Hyundai i30N tańszy nawet o 10 tys. zł. To nowa jakość w segmencie najgorętszych kompaktów

Redakcja
01.10.2018 13:13
A A A
Hyundai i30 N Line

Hyundai i30 N Line (fot. Hyundai)

autor
open-image
Hyundai i30N wprowadził nową jakość do segmentu najgorętszych kompaktów. Mimo, że nie jest najmocniejszy, daje najwięcej frajdy i sportowych emocji. Warto jednak wiedzieć, że poza wyczynową wersją mamy do dyspozycji także odmianę N-Line. Czym się różnią?
    • I30N - emocje gwarantowane

      Nowy Hyundai, i30,
      SPRAWDŹ CENNIK
      Hyundai jako jeden z ostatnich producentów dołączył do świata hothatchy i wyszedł na tym bardzo dobrze. Doświadczenia na rajdowych trasach zaowocowały stworzeniem auta kompletnego. Dopisek N dodaje pikanterii i rozpala wyobraźnię. Na co dzień potrafi być bardzo przyjazny. Czuć w nim potencjał po każdym mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, ale w trybie komfortowym odbywa się to w sposób akceptowalny, przy zachowaniu wygody eksploatacji. Wystarczy jednak kliknąć w ikonkę odpowiedzialną za tryb sportowy, by obudzić w koreańskim aucie bestię.
    • Przepis na hothatcha

      Nowy Hyundai, i30,
      SPRAWDŹ CENNIK
      Pod maskę trafiła dwulitrowa jednostka benzynowa z doładowaniem. Rozwija 275 koni mechanicznych i 373 Nm w szerokim zakresie użytkowych obrotów - 1750-4200. Do tego dochodzi szpera przy przedniej osi, dopracowany, basowo brzmiący układ wydechowy, usztywnione, lekko obniżone zawieszenie z rozpórkami na przednich i tylnych kielichach, a także progresywne wspomaganie kierownicy. Całości dopełnia świetnie zestrojona, manualna skrzynia biegów z lewarkiem o krótkich drogach prowadzenia. Auto w zakrętach zdaje się zaklinać prawa fizyki, a po odblokowaniu klap w wydechu, brzmi jak wyścigowy pojazd wyciągnięty wprost z toru.
    • I30 N-Line

      Nowy Hyundai, i30,
      SPRAWDŹ CENNIK
      Nie trzeba jednak decydować się na najmocniejszą odmianę, by cieszyć się z atrakcyjnego pakietu stylizacyjnego. Hyundai od tego roku oferuje klientom nową linię wyposażeniową N-Line. Występuje w połączeniu z 1.4-litrowym motorem benzynowym o mocy 140 koni mechanicznych i 242 Nm dostępnych przy 1500 obr./min. Czterocylindrowy silnik zapewnia bardzo dobrą dynamikę. Pierwsza setka pojawia się na liczniku po 8,9 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 210 km/h. Jednostka łączy się z manualną, 6-stopniową przekładnią lub dwusprzęgłowym automatem.

      N-Line to nie tylko pakiet zewnętrzny wprost ze sportowej odmiany N, lecz również szereg innych modyfikacji. Konstruktorzy wprowadzili garść modyfikacji w zawieszeniu, układzie hamulcowym oraz reakcji silnika na operowanie gazem. Zestaw uzupełniają 18-calowe obręcze ze stopów lekkich.
    • Taka oferta może się nie powtórzyć

      Nowy Hyundai, i30,
      SPRAWDŹ CENNIK
      Hyundai oferuje wysoki rabat nie tylko na egzemplarze z roku 2018, lecz również na modele wyprodukowane już w 2019 roku. Suma korzyści sięga 7700 złotych i dotyczy wszystkich specyfikacji silnikowych oraz wyposażeniowych. Dodatkowo, klienci mogą liczyć na premię w wysokości 2 tysięcy za odkup starego auta i ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
autor

** ***

Prezentowane powyżej treści i produkty są niezależnym wyborem redakcji serwisu. W powyższym tekście umieszczone zostały linki promocyjne naszych Partnerów. Klikając w nie, wspierasz naszą działalność.