Jeszcze nie kupiłeś samochodu, a już jesteś traktowany wyjątkowo - witaj w świecie Mitsubishi. Japońska marka nie kusi wyłącznie atrakcyjnymi cenami. Jej klient ma być zadowolony na każdym etapie - od konsultacji przed zakupem, przez wydanie samochodu, aż po obsługę serwisową nawet po okresie gwarancyjnym.
Mitsubishi doskonale zdaje sobie sprawę z potrzeb klientów - od ponad dziesięciu lat bada ich poziom zadowolenia z obsługi. W ubiegłorocznym badaniu 9 na 10 klientów Mitsubishi było zadowolonych z usług w autoryzowanych serwisach i poleca je innym klientom. Na taki poziom satysfakcji wpływa wiele czynników.
Japońskie marki słyną z trwałych rozwiązań i bezawaryjności. Ale to Mitsubishi jako pierwsza z nich wprowadziło aż 5-letnią gwarancję (do 100 tys. km) na swoje samochody. To najlepszy dowód na to, że Mitsubishi jest pewne swoich samochodów. Co ważne, przeglądy odbywają się raz w roku lub co 20 tys. km, co też nie jest standardem. Co w ramach gwarancji oferuje Mitsubishi?
Mitsubishi Eclipse Cross fot. Mitsubishi
Korzystając z autoryzowanego serwisu Mitsubishi klient może otrzymać samochód zastępczy. Oczywiście bezpłatnie. Jest coś jeszcze. Dostępny przez pięć lat od zakupu samochodu bezpłatny serwis MAP, czyli Mitsubishi Assistance Package. Co to takiego? To całodobowa pomoc Mitsubishi. W zależności od odległości od domu oraz sytuacji można otrzymać samochód zastępczy, bilety na inne środki komunikacji lub taksówkę. W jakich sytuacjach?
Wysoki poziom zadowolenia klientów z usług autoryzowanych serwisów i salonów Mitsubishi wynika z czegoś jeszcze - samochody japońskiej marki trzymają cenę. Wpływ na to mają opinia o ich bezawaryjności i wspomniana profesjonalna obsługa serwisowa. To w nich tkwi przewaga Mitsubishi nad konkurencją - marka dba o klientów nie tylko w chwili zakupu, ale na długo przed nią i na długo po niej.