W czym Mitsubishi jest lepsze od konkurentów? Nie chodzi tylko o sprzedaż

Mitsubishi nie kusi wyłącznie atrakcyjnymi cenami. Japończycy wiedzą, że dla klientów liczą się też inne aspekty, w tym serwis i gwarancja. W czym Mitsubishi jest mocniejsze od konkurencji?

Jeszcze nie kupiłeś samochodu, a już jesteś traktowany wyjątkowo - witaj w świecie Mitsubishi. Japońska marka nie kusi wyłącznie atrakcyjnymi cenami. Jej klient ma być zadowolony na każdym etapie - od konsultacji przed zakupem, przez wydanie samochodu, aż po obsługę serwisową nawet po okresie gwarancyjnym.

Mitsubishi doskonale zdaje sobie sprawę z potrzeb klientów - od ponad dziesięciu lat bada ich poziom zadowolenia z obsługi. W ubiegłorocznym badaniu 9 na 10 klientów Mitsubishi było zadowolonych z usług w autoryzowanych serwisach i poleca je innym klientom. Na taki poziom satysfakcji wpływa wiele czynników.

Gwarancja

Japońskie marki słyną z trwałych rozwiązań i bezawaryjności. Ale to Mitsubishi jako pierwsza z nich wprowadziło aż 5-letnią gwarancję (do 100 tys. km) na swoje samochody. To najlepszy dowód na to, że Mitsubishi jest pewne swoich samochodów. Co ważne, przeglądy odbywają się raz w roku lub co 20 tys. km, co też nie jest standardem. Co w ramach gwarancji oferuje Mitsubishi?

  • Darmowe naprawy w przypadku nieprzewidzianych awarii.
  • Niezależnie od celu wizyty w serwisie, mechanicy sprawdzają auto pod kątem bezpieczeństwa i informują o ewentualnych usterkach.
  • Pewność najwyższej jakości części zamiennych Mitsubishi.
  • Uczciwie wycenione naprawy dokonywane przez certyfikowanych mechaników.
  • Darmowy samochód zastępczy.

Mitsubishi Eclipse CrossMitsubishi Eclipse Cross fot. Mitsubishi

Pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach

Korzystając z autoryzowanego serwisu Mitsubishi klient może otrzymać samochód zastępczy. Oczywiście bezpłatnie. Jest coś jeszcze. Dostępny przez pięć lat od zakupu samochodu bezpłatny serwis MAP, czyli Mitsubishi Assistance Package. Co to takiego? To całodobowa pomoc Mitsubishi. W zależności od odległości od domu oraz sytuacji można otrzymać samochód zastępczy, bilety na inne środki komunikacji lub taksówkę. W jakich sytuacjach?

  • Awarii mechanicznej lub elektrycznej
  • Wypadku drogowego
  • Brakiem paliwa
  • Problemu z kluczykami (zagubienie, złamanie, zatrzaśnięcie w samochodzie)
  • Przebitej opony
  • Próby kradzieży

Wysoki poziom zadowolenia klientów z usług autoryzowanych serwisów i salonów Mitsubishi wynika z czegoś jeszcze - samochody japońskiej marki trzymają cenę. Wpływ na to mają opinia o ich bezawaryjności i wspomniana profesjonalna obsługa serwisowa. To w nich tkwi przewaga Mitsubishi nad konkurencją - marka dba o klientów nie tylko w chwili zakupu, ale na długo przed nią i na długo po niej.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.