SKODA przeszła do historii polskiej telewizji. Jej reklamę na żywo obejrzało ponad 3 mln osób
Spot promujący nową FABIĘ był 60-sekundowym materiałem zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalu Gazeta.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt. W to ogromne przedsięwzięcie było zaangażowanych prawie 120 osób.
- W reklamie wystąpiła Bovska – młoda polska wokalistka, która wykonała cover „You Got It”. Planując działania komunikacyjne dla najlepiej sprzedającego się modelu, teraz wyposażonego w systemy bezpieczeństwa i komfortu, dotychczas dostępne w wyższych segmentach aut, sięgnęliśmy po legendarny utwór Roya Orbisona. Natomiast przepustką do świadomości młodszych konsumentów była nowoczesna aranżacja piosenki w wykonaniu Bovskiej oraz odpowiedni dobór kanałów komunikacji - czytamy na stronie Dentsu Aegis Network Polska odpowiedzialnej za strategię, kreację i realizację przedsięwzięcia.
"Nowa Bovska FABIA Live" w liczbach
Reklamę na żywo w telewizji wyemitowano w przerwie programu TVN "Mam Talent". Zobaczyło ją 2,6 mln widzów. Dodatkowe pół miliona oglądało ją online. Widzowie internetowi dodatkowo zaglądali za kulisy produkcji, po których oprowadzał Rafał Masny z AbstrachujeTV.
W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. Na największym planie zdjęciowym w Polsce, w hali o powierzchni 2 tys. m2, twórcy spotu umieścili cztery SKODY FABIE, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem.
Nowa SKODA FABIA - najczęściej kupowane auto w Polsce
SKODA już od 9 lat nieprzerwanie jest liderem sprzedaży na polskim rynku. W 2017 r. najczęściej wybieranym modelem była FABIA. Miejska SKODA okazała się nieznacznie lepsza od większej OCTAVII. Najnowszą odmianę wyposażono w systemy do tej pory znane z wyższych segmentów. Do nowej FABII można teraz zamówić m.in.: BLIND SPOT DETECTION (funkcję monitorowania martwego pola w lusterkach) i REAR TRAFFIC ALERT (funkcję wspomagania wyjazdu z miejsca parkingowego). Ekran systemu infotainment SWING został powiększony - ma teraz przekątną 6,5 cala.
Więcej o nowej ŠKODZIE FABII dowiesz się w tym miejscu: Nowa ŠKODA FABIA - hit ŠKODY wjeżdża na polski rynek. Co nowego oferuje?
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Opony zimowe czy wielosezonowe (37)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (49)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (50)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)