Mazda dynamicznie poszerza swoją ofertę i aspiruje do producenta premium. Duża w tym zasługa wysokiej jakości wnętrza, rozwiązań technologicznych i podejścia do projektowania samochodów. Postanowiliśmy przyjrzeć się SUV-om produkowanym w Japonii.
-
-
Mazda CX-30
To absolutna nowość w japońskim koncernie. Opracowana zgodnie z filozofią Kodo, Takumi i jedności jeźdźca z maszyną. To także nowinki w postaci zaawansowanego systemu multimedialnego z 8,8-calowym wyświetlaczem dotykowym, wirtualnych wskaźników z ekranem o przekątnej 7 cali oraz matrycowych reflektorów LED z układem oświetlenia adaptacyjnego. Lista dodatków jest naprawdę długa, a wiele z nich otrzymujemy w standardzie.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Jedność jeźdźca z wierzchowcem
Jinba Ittai doskonale wyraża filozofię projektowania samochodów. Mazda stawia na maksymalizację przyjemności z jazdy, co odzwierciedla pewny układ jezdny, wydajny napęd na obie osie i silniki stworzone zgodnie z technologią SKYACTIVE-G oraz X. Ta najnowsza cechuje wysokim stopniem sprężania przekładającym się na dynamikę. 180-konny motor można połączyć z automatyczną przekładnią i napędem na cztery koła. Sprint do setki trwa zaledwie 8,8 sekundy.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Mazda CX-5
Flagowy model Mazdy nastawiono na pozytywne odczucia zza kierownicy. Względem poprzednika, nadwozie usztywniono o 15 procent, a układ jezdny zyskał system G-Vectoring Control mający na celu poprawienie precyzji pokonywania ostrych łuków. CX-5 wygląda elegancko i jednocześnie sportowo. Wyposażono ją w elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika, system odladzania wycieraczek, a także w pełni diodowe reflektory. Auto rozpoznaje też znaki drogowe.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
-
-
Luksusowo i przestronnie
Mazdę świetnie wyciszono, a kabinę wyposażono w szereg dodatków czuwających nad komfortem i bezpieczeństwem. Mamy zatem przezierny wyświetlacz, wydajny kombajn multimedialny z dotykowym ekranem, jak również wysokiej próby materiały wykończeniowe. Zestaw napędowy składa się z benzynowych silników o mocy 165-194 KM i wysokoprężnych generujący 150 lub 184 koni. Do wyboru skrzynia ręczna albo hydrokinetyczna, automatyczna. W opcji wydajny napęd 4x4.SPRAWDŹ OFERTĘ
-
*** ***
Prezentowane powyżej treści i produkty są niezależnym wyborem redakcji serwisu. W powyższym tekście umieszczone zostały linki promocyjne naszych Partnerów. Klikając w nie, wspierasz naszą działalność.