ze były 3-4 cykle na dobę. Chyba właściciel nie wysiada z niej wcale.

  • sselrats

    Oceniono 24 razy 20

    To i tak nic w porownaniu z milionem aut elektrycznych w Polsce.

  • Gość: Victory

    Oceniono 37 razy 35

    Niedługo ten egzemplarz będzie do kupienia na naszym rynku z magicznym przebiegiem 175000 :D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX